Cupok Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 Wiec jakieś 3 miesiace temu zepsuła mi się replika replika została oddana w rece pobliskiego "mirka " co się zna na tym , odebrałem ja postrzelałem z miesiąc i dzisiaj po podłączeniu bateri replika nie strzela a za to jest dziwny odgłos w chwycie pistoletowym (mniej wiec po nacisnieciu spustu odgłos jak by się cos paliło w środku ) plus kable od bateri po jednorazowym nacisnieciu spustu gorące Co robić / czy da się to naprawić samemu ? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 Pewnie gdzieś kabel przetarty. Rozłożyć i zobaczyć gdzie. Quote Link to post Share on other sites
Cupok Posted October 21, 2021 Author Report Share Posted October 21, 2021 rozkreciłem chwyt pistoletowy i przy nacisnieciu spustu pojawia sie blask przy czerownym kablu srodku chwytu @Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 Sprawdź czy wsuwki są dobrze nałożone na silnik. Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted October 21, 2021 Report Share Posted October 21, 2021 (edited) Zerknij też przy okazji na wąsy samego silnika (to na co nakładasz te wsuwki), może ten od czerwonego się ułamał albo coś, dodatkowo sprawdź szczotki czy ich nie zjadło całkiem.. Edited October 21, 2021 by _Czarny_ Quote Link to post Share on other sites
Cupok Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 (edited) @_Czarny_ otworzylem wydaje mi sie ze wszytkie sa dobrze nalozone zamykam podlaczam baterie i teraz dzwiek wkretarki + plus w srodku silnika pojawia sie blysk mniej wiecej w tym miejscu pod ta ciemna niebiesko plastkowa czescia Edited October 22, 2021 by Cupok Quote Link to post Share on other sites
Cupok Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 I czy na ta czesc powinen byc smar ? Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted October 22, 2021 Report Share Posted October 22, 2021 (edited) EEE nie, smar powinien być najwyżej na zębatce , reszta silnika ma być czysta, sucha, cacy ;) Zakładam ze jest tam smar skoro pytasz, usuń. Zerknij czy gdzieś tam ci jakaś nitka miedziana nie odskoczyła i nie powoduje Ci właśnie tego iskrzenia itp, z miejsca gdzie się magnesy podłącza. EDYTA: ten dźwięk wkrętarki występował wcześniej po odebraniu repliki od "serwisującego" ? Edited October 22, 2021 by _Czarny_ Quote Link to post Share on other sites
Cupok Posted October 22, 2021 Author Report Share Posted October 22, 2021 @_Czarny_ nie nie wystepowal nie owijajac w bawelne problem sie zacza od kiedy po nakierowaniu telefonicznie odkrecilem pokrywe silnika wtedy powiedzial mi ze sie jebna i to nie to i ze mam znowu zamknac zakrecic itp niedokonczylismy rozmowy bo mial cos bardzo waznego wczoraj po probie strzalu dziwny odglos z chwtu pistoletowego jak by cos sie palilo i co mniejwiecj 3 razy wiertarka plus plomienio/iskry w wyzej zaznaczonym miejcu Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Sugeruję zadzwonić do Serwisanta, i jak nie uda się mu Ci pomóc przez tel to do niego podrzucić raplikę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.