Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ThomX

Użytkownik
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

224 profile views
  1. Z tych 2 podanych przez Ciebie tylko cm.028. Ale moim zdaniem g36 od jg będzie dużo lepszym wyborem: https://www.taiwangun.com/elektryczne/608-2-j-g-works?from=listing&campaign-id=19 . Możesz taniej wziąć jg-608, ja Ci podrzuciłem 608-2. Nie wiem czym się dokładnie różnią, może koledzy się wypowiedzą. Natomiast najlepszym wyborem będzie to: https://www.taiwangun.com/elektryczne/cm-045-cyma?from=listing&campaign-id=19 Troszeczkę powyżej budżetu, ale uwierz mi, naprawdę chcesz dopłacić. To już replika, którą możesz mieć przez lata. W stocku już jest ok, a łatwa w tuningu więc możesz z niej zrobić wszystko. Ja mam taką pod cqb, do lasu prosto ze sklepu. Jak się uprzesz to i dmr zrobisz. Nie mówie, że ostatnia opcja ma sens, ale jak się uprzesz i nie przeszkadza Ci tłumik dłuższy od repliki, to zrobisz ;) Ok 50zł drożej masz to samo z drewnianym frontem i wtedy jesteś już naprawdę kozak
  2. Ten mój fire hawk rzeczywiście był dziwny, bo w stoku pluł 370fps. Dałem go na serwis żeby wsadzili mu sprężynę 110 guardera i maił niecałe 300. Teraz sam się wziąłem za grzebanie, wymieniłem głowicę tłoka na arma tech doszczelnioną łożyskowaną i prowadnice sprężyny na łożyskowaną, oraz wsadziłem eg barrel 6.03. Robiąc to miałem jakieś dziwne pozyczone chrono, więc troche trudno mi teraz porównywać wyniki. Zauważyłem spadek fpsów, więc dla pewności doszczelniłem gumke hu taśmą teflonową. Teraz ma 0,94-0,96J (zabrakło mi 0.20 na testy fpsów) i dlatego wymyśliłem sobie że wsadzę te planowaną głowicę cylindra i te M115 ultimate i wtedy spradze efekt koncowy. Zauważyłem też że stokowy tłok ma plastikowe zęby, stąd pomysł użycia starego szerbatego tłoka specny i dokupienia samej listwy z zębami. Trochę traktuję to jako poligon nauki grzebania w GB, więc nastawiam się na próby, błędy, pomyłki i radzenie się tu na forum :) na flata jeszcze się nie czuję pewien. Jak mi zagra wszystko w gb, przejde do nauki hopka. Nie chcę dodawać zmiennych i nieiadomych do równania ;)
  3. A rzeczywiście odczuję przy plus minus 330-350fps-ach (nie wiem do ilu dojdzie po wymianie sprężyny z guardera 110 na ultimate 115 i stockową głowice cylindra na arma tech) różnicę jakości tłoka specny i retro arms? Planuję przepiąć go też z 7,4 na 11,1. Ale zębatek i tak nie będę wymieniał. Z ciekawości. Jak i kiedy zmieli stockowe g&g ;)
  4. Dzięki za zwrócenie uwagi na ten tłok!!! Ty wiesz, że nie zwróciłem uwagi na to że to alu? :D Ale zmieniłem koncepcję, bo mam plastikowy tłok ze specny w którym pękła listwa z uzębieiem, więc wpadłem na coś takiego: http://redberet.pl/p/150/1152261946/jbu-metalowe-zeby-tloka-full-teeth-ja-34-tloki-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych-czesci-i-akcesoria-airsoft-guns.html i mam nadzieję, że to wystarczy :D Dzięki też za wytłumaczenie kwestii łożysk. Na razie je sobie daruje, poczekam na moment gdzie będę wsadzał nowy silnik HT i poprawiał reakcję na spust. Na teraz i tak chodzi na 7,4 więc powinny wytrzymać stockowe ;)
