N.A.T.mAGI Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 witam jestem świadomy że kwestia jest poruszana juz któryś raz z kolei... poczytałem forum ale chcę się jeszcze upewnić czy dobrze zrozumiałem to co juz wcześniej tu napisano i jednocześnie proszę o poradę lub ewentualne sprostowania... zamierzam kupić M15A4 CA i trochę gratów coby uzyskać z niego powiedzmy ok. 415-430 FPS 1) Zestaw cylindra o powiększonej średnicy do M15 Carbine / M4A1 CA 2) Sprężyna główna M130 Guarder 3) Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 CA (V.2 prowadnicy przenaczona jest do V.2 GB?) 4) prec lufa 5) Akumulator NiCd 10,8V 1700mAh w kształcie “V” do M15 6) będę potrzebował do tego dodatkowo jakies lepsze zębatki ?? jesli trzeba by było coś dołożyc, zamienić albo w ogóle wywalić- bo efekt będzie marny a tylko koszt podniesie.... itd - to chętnię przyjmę porady... dodam jeszcze że ze względu na ograniczone fundusze póki co to chciałbym zostać przy stockowym GB i jelsi to opisane wyzej to na niego za wiele to co zmienić- sprężynę na m110 ?? ??? Quote Link to post Share on other sites
OSA_Młody Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 Ja bym proponował jeszcze wymienić : GB na wzmacniany Zębatki lepiej tez wymienić , u mnie zębatki CA rozleciały się na 170 PDI. Zębatki Super Torque Up [CA] za 189 zł ( na MG) w zupełności wystarczą. Quote Link to post Share on other sites
tomow Posted March 4, 2006 Report Share Posted March 4, 2006 ja mam u siebie w M15 sprężyne M150 i jade na stockowym gearboxie, jak sie rozleci to wymienie :D proponuje ci zainwestowac w zębatki, polecam ci Helical Super Torque Up za 237zł (ASG shop) ,przy tej sprężynie spokojnie wytrzymają i bedą ci długo służyły możesz się też zastanowic nad tłokiem bo na stockowym dosyć szybko zedrą ci się zęby, np. poliwęglanowy Systema za 62zł (ASG shop) pozdro Quote Link to post Share on other sites
N.A.T.mAGI Posted March 5, 2006 Author Report Share Posted March 5, 2006 no to powiedzmy że dokładam jeszcze do zestawu zębatki * Zębatki Super Torque Up [CA] a GB wymienie gdy posypie się stockowy... ale mam pytanie jeszcze o podkładki... - zakładając nowe zębatki, podkładki zachować w takiej samej konfiguracji jak przy starych zębatkach...? są jakieś zasady podkładkowania? Quote Link to post Share on other sites
Rupi Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 mAGI nic ci sie nie popsuje bo na tej baterii za duzo nie postrzelasz :) Dobre zasilanie to podstawa upgrade`u. Pomyśl nad kolbą SF- łanie wyglada i mieści ogniwa RC. Quote Link to post Share on other sites
OSA_Młody Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 mAGI nic ci sie nie popsuje bo na tej baterii za duzo nie postrzelasz :) Dobre zasilanie to podstawa upgrade`u. 8O Ja w moim aegu mam sprężynę M130 Hurricane i baterie 9.6v 1800mAh i bez problemu strzela , szybkostrzelność tez nie jest najgorsza . ale mam pytanie jeszcze o podkładki... - zakładając nowe zębatki, podkładki zachować w takiej samej konfiguracji jak przy starych zębatkach...? są jakieś zasady podkładkowania?. Co do podkