Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Czołem, własnie sobie siedze nad GB TM v.2 i mam zonka. Nie dość że nie moge za cholere wyregulować silnika tak żeby dział normalnie, albo ślizga sie po zębatkach albo nie może naciągnąć spręzyny i wszystko sie przegrzewa, to jeszcze jeżeli jakims cudem coś zaskoczy to sprężyna blokuje naciągnięta i trza zwalniać pociągnięciem za antireversal.

 

Co może być przyczyną ? Złe ułożenie podładek na żebatkach ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...