Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Brak ruchu zębatek przy wciśnięciu spustu. [Gearbox v2]


Recommended Posts

Witam. Tutaj takie szybkie backstory, by było wszystko jasne. Pomyślałem, by zaopatrzyć się w części uszczelniające do mojej repliki, więc nabyłem uszczelnioną aluminiową dyszę, stalowy cylinder typ 0 (lufa po wymianie, 469mm), wzmociony tłok ze stalową szczęką i oczywiście uszczelniona głowica tłoka. Złożyłem cały zestaw cylindra i włożyłem do GB, sprężynka była odpowiednio założona (jak na oko totalnego nowicjusza, pierwszy raz się w takie coś bawię). Podczas tego, tak na chama, wyskoczył mi anti-reverse. Po wielu próbach udało mi się go usadowić, by nie wyleciał, sprawdziłem czy wszystkie zębatki działają kręcąc powoli zębatką silnikową i czy nie ma wstecznego obrotu, wszystko było ok.

Złożyłem GB, wsadziłem do korpusu, wsadziłem i podpiąłem silnik i nacisnąłem spust. Zębatki wykonały jeden przeskok (widoczne było lekkie cofnięcie dyszy, więc popychacz dyszy był prawidłowo, raczej, przytwierdzony) po czym jedyne co słyszałem to coś na wzór wiertła dentystycznego, zupełnie jakby żadna zębatka się nie kręciła albo tylko silnikowa. Spojrzałem do środka GB i nie widziałem zadnego ruchu zębatek, nie mogłem jednak dostrzec tej silnikowej więc nie moge powiedzieć czy sie kręciła czy nie. Co może być przyczyną? Niedopchnięcie silnika, coś z anti-reversem? Po tym jak otworzyłem z powrotem GB to wszystkie zębatki podskoczyły i wypadły ze swoich łożysk.

 

EDIT: Właśnie zauważyłem, że ktoś ma identyczny problem w tym temacie:

https://wmasg.com/pl/forum/topic/170279-nie-wiem-jak-to-nawet-nazwać-ale-wszystko-jest-na-filmie-xd/

Przepraszam więc za lekki repost, ale tytuł trochę mylący xD.

Edited by DrSTAHP
Link to post
Share on other sites

Dobra, powodem wirówki było niedopchnięcie silnika do GB. Teraz wszystko działa PRAWIE dobrze. SAFE I AUTO działają dobrze, ale SEMI się zacina. 2-3 strzały i SEMI sie totalnie blokuje. Jedyne co słychać to klikanie. Ten problem nie występuje natomiast w trybie AUTO.

Link to post
Share on other sites

@Huba_lbn Dzięki za odpowiedź. Naprawiłem to regulując silnik za pomocą tej śruby na chwycie pistoletowym. Słaby ROF był i reakcja na spust, natomiast to też naprawiłem, okazało się, że po prostu przesadziłem ze sprężyną, za bardzo mnie poniosło z możliwościami stockowego silnika.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...