Krzysztop Posted November 10, 2020 Report Share Posted November 10, 2020 Cześć, Przede wszystkim zacznę od tego że mam świadomość iż wiele osób uzna mój plan za bezsensowny i go wyśmieje. Ja jednak już podjąłem się rozkręcenia tego plastiku i w związku że jest to mój pierwszy raz z tuningiem chciałem się dowiedzieć co mogę z nim zrobić żeby poprawić osiągi. Do głowy przychodzi mi: - Wymina lufy na dłuższą (oryginalna kończy się w połowie obudowy :) -wymiana gumki (co polecacie?) -wymiana sprężyny (która będzie dobra tj. nie rozsadzi mechanizmu, a zwiększy osiągi?) -wymiana baterii i ładowarki Jest coś jeszcze? A może coś z tego co napisałem jest niemożliwa? Byłbym wdzięczny za propozycję konkretnych akcesoriów które się sprawdzą w tym modelu. Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted November 10, 2020 Report Share Posted November 10, 2020 Czy bebechy tej repliki są z plastiku ? :) Jeśli tak to sprężyna raczej niech zostanie fabryczna. Wymiana lufy ok byle nie za długa, gumki hop siupa też, przesmarowanie układu, sprawdzenie szczelności. Możliwe konieczne wypodkładkowanie zębatek, bo nie wiem jak tu producent to robił. Sprawdź dysze i głowice cylindra czy są doszczelnione, sprawdź głowicę tłoka czy jest wentylowana. Gumki, jak z prawdziwymi, każdy ma swoje preferencje ;) Quote Link to post Share on other sites
Krzysztop Posted November 10, 2020 Author Report Share Posted November 10, 2020 Dzięki za szybką odpowiedź. Zatem na pierwszy ogień idzie gumką, lufa i ogólny serwis. Chyba spróbuję wymienić też dystanser. Po skończeniu dłubaniny zdam relacje co z tego wyszło :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.