jonboy2312 Posted May 4, 2006 Report Share Posted May 4, 2006 Chyba tylko wydrukować - grawerzy biorą gdzieś około 3zł za literę, ale plastiku pewnie nawet nie tkną. Trademarki można wydrukować na drukarce laserowej i nakleić... prymitywne i chamskie, ale wygląda całkiem całkiem - jak na to body :) Co do dwukolorowych body - bywały takie przypadki w kanadyjskich Diemaco C7A2. Wywalano górne body i instalowano nowe z RISem (flat-top), a tymczasem dolne body zostawało stare. Widziałem foty takiego gdzie różnica między czarną górą i szarym dołem aż biła po oczach. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 4, 2006 Report Share Posted May 4, 2006 A jakby zrobić tak, że wydrukować te napisy i wycinając literki z karty zrobić szablon? Kartka oczywiście nie mogłaby przepuszczać farby no i nie wiem czy wyszłoby to dokładnie, ale wydaje mi sie, że mogłoby wyglądać lepiej niż przyklejona kartka :D [ Dodano: 04 Maj 2006 23:12 ] Aha, jeszcze pytanko a propos szpachlowania. Szpachlujecie całość, z tym wgłębieniem, w którym są napisy czy same literki? I czego najlepiej do tego używać? (jakich narzędzi) Link to post Share on other sites
jonboy2312 Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 - na temat dwukolorowych body :) Z wycinania szblonów nic nie wyjdzie, przecież te litery są zbyt drobne. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 a Mógłbyś jeszcze powiedzieć jak jest z tym szpachlowaniem? (sory za OT ale bardzo mi zależy:) ) Link to post Share on other sites
jonboy2312 Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 Rozrabiasz szpachlówkę, nakładasz, i szpachelką przeciągasz nad napisami tak żeby dokłanie zostały wypełnione. Szpachlówka powinna się w nie wcisnąć. Jak już zastygnie, wyrównujesz najdrobniejszym możliwym papierem ściernym (tzw. "wodnym"). Tyle :) Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 No no no... Ten czarny mat rzeczywiście pięknie wygląda :) wczoraj wieczorem pomalowałem nim prubnie zamek od starego, kioskowego Walthera. Dziś rano byłem zaskoczony jak ładnie to wygląda :) Dla zainteresowanych - użyłem farby "Śnieżka" jak już pisałem czarnej matowej. Kosztowała coś koło 12 zł. Jak doschnie zobacze czy dobrze trzyma. Distal kosztuje ok 8 zł. za 2 tubki (otwardzacz + żywica) po 35 gram. Z Distalem bawiłem się dopiero dziś rano. Efekty opisze jutro. Podsumowując: Wydając ok 20 zł na R6tke można sprawić, żeby wyglądała parwie (które w tym przypadku nie robi wielkiej różnicy :P ) jak rasowa Mka. Nikt mi nie powie, że nie może konkurować ze sprzętem za 1000 zł :P I jeszcze 1 pytanie. Na farbie napisane jest, że kolejne warstwy należy nakładać przed upływem 2 godzin lub po upływie 24. Z czym jest to związane? Lepiej nakłacać przed 2 czy po 24? [ Dodano: 05 Maj 2006 12:00 ] Może mi jeszcze ktoś wyjaśnić gdzie ta kolba http://www.taiwangun.com/index.php?str=pro...&product_id=146 ma mocowanie? Z tego co widzę, kupujemy ją bez niego. Czy ta kolba pasowała by do mocowania, które mamy w zestawie? Wiem, że nie da sie zainstalowac kolb z innym mocowaniem bo to z R6tki nie spełnia standardów (chyba, że te zabawkowe :] ) ale może da sie to zrobić własnie w ten sposób żeby zostawić to mocowanie, które jest, a wziąć resztę? Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 No i nadszedł ten moment, w końcu doszła do mnie R6tka :) Wróciłem do domu z imprezy o 7.30 więc narazie napisze tylko o wrażeniach zewnętrznych. Wiele osób pisało, że gun wygląda jak te zabawki za 50 zł. Nie mogę się z tym zgodzić, bo właśnie taką zabawkę jakisczas temu posiadałem i wiem, że Well jest dużo lepiej wykonany (ze względu na szczegółowość jak i materiał z którego został zrobiony). Nie znaczy to jednak, że nie ma sobie nic do zarzucenia. Oto niedociągnięcia, które widać po pierwszych oględzinach (o niektórych pisaliście ale powtórzę dla ścisłości ;] ): 1. fatalne napisy na body, które chyba najbardziej psują klimat - zaszpachlować i przejechać czarnym matem, 2. chłodnica ma trochę luzów - 2 min roboty np doklejając kawałek plastiku w odpowiednim miejscu, 3. zraziły mnie dziury po śrubach w teleskopie kolby; nie wiem czy oryginalnie też tak jest ale mi się to strasznie nie podoba - zaszpachlować bo jak na mój gust i tak nikt nie będzie tego rozkręcał, bo po co, 4. kolba ma małe luzy - nad tym też będzie trzeba popracować, mimo że nie wiem jeszcze jak to na pewno nie będzie to trudne, 5. przycisk, który się naciska, żeby rozsunąć kolbę jest luźny, a jakoś nie moge go dokręcić - też do zrobienia, 6. kolba ma tylko 3 ustawienia, co jest stanowczo za małą liczbą - z tym będzie sie chyba trzeba pogodzić, 7. niestandardowe mocowanie kolby - też raczej jesteśmy na nie skazani, 8. jest pare fabrycznych nadlewek, które trzeba zaatakować pilniczkiem, 9. za lekki, ale może znajdzie się miejsce na dodatkowe obciążenie, a tak przynajmniej nie zmęczy tak rąk ;P (głupota :D ), 10. nie wiem, czy czegoś nie zrobiłem źle, ale podłączyłem do baterii wiatraczek komputerowy, ponieważ po oddaniu 2 strzałów replika przestała działać i chciałem sprawdzić, czy akumulator jest rozładowany; i tu ogarnęła mnie trwoga (przystawiłem woltomierz równolegle, gdy wiatraczek pracował czyli pod obciążeniem - tak to sie chyba mierzy, jak nie to mnie poprawcie) bo miernik wskazał coś koło 5,8 V a przecież o ile mi wiadomo napięcie pod obciążeniem nie może spaśc poniżej 7 V ; nie wiem co krakmani robili z tą baterią ale mam nadzieję, że coś zrobiłem źle (tu ukłon w waszą stronę ;) ) albo mam popsuty miernik (w co raczej wątpie bo zawsze działał ok), 11. mag ma minimalne luzy w gnieździe. Troche sie tego nazbierało, szczególnie jeśli chodzi o kolbę ale i tak myślałem, że będzie gorsza. Wady, które wymieniłem są w większości do zrobienia bez ponoszenia większych kosztów i po ich naprawieniu replika będzie wyglądać na prawde fajnie jak za takie pieniądze. O mechanice napisze puźniej, gdy akumulator sie naładuje (o ile w ogóle ruszy). Do środka chyba dziś nie będę zaglądał bo mam za dużego kaca :P A propos ładowania, to ktoś na początku tego tematu pisał, że baterię ładuje się załączoną ładowarką przez 3 h 50 min. W instrukcji jest jednak napisane, że trzeba ładować 6 h. Jak to jest w rzeczywistości? Podsumowując jak narazie mogę stwierdzić, że sprzęt jest warty swojej ceny (szczególnie, że kupiłem okazyjnie za 305 zł :twisted: ale 375 też jest wart) i jeśli ktoś stoi średnio z funduszami, a może trochę popracować przy niedoróbkach to jest to replika zdecydowanie dla niego. [ Dodano: 06 Maj 2006 13:05 ] Aha, może mi ktoś wytłumaczyć jak sie używa tego hi-capa ?? :D 1 raz mam coś takiego w łapach i nie wiem czy najpierw wrzucać kulki czy najpierw nakręcać :] Link to post Share on other sites