  5. Najlepszego wszystkim na Nowy Rok :) Spodobało mi się rozkręcanie mojego Fire Hawka, więc znów zamierzam to zrobić :) Ostatnio wsadziłem mu dedykowanego promyka i otwarłem GB, żeby podoszczelnieć, wypodkładkować i wogule popatrzeć co tam jest w środku ;) Szczelność była zerowa, więc wymieniłem głowicę tłoka na arma tech, co pomogło. Ale postanowiłem znów go otworzyć. Zamysł jest taki, żeby dorzucić jeszcze głowicę cylindra podwójnie doszczelnioną też arma tech i wsadzić sprężynę ultimate m115 - jedyna sprężyna M115, którą znalazłem, a na M110 Guardera generuje mi ok 0,92-0,94J (chronuje 0,25, więc nie będę się tu zabawiał w przeliczanie ;) ) więc mam nadzieję docelowo oscylować w okolicy 1,2J (limit CQB). Czemu?... Bo tak ;) Zawsze te kilka FPS-ów się na te pół metra dalej skutecznego zasięgu przełoży ;) Generalnie dążę do maksymalnego uszczelnienia w najrozsądniejszej cenie i uzyskania jak największej powtarzalności i skupienia na rozsądnych dystansach CQB. Czyli bez przesady z budżetem, to nie dmr-ka na las, ale z drugiej strony lepsze jest wrogiem dobrego, sami rozumiecie, więc czemu nie. I tu dochodzimy do dylematu: co z tłokiem, bo stockowy ma plastikowe uzębienie, więc też mogę dokupić z metalem, a w oko wpadło mi to: http://redberet.pl/p/150/1152345250/specna-arms-aluminiowy-tlok-z-14-zebami-tloki-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych-czesci-i-akcesoria-airsoft-guns.html Ma to sens? Na razie rofa nie ruszam (akurat bardziej mi o reakcję na spust chodzi, auto nie używam), bo to by wymagało wymiany silnika na HT, a to grozi over spinami, więc musiałbym wymienić Peruna micro na przynajmniej pico AAB, więc dodając do tego nową kolbę, coby to wszystko weszło razem z batką i pewnie nowymi zębatkami robi się to koszt zniechęcający zaraz po Świętach ;) No ale co zęby stalowe, to nie plastikowe, dziury w samym tłoku mnie raczej nie kręcą, może się myle, ale przy stockowym silniku na poziomie chyba 1800 i sprężynie docelowo 115 to chyba aż takiej różnicy mniejsza waga tłoka nie robi. No ale i tak są, więc super. Ale czy ten tłok się do czegoś nadaje? Kolejne pytanie to łożyska. Jest sens wymieniać przy tych założeniach mocowych? Wiem, że zawsze jest sens ;), ale jeżeli tak, to na jakie? Bo tu się gubię w kulkowych, ślizgowych, 7,8,9mm. Kompletnie nie ogarniam. Wiem, że kulkowe są lepsze od ślizgowych, ale ceny też potrafią zadziwić, są ślizgowe droższe od kulkowych, nie ogarniam wymiarów, czy to ma jakieś znaczenie, jestem otwarty na porady i sugestie :) Zębatki też na razie zostawiam nieruszone, jak już pisałem - bez wymiany silnika, dorzucenia mosfetu z AB a do tego kolby z miejscem na to, zębatki nie będą jakoś chyba super narażone na urypanie zębow, a jak by mimo to walnęły, to...wtedy wymienię :) Co by tu jeszcze można....? :)
  6. Temat nikogo dotąd nie zainteresował, więc nie dopisywałem spostrzeżeń, ale ostatecznie okazało się, że był tam cylinder typ 2, tyle, że przekręcony otworem w dół :)
  7. Zafundowałem mojemu Fire Hawkowi...promyka ;) :) LayLax robi dedykowane prometheusy do g&g, a była przecena na GF, to za 129złociszy dostał maluszek super preckę. Nie pytajcie :))) Ale ja nie o tym. No więc otwieram repke, żeby wymienić, a tam w GB cylinder bez dziury... czyli typ 0. Do lufy 120mm???!!! Czy ktoś, kto wybebeszał Fire Hawka mógłby potwierdzić że tam rzeczywiście siedzi 0 i jak to się ma do efekywności? Tak ma być, czy lepiej wymienić? I na jaki, bo jedyny jaki mi rzychodzi do głowy, to typ 2...
