fullje Posted January 11, 2020 Report Share Posted January 11, 2020 Cześć, Kupiłem sobie cylinder, głowicę tłoka oraz głowicę cylindra z firmy Point. Problem mam taki, że po skręceniu GB i oddaniu serii na FullAuto spada mi gumka (nie oring) z głowicy tłoka, i teraz nie wiem w sumie czy to wina moja, czy czegoś nie zrobiłem, czy to wada fabryczna? Prosiłbym o pomoc :) https://imgur.com/gdVtm5f https://imgur.com/r3HH5OL https://imgur.com/7OAGN8v Przepraszam, ze zdjęcia w formie linków, ale nie mogłem dodać ich jako multimedia. Quote Link to post Share on other sites
hadesiak1 Posted January 11, 2020 Report Share Posted January 11, 2020 Nie dziwi mnie to. Nie wiem po co kupować wyciszoną głowicę tłoka. Wklej to na dobry klej i tyle. Jaka masz głowice cylindra? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.