HateMe Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Najpierw wrzucać kulki. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Tak wiec bateria naładowała się i jak narazie działa (zobaczymy jak długo). Przy strzelaniu w domu do kartonu gun robi pozytywne wrażenie. Moc całkiem niezła, tak samo jak szybkostrzelność. Wystrzeliłem 1 całego hi-capa i nie było rzadnych zacięć ani pustych strzałów. Co do dźwięku... Jest taki sobie. Sam wystrzał jest bardzo przyjemny ale silnik dość denerwująco jęczy. Wiem, że coś tam sie reguluje na dole w rączce, żeby to zniwelować. Mógłby ktos opisać jak to robić? Nie wiem czy w takiej sytuacji dokręcać, odkręcać czy ten dźwięk taki po prostu jest i tak będzie. Luzy w kolbie zostały naprawione i teraz robi całkiem pozytywne wrażenie. Jak jej jeszcze zalepić te dziury po śrubach to będzie całkiem nieźle. Mnie osobiście to mocowanie kolby aż tak nie denerwuje. Stwierdziłem, że warto też nawet jakimś Markerem pomalować trochę bateirę, bo widać ją w otworach chłodnicy po zamontowaniu. To samo zrobiłbym z tą wystającą zębatką od hi-capa. Chciałem zajrzeć do środka ale niewiem do końca jak ro zrobić. Wybiłem tylny (potem też przedni) pin ale górna częśc body nie chciałe zajść. Trzeba to zrobić na siłę czy coś jeszcze odkręcić? [ Dodano: 06 Maj 2006 23:10 ] Sprawdziłem na jakimś filmiku z neta - dźwięk jest identyczny. No cóż ten typ tak ma ;] Za dźwięk ocena 4 na szynach :] Link to post Share on other sites
sqit Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 Źeby sobie zajrzeć do środka wystarczy wybić tylny pin, po czym z siłą ale też z wyczuciem ściągnąć górne body trzymając za rączke transportową. Body tak trudno schodzi, ponieważ zaczepia o metalową osłonkę przewodów na gearbox'ie. widok górnej części GB powinien Ci wystarczyć :wink: Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 Ok, dzięki za pomoc, udało się to otworzyć :) Mam jednak dalej problem, bo chce wymontować dolne body bo będę je szpachlował i malował i nie wiem jak wyjąć GB (z resztą już chyba pujdzie gładko). Widzę, że jest tam jeszcze jakby taki malutki pin no i trzeba poś pewnie zrobićz selektorem ognia. Mógłby ktoś napisać co zrobic dalej? Co do wrażenia po otwarcu górnego body - ot gearbox v2 ;) nic ciekawego :D Wszystko co pisali chłopaki wcześniej jest słuszne. Od siebie mogę dodać (bo teraz mogłem to sprawdzić patrząc w lufę), że gdy pokrętło HU jest ostawione na minimum, czyli na maksa w stronę przeciwną od wskazówek zegara, to gumka i tak wystaje trochę w lufie. Znaczy to, że HU nie da sie do końca wyłączyć i trzeba uważać gdy czyścimy lufę wyciorem żeby go nie uszkodzić. Link to post Share on other sites
sqit Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 odkręć dwie śróbki na dole rękojeści odłącz przewody od silnika wyjmnij silnik (ciężko wychodzi) wybij dwa duże piny i jeden mały nad spustem (j/w) odłącz dwie części body odkręć dwie śruby głęboko w rękojeści odkręć zatrzask magazynka odkręć podajnik kulek wyjmnij GB PS. gdy górne body jest zdjęte nie baw się zamkiem "bo wylata" :lol: przynajmniej mi wylatał :? Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 Piękny i zwięzły opis :) 2 min i wszystko rozmontowane. Teraz będę mógł przystąpić do zabawy z dolnym body. Jeśli chodzi o dalsze testy repliki: W związku z tym, że mam nogę w gipsie nie mogłem wyjść postrzelać na dwór, ale od czego ma się okno ;) Po wyregulowaniu HU jest wg mnie świetnie. Miałem dziś bardzo dobre warunki na strzelanie - brak wiatru, dobre oświetlenie, dzięki czemu świetnie było widać lot kulki. Jako cel obrałem sobie konary drzewa stojącego ok 40 m za oknem. 4/5 strzałów trafiało w pień nieco cienszy od człowieka. Wydaje mi się, że jest to bardzo dobra celnośc i 40 m można uznać za zasięg skuteczny. Myślę, że przy takich warunkach będzie można nawet trafić stojącego człowieka bez problemu krótką serią z 45 m. Do tego drzewa strzelałem także z Shotguna M47 z taiwanguna, który ma zasięg ok 30-35 m. R6tka spisała się dużo lepiej. Strzelałem GoldFireami 0,2g. Pojawił się jednak kolejny problem. Z powodu magazynka gun nie chciał pobierać kulek. Rozkręciłem go więc (1 raz w życiu ;) ) no i przypadkowo wyskoczyła mi sprężyna od hi- capa. Miałem mały problem z tym jak ją skręcić. Reszta była już formalnoscią. Nie wiem, co było przyczyną awarii ale po ponownym skręceniu wszystko jest ok. Po przestrzelaniu pozostaje mi tylko ocenić trwałość repliki. Do tego będzie jednak trzeba wystrzelać parenaście (dziesiąt ? ) tysięcy kulek co może zająć trochę czasu ;) Replika pewnie będzie już wtedy po tunungu bo jeszcze dziś, bądź jutro zamieniam prowadnicę sprężyny na miedzianą z CA (nabyłem za 35 zł z przesyłką). Mam jeszcze zamiar wymienić (gdy będą się stopniowo nadarzać okazje by kupić taniej) sprężynę na 120 PDI (wg mnie całkowicie wystarczy, a nie będzie problemu z szybkostrzelnoscią, którą gun rónież imponuje, a także z akumulatorem i łożyskami chodź te za jakiś czas również przydałoby się wymienić na metalowe bo czytałem, że sa z plastiku) i oczywiście jak najszybciej głowicę tłoka na żółtą z CA. Lufa jest w miare, co widać po celności więc nie trzeba jej wymieniać. Nie wiem jak z resztą częsci gearboxa ale patrząc na wcześniejsze posty wychodzi, że ok :] Jak sie coś spier.... to sie wymieni a tak można zostawić. Muszę jeszcze przetestować akumulator ale najpierw go sformatuję i wyleczę nogę ;) Podsumowując jak na razie całośc moich testów, mogę ustalić ogólną ocenę dla AEGa w skali szkolnej na 4- (za napisy, kolbę, troche mało fpsów, 2 części do wymiany). Jednak w stosunku cena/jakość dałbym 5+ (w moim przypadku: 315 zł za guna, 20 zł za farbę i Distal, szacuję, że ok 50 zł za springa i głowicę tłoka, gdy nadaży się jakaś okazja np na Allegro, co razem daje niecałe 400 zł za świetnego AEGa na początek i nie tylko). Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 No i otworzyłem 1 raz w życiu gearbox :] Zrobiłem to żeby wymienić prowadnie sprężyny. Stara rzeczywiście nie wygląda imponująco - ot zwykły kawałek plastiku. Ta z CA prezentuje się dużo lepiej i solidniej (w koncu jest z mosiądzu :] ). W srodku za wiele nie grzebałem, gdyż nie mam jeszcze w tym wprawy i starałem się nic nie ruszać. Na 1 rzut oka widać jednak, że wszystko pływa w smarze. Nie wiem ile go tam powinno być ale stwierdziłem, że jest za dużo i starłem troche i wsadziłem do plastikowego pojemniczka. Przynajmniej będę miał czym nasmarować części, które zamierzam wymienić :] Mam jeszcze uwagę dotyczącą formatowania baterii (jest to uwaga ogólna, ale myślę, że nikomu nie zawadzę, jeśli napiszę ją w tym temacie). Ja rozładowywuje swoją baterię małym wiatraczkiem komputerowym pozostałym po jakimś starym IBMie. Zmierzyłem ile wynosiła różnica napięć po pół godziny i obliczyłem proporcjonalnie za ile spadnie do 7 V. Tu był mój błąd. NIE WOLNO TAK TEGO ROBIĆ! Napięcie przez dłuższy czas spada powoli aż nagle zaczyna spadać drastycznie. Przez to rozładowałem swoją baterię przypadkowo do 5 V (co daje 0,71 V na ogniwo czyli znacznie za mało). Mam nadzieję, że za bardzo jej to nie uszkodziło. Najlepiej podłączyć woltomierz i włączyć go na stałe (albo kupić bądź zrobić porządną rozładowywarke ;) ). Ostrzegam przed takim postępowaniem. Nie wiem dokładnie ile watów bierze ten wiatraczek (jest 12 V) ale jest on dośc mały - ok. 10 cm x 10 cm i rozładowyuje całą baterie w jakieś 4 h. Wydaje mi się, że jest ok. [ Dodano: 09 Maj 2006 00:38 ] Muszę się poprawić. Poprzednio rozładowywując baterię używałem do tego także silnika guna. Dziś używałem tylko i wyłącznie wiatraczka - czas rozładowywania wynosił 9 a nie 4 godziny :D Link to post Share on other sites
killa Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 hm ja powiem tak. kupilem sobie smar samoprzylepny(tezejacy) z teflonem firmy FORCH, i mimo tego ze Krakman nasmarowal GB to napsikalem tam tego na karzdy element ruchomy. Rada. smarowanie cylindra i nurnika(glowicy) powoduje dokladniejsze uszczelnienie. Moge cosik o tym powiedziec bo pracuje przy takich zeczach na codzien. Powodzenia Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 12, 2006 Report Share Posted May 12, 2006 (stronę wcześniej) Trademarki można wydrukować na drukarce laserowej i nakleić... prymitywne i chamskie, ale wygląda całkiem całkiem - jak na to body Nie no wymiękłem.... :D Byłem sceptyczny ale sie przekonałem. To na prawde wygląda fajnie :D Trzeba tylko mieć dobrej jakości drukarkę i równiutko wyciąć i nakleić bez zmarszczeń. Moje szpachlowanie nie wyszło idealnie bo jak sie przyjżeć z bliska to troszke widać, że kiedyś cos tam było. Ten sposób naprawi te niedokładności. Niestety trzeba zrobić napisy z drugiej strony niż oryginalnie, ale w sumie mi to nie robi ;) Link to post Share on other sites
killa Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 trzeba naprawde leciutko i rowno podpilowac gniazdo z lewej, prawej i z tylu. najlepiej przy wyciagnietym GB. oraz wyciagnac podajnik kulek (ten co odbezpiecza kaulki z maga) i spilowac go od dolu o jakies 1mm, wtedy bedzie bez problemu wchodzil do maga. ja narazie podpilowalem za malo i jeszcze czasami przy serii mag sie obniza i przestaje dawac kule. mysle ze ten problem jest teki sam przy wszystkich magach. swoja droga bede zamawial u tokarza kopie z przedluzona ta rurka. 