Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Replika nie strzela po czyszczeniu


Recommended Posts

Siemka! Jestem nowy, więc nie wiem czy dodaje swój problem w dobrej kategorii, jeśli popełniłem błąd to mnie poprawcie, ale do rzeczy. wziąłem moją replikę (APS ASR 104 EBB) do czyszczenia po ostrej strzelance która odbyła się przed kwarantanną. Replika przeleżała trochę w pokrowcu nie ruszana więc zabrałem się do roboty. Klasycznie zdiąłem upper, wyjąłem lufę z komorą hopka, wyczyściłem wyciorem od środka i przetarłem delikatnie szmatką z wierzchu. Gearboxa nie wyjmowałem bo jestem zielony, jeśli chodzi o niego więc kurz wytarłem lekko szmatką ze skorupy. Wszystko elegancko złożyłem, wyszedłem na ogródek żeby sobie postrzelać do tarczy, aby nie leżała bezczynnie i ku mojemu zaskoczeniu nie strzela. GB I wszystko pracuje jak należy, a magazynki wszystkie podają, bo jak je wyciągam to kulki wylatują z gniazda. Orientuje się ktoś w czym problem? 

Edited by Szkocik
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Szkocik napisał:

Siemka! Jestem nowy, więc nie wiem czy dodaje swój problem w dobrej kategorii, jeśli popełniłem błąd to mnie poprawcie, ale do rzeczy. Jakoś tydzień temu wziąłem moją replikę (APS ASR 104 EBB) do czyszczenia po ostrej strzelance. Klasycznie zdiąłem upper, wyjąłem lufę z komorą hopka, wyczyściłem wyciorem od środka i przetarłem delikatnie szmatką z wierzchu. Gearboxa nie wyjmowałem bo jestem zielony, jeśli chodzi o niego więc kurz wytarłem lekko szmatką ze skorupy. Wszystko elegancko złożyłem i schowałem do szafy. Wczoraj popołudniu wyszedłem na ogródek żeby sobie postrzelać do tarczy, aby nie leżała bezczynnie i ku mojemu zaskoczeniu nie strzela. GB I wszystko pracuje jak należy, a magazynki wszystkie podają, bo jak je wyciągam to kulki wylatują z gniazda. Orientuje się ktoś w czym problem?