Knebel007 Posted March 18, 2021 Report Share Posted March 18, 2021 Siemanderko. Pytanie może ktoś miał taki przypadek? Podczas strzelania na singlu po wystrzeleniu kilku/kilkunastu kulek silnik staje, nastepny strzał już jest normalny tylko jak by nie pełny(szybszy) czyli tłok zostaje naciągnięty przed zatrzymaniem, potem jest kilka pustych strzałów lecz za chwilę już normalnie i znów po kilku/kilkunastu strzałach to samo. Dodam że silnik się grzeje kable się grzeją (podkladkowanie wykonane bdb, silnik wyregulowany bdb) Dodam jeszcze że bez maga (na sucho bez kulek) nie ma tego problemu. Strzela na singlu bez zająknięcia. Szczelność pneumatyki 10/10 GB v2 CNC : Silnik HT, sprężyna 150, zębatki 18:1 wzmocnione, lufa precyzyjna 6.01mm, mosfet, Aku lipo 11.1v, 1200mAh, 30C. Może jest jakiś na prawdę dobry fachowiec i coś poradzi? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Jaki silnik HT? Jaka sprężyna 150? Jaki mosfet? Prawdopodobnie silnik nie daje rady, można by spróbować z mocniejszą baterią. Cylinder jest typu 0? Może jak są kulki załadowane to nie ma którędy powietrza zassać, kulka zatyka dyszę. Jaka jest głowica tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 19, 2021 Author Report Share Posted March 19, 2021 Silnik tornado modelu nie znam dokładnie (dziś rozbieram znowu całość więc podam co jest na nim napisane) Sprezyna guardera Mosfet perun ten za 50zl taki malutki Cylinder typu 0. Też tak myślałem że właśnie może zasysa kulkę więc pilnikiem zrobiłem nacięcia (jak w dyszach typu x) ale bez przesady że wszystko z gumką hu jest nadal szczelne. Może być wina opóźniacza? Może go wywalić i spróbować bez? Dodam że zależy mi na semi. Full auto nie będzie używane. (choć full auto działa normalnie pluje jak wariat) Głowica tłoka aluminiowa nie znam producenta lecz ma sorbo Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 19, 2021 Author Report Share Posted March 19, 2021 Sorki pomyliłem z głowica cylindra. Głowica tłoka wyciszona producent nie znany. Dziś rozbiorę i powiem więcej Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 19, 2021 Author Report Share Posted March 19, 2021 Dodam jeszcze że kulki madbull 0.32 był dramat zacinało się bardzo często i kulki zatykały lufę (na hu). Stawiam że jakaś zła seria lub stare. Lecz zasięg był oszałamiający strzelało dalej niż sięga mój wzrok, celnie na jakieś 70m. Sprobowalem kulki g&g 0.25 i jest dużo lepiej nie ma zacięć w gumce leci dobrze lecz z powodu niskiej wagi kulki szybuje bardzo więc stawiam że kulki jest to przyczyną. Lecz te zatrzymania nadal występują choć dużo rzadziej. Może jeszcze trochę podpiłować dysze? Czy ten opóźniacz najpierw wywalić i spróbować? Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted March 19, 2021 Report Share Posted March 19, 2021 Objaw intrygujący przyznam się i chyba coś podobnego miałem. Co to za replika i szkielet ? Byłbym zaskoczony gdyby silnik tornado HT nie dawał sobie rady z sprężyną 150, a że się grzeje, mogę potwierdzić, tez takie cudo mam. na moje oko gzieś masz w układzie opór i to znaczny, jeśli masz możliwość to nagraj filmidło z tego jak występuje ten objaw i jak pracuje szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Knebel007 Posted March 19, 2021 Author Report Share Posted March 19, 2021 Sprawa wygląda tak. Dopracowałem starannie dysze te wycięcia ale tak aby była bdb szczelność między gumka a dysza i wszystko działa jak należy. Zmiana kulek wyeliminowała zacięcia w lufie(hu). Temat uważam za zamknięty. Dziękuję wszystkim zainteresowanych tematem którzy chcieli pomóc. Piona dla Was! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.