70zl za robocizne + material. EDIT: jak z niezawodnoscia to za wczesnie ale 3 magi juz wyprulem po lekkim przesmarowaniu teflonem i nie zaobserwowalem zaciec. [ Dodano: Nie 14 Maj, 2006 ] karzdy z tych magow sie zacina. jak to rozwiazac? a 2 problem to zaciety na cacy mag ma ktos pomysl jak go goblokowac? sory za OT Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Killa, czyżby twoje magi nie były rozkręcane?? :D Rozkręć je, nasmaruj i wtedy powinno być ok. Mid-capy mają długie sprężyny więc gdy są już prawie rozprężone mają bardzo małą moc i nawet niewielki opór może je zaklinować. Wszystkie nasmaruj a ten jeden rozkręć i sprawdź co sie stało ze springiem. Powinno pomóc. Zesu, nie musisz traktować wszystkiego szpachlem w spryau i szczerze mówiąc nawet nie wiem co to jest :D Pomaluj normalnie oczyszczając uprzednio body (opisane stronę/pare stron wcześniej). Ja wczoraj skonczyłem malowanie czarnym matem dolnego body z zaszpachlowanymi napisami i teleskopu kolby z zaszpachlowanymi dziurami po śrubach. Szpachlowanie wyszło średnio bo troche widać, że coś tam było ale z malowaniem ok, wygląda bardzo ładnie. Zobaczymy jak szybko pojawią się odpryski. W najbliższym czasie postaram się zamieścić fotki, gdy tylko dorobie oznaczenia. Pojawił się jednak 1 problem. w instrukcji wyczytałem, że jest to niby "normalne" zachowanie AEGa, ale u mnie zdarza sie to prawie za każdym razem. Mianowicie po przełączeniu z auto na semi bardzo często nie moge oddać strzału a spust jest zablokowany. Czasem zdarza się, że sprężyna tylko lekko się naciagnie (jakby spust nie łapał), po 2 naciśnięciu oddaje strzał a potem sie blokuje i takie różne. Przełączam na auto, oddaje pare strzałów, wracam na semi i znów to samo. Czym jest to spowodowane? Zdarzało się to już komuś? Link to post Share on other sites
many Posted May 14, 2006 Report Share Posted May 14, 2006 Czasem zdarza się, że sprężyna tylko lekko się naciagnie (jakby spust nie łapał), po 2 naciśnięciu oddaje strzał a potem sie blokuje i takie różne. Przełączam na auto, oddaje pare strzałów, wracam na semi i znów to samo. Czym jest to spowodowane? Zdarzało się to już komuś? Też tak mam. Semi blokuje się przełączam na auto, strzelam, z powrotem przełączam na semi i już na jakiś czas jest dobrze. Więc to chyba norma ale może ktoś wie jak to usunąć, bo przecież od tego można zginąć. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 Przed rozkręceniem GB i wymianą prowadnicy boło ok. Wydaje mi się, że jest to w jakiś sposób swiązane z tym, że spust nie chwyta, bo zdarzyło mi się pare razy też, że nawet jak puściłem spust na auto to gun dalej walił i musiałem przełączyć na semi, zęby go zatrzymać. Z kolei jak docisnę spust to prawej bandy (tak jak trzymam guna) to efekt zdarza sie dużo rzadziej. Czasem zdarza się, że nacisnę spust i jakby on o coś wadził ale da sie go wcisnąć, ale nie pada strzał. Byłbym w stanie rozkręcićGB i to naprawic ale gdybym wiedział co to, bo tak nie chce kombinować bo sie na tym jeszcze tak dobrze nie znam ale poczytam gdzie indziej bo mam dziś czas i jak znajdę odpowiedź to sie zobaczy:] [ Dodano: 15 Maj 2006 15:47 ] Jak na mój gust to trzeba rozkręcić GB i sprawdzić o co sie spust zaczepia. Patrzyłem na filmiku, że można go wyjąc praktycznie od razu i możliwe, że coś sie tam przesunęło. Many, grzebałeś coś u siebie czy miałeś tak od razu ? Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 15, 2006 Report Share Posted May 15, 2006 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=103038173 - a jak sie wam to podoba ?? :D Przed chwilą nabyłem :] Części warte w sklepie jakieś 200-250 zł. Prowadnicę już mam ale opchnę (jakby ktos chciał to piszcie, za 25 zł moge sprzedać). Cylinder w R6tce jest ok więc chyba zostawie, a tamten sprzedam no bo proste, że CA szybciej pujdzie :]. Mógłby jakiś znawca ocenić, czy warto wymieniać dyszę? Reszta, czyli obie głowice i spring z tego co czytałem są warte wymiany. Zestaw ten w replikach CA daje 315 fps, więc tu powinien dać tyle samo. Wg mnie to zupełnie wystarcza, a i do budynku można bez problemu wejść z takim sprzętem. No i cały czas proszę o pomoc z problemie opisanym powyżej (zaciachy). [ Dodano: 15 Maj 2006 21:41 ] A oto obiecane przeze mnie fotki mojego gnata :) Z zewnątrz zrobione zostało: a)szpachlowanie (Distal + papier ścierny) i ścieranie napisów (papier ścierny), b)szpachlowanie 3 dziur na teleskopie kolby (zaznaczone na zdjęciach, robione j.w.), c)malowanie dolnego body i teleskopu kolby (farba spray czanry mat "Śnieżka"), d)prawie oryginalne oznakowanie, bo jest z troche porozrzucane i po innych stronach, poza tym jest "property of Kret" :D (zwykła drukarka i klej do papieru :wink: ), e)pas nośny od starego plecaka, f)naprawione luzy kolby, magazynka i chłodnicy, czego jednak nie widać na zdjęciach :D (szeroka taśma :P ) Co do napisów ich odcień nie jest tak różny od body jak na fotkach. Podsumowując nie były to kosztowne zabiegi a gun wygląda na prawdę rasowo 8) Jedynym problemem zewnętrznym pozostała waga i nie widzę gdzie by tu można troche ołowiu poupychać. Ma ktoś jakiś pomysł? Łeee... coś zje***em i sie tylko takie małe fotki wlepiły :/ Jutro to poprawię, sorx. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 16, 2006 Report Share Posted May 16, 2006 Mniemam, że chodzi wam o obudowe lufy czyli tzw. chłodnicę :] Otwory są i dla tego ja pomalowałem swoją baterię na czarno bo widać ją przez nie. Zrobie fotke bez rączki jeszcze dziś pod wieczór i poprawie resztę. [ Dodano: 17 Maj 2006 00:08 ] Many muszę cię zmartwić bo zostałeś sam na placu boju z problemem zaciachów. U mnie jakoś dziwnym cudem to niedociągnięcie zniknęło. Wczoraj zdarzało się to rzadziej a dziś już wcale. Widocznie coś się musiało dotrzeć po rozkręceniu GB. Do weekendu będę jeszcze jednak wymieniał pare części, które zakupiłem i przy okazji zobaczę co może być tego powodem. Nie wiem jednak czy coś ci to da, bo jeśli nic nie grzebałeś to chyba lepiej odesłać na gwarancjię, tylko że skoro piszą, ze jest to normalne zachowanie (fakt że zdarza się za często) to mogą nie uznać reklamacji dla tego dobrzeby było najpierw napisać meila do sklepu. Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 A oto moje, długo oczekiwane fotki 8) W sumie to bardziej podoba mi sie ten gun bez rączki ale nie mam rzadnego kolimatora, wiec narazie muszę ją zostawić. [ Dodano: Wed 24 May, 2006 ] Myślę, że kilka osób może zainteresować ten link - http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=238 [ Dodano: Fri 26 May, 2006 ] Ekhm, ekhm.... Chciałem powrócić do sprawy magazynka mid-cap firmy MAG i głupot, które tu powypisywaliście na jego temat :] Otóż od jakichś 15 min jestem jego posiadaczem. 