Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

jestem nowa w airsoft i tak, mam karabin snajperski, ale nie, nie zapaliłam się na snajpera - nie chodzę na strzelanki, a jedynie strzelam do puszek. 

Tuning MB01 od Well - chciałabym poprawić celność i tu pytanie: czy lufa precyzyjna 6.02 od maple leaf https://www.taiwangun.com/pl/lufa-wewnetrzna/500mm-6-02-lufa-precyzyjna-typ-96-awp-open-maple-leaf ma sens? Chcę 500mm, bo jestem niska, a replika jest wystarczająco długa i nie chcę jej jeszcze przedłużać. Czy ta precka faktycznie coś poprawi?

Nie chcę płacić kroci, bo mam ograniczony budżet. 

Myślałam też o tym zestawie tuningowym do 550 fps https://www.taiwangun.com/pl/czesci-wewnetrzne-karabin-snajperski/wzmocniony-zestaw-na-550-fps-do-mb01-mb05-mb06-i-mb08-well aczkolwiek im mocniejsza sprężyna, tym trudniej repkę przeładować. Ze stockową sprężyną raczej nie mam problemu, jednak jestem serio młoda i nie chcę mieć zbytnjo trudności z przeładowaniem. Co o tym myślicie? Na pewno znacie się lepiej ode mnie, dlatego tu piszę.

Proszę o wyrozumiałość.

P.S. Coś jeszcze w niedużym budżecie (maks 300 złociszy) byście wymienili żeby strzelało się po prostu przyjemnie? 

 

Link to post
Share on other sites

Tuningowanie taniej snajperki jesy mało sensowne. Bo inwestujesz kasę a w zasadzie nie bardzo widać poprawy. I nagle okazuje się iż w tuning wpakowałaś kasę za którą kupisz przyzwoite wiosło, a niestety osiągi i celność i wygląd będą dalej takie sobie.
Jeżeli chcesz posnajperzyć poszukaj jakiegoś elektrycznego SPRa czy M14 i na dzień dobry będziesz miała i zasięg i precyzję porównywalną ze sprężyną a odpadnie wachlowanie wajchą zamka. A i serią się da pociągnąć.
Wiem, MBtę już masz. Ale naprawdę szkoda pieniędzy na jego tuning. Bo niedrogie tuningi mało dadzą a tuning który rzeczywiście coś da jest drogi bo tu nie wystarczą tylko części, ale trzeba kogoś kto te części będzie umiał zastosować.