  8. Kontynuując rozwiązanie problemu: montaż przyszedł i okazał się nieco za mały. I na kałacha i na latarkę. Da sie zamontować, ale będę dokupował dłuższe śróbki. Ale jak ktoś potrzebuje to się da. Żeby było idealnie lepsze by były montaże o większej średnicy :) Temat z braku zainteresowania i z powodu rozwiązania problemu można zamknąć :)
  9. No i ok. Sprawa chyba rozwiązana. Gdyby ktoś szukał podobnego tematu, to na FB poradzono mi coś takiego: https://allegro.pl/oferta/montaz-uchwyt-latarka-laser-na-lufe-adapter-ris-7483450209?snapshot=MjAxOS0xMS0yMlQxNDoyOTo1NC4zNzVaO2J1eWVyOzM3MWExMTRmNGMwYzIzZWVmY2I5MTc1YWFlMmFkMzVlN2I3OTA0YjBlNDFkOTdhMDJhNDRiZWY0MGM5Y2ZiNDc%3D Rzecz zamówiona i zobaczymy jak zadziała :)
  10. Szukam montażu do latarki na aksu. Wiem, że można na izolkę i tak mam teraz, ale i tak szukam czegoś bardziej tactikool ;) Latarka z włącznikiem z tyłu, bez żelowego. Coś co można założyć na suczkowy "tłumik płomienia" z jednej strony i zacisnąć na latarce z drugiej. Standardowe montaże 2-stronne są za duże. Osoby, które rozumieją temat, wiedzą o co mi chodzi :) Najlepiej było by z jakimś linkiem :)
  11. Szukam małego, lekkiego koli na wysokim montażu. Mam Theta Optics Operator i...właściwie jest spoko, działa, pokazuje cel, mi wystarcza. Jedyny żal jaki do niego mam to, że jest trochę za duży do G&G Fire Hawka. Tzn biegam z nim, ale szukam czegoś mniejszego i lżejszego. Najlepiej jakaś w miarę przyzwoita kopia T1. Oglądam Theta Optics Compact II i Vector Maverick 1x22. Ewentualnie zastanawiam się (wiem ,to nie T1) nad Theta Optics Open 2. Który z tej trójki byście polecili? Ewentualnie co innego tak do ok 300zł?
  12. Ze wszystkich, które podałeś najlepsze (i dla Ciebie i chyba wogule) jest gieta od specny. Nie rozpisując się-po prostu tak jest :) Przede wszystkim masz system szybkiej wymiany sprężyny, co daje Ci możliwość dostosowania mocy do miejsca w które jedziesz grać. Poza tym ta gieta będzie najlepiej wykonana z tych, które podałeś i najbardziej uniwersalna. Str nie znam, ale po cenie sądząc- odradzam, cyma robi świetne kałachy ale już m4 nie bardzo a co do maleństwa od specny- jak już to nie bierz Core, tylko dołuż do Edge specny - sa-e10. Tylko, że to typowa repka pod CQB. Także z tych podanych: G36 Specna Arms
  13. Kolbę mam ładną. Ale mało praktyczną. Wchodzą tam tylko m&m-sy. ;) NanoAAB mam w specnie, więc wiem, że jak go wstawie, to żadna bateria nie wejdzie, miejsce jest tylko w prowadnicy. A powiększając budżet?
  14. I załatwi mi to lepszą reakcję na spust, delikatnie większą szybkostrzelność i pełne cykle za każdym strzałem?
  15. https://www.specshop.pl/product-pol-18764-Perun-MOSFET.html Taki?
×
×
  • Create New...