SouthMan Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Czołem, własnie sobie siedze nad GB TM v.2 i mam zonka. Nie dość że nie moge za cholere wyregulować silnika tak żeby dział normalnie, albo ślizga sie po zębatkach albo nie może naciągnąć spręzyny i wszystko sie przegrzewa, to jeszcze jeżeli jakims cudem coś zaskoczy to sprężyna blokuje naciągnięta i trza zwalniać pociągnięciem za antireversal. Co może być przyczyną ? Złe ułożenie podładek na żebatkach ? Quote Link to post Share on other sites
wally Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Stawiałbym na rozładowaną baterię. Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted March 1, 2006 Author Report Share Posted March 1, 2006 Własnie poszedł 2gi, i ostatni bezpiecznik, testy dokończe jutro :P Quote Link to post Share on other sites
Rollkin666 Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Jaki jest stan zębatek? Generalnie objawy wskazują na rozładowaną baterię jak to kolega wally napisał. Pozdrawiam, Rollkin Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 1, 2006 Report Share Posted March 1, 2006 Zajżyj tu :arrow: ;) Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted March 2, 2006 Report Share Posted March 2, 2006 Bateria na 100%jest winna, miałem wczoraj to samo. Zamiast zwalniać anti-reversalem, pociągnij za tłok do tyłu podczas naciskania do tyłu (ale zrób to przez szmatke, żeby nie przycieło palca). Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted March 2, 2006 Author Report Share Posted March 2, 2006 "Always expect unexpected" Zębatki TM miały widocznie jakaś wade, to one sie blokowały nie wiadomo czemu :F Wsadziłem moje zapasowe CA i smiga wszystko. Dzięki za pomoc i tak :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.