1 poprawka dotyczy tego, co trzeba spiłować, żeby magazynek pasował do maga. Nie są to 2 wypustki zaznaczone na zdjęciu jednej z pierwszych stron tego tematu, a 4 wypustki - szyny, które poprowadzone są przez całą długość gniazda (ciężko to opisać, ale łatwo na to wpaść jak sie zakupi magazynek). 2 sprawa dotyczy tego, że magazynek jest "monolitem". Nie rozmontowałem go jeszcze, ale już widzę, że na dole jest jakaś "pokrywka", którą po przekręceniu można zdjąć i prawdopodobnie wyjąć sprężynę, a kto wie czi i nie rozmontować całego magazynka. Nie chcę narazie tego robić, bo mój magazynek działa bardzo dobrze i nie chcę nic spieprzyć (nie strzelałem jeszcze bo rozłożyłem guna, żeby spiłować gniazdo, ale po zwolnieniu blokady wszystkie kulki bardzo szybko wylatują). Co do samego magazynka, jak dla mnie wygląda bardzo łądnie, szczególnie jak zatą cenę - 34 zł. [ Dodano: Fri 26 May, 2006 ] Problem z podawaniem kulek rzeczywiście jest, ale nie jest on na pewno spowodowany sprężyną w magazynku. Moim zdaniech chodzi o to, że jego blokada nie odsuwa się do końca. Padła mi akurat bateria, więc muszę poczekać z dalszym kombinowaniem, ale po usunięciu resztek krakmańskiej plomby gwarancyjnej udało mi sie oddać jeszcze z 5-6 strzałów i wydawało mi się, że uzyskałem małą poprawę. Problem ten wydaje się być do rozwiązania, tylko jeszcze nie wiem jak najlepiej to zrobić ;) [ Dodano: Sat 27 May, 2006 ] Kolejny edit (swoja drogą mam wrażenie, że piszę tu sam dla siebie ale już trudno, będzie dla potomnych :D). Wracam do sprawy zacinającego się spustu na semi. Moim zdaniem nie jest to wina niczego w GBsie, ponieważ jak wczoraj rozmontowałem guna i zmontowałem podownie, to problem ponownie zniknął. Wydaje mi się, że może to być związane albo z ułożeniem silnika albo z selektorem ognia (nie wiem w jaki sposób ale innej przyczyny po prostu nie może być). Zły news jest taki, że żeby dopasować magazynek (co swoją drogą się udało) strzelałem drugi raz tymi samymi kulkami i...Miałem zaciach... i potem nagle gun strzelał na 1-2 m. Rozmontowałem cały GB i się okazało, że połowa zębów od środkowej zębatki poszła się kochać :/ I tu prośba do was. Wymieniał ktoś moźe zębatki w gunie albo ma jakąś inną na stanie po przystępnej cenie? Jeśli tak to proszę o pw albo kontakt durie_l@o2.pl . [ Dodano: Sun 28 May, 2006 ] Pytanie: czy stockowa środkowa zembatka od TM będzie pasować do R6tki? Wiem, ze ma któtrze zęby niż np. CA więc czy wytrzyma ok 300 fps? Link to post Share on other sites
galkas Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Sprawa do tycząca magazynków, magazynki po spiłowaniu tych 4 szyn wchodzą gładko lecz nie podają kulek (30 kulek STAR) potraktowałem to rozgrzanym drutem i stopiłem połowe tego co trzyma kulki, i wszystko działa pięknie.Mam nadzieje że komuś pomogłem. WWW.AsgTuning.pl Link to post Share on other sites
killa Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 hm ja zeszlifowalem podklaadke sprezynujaca 6mm i dokleilem ja do podjanika kulek z dolnej czesci HU efekt taki ze nie rozwalajac broni magazynki dzialaja. ale jak kto woli. EDIT: A tak swoja droga jesli serwis ASGTuning dziala w ten sposob to dzieki ponownie. Sory za OT. EDIT2: Ja urzywam magazynkow firmy MAG ale problem widze, ten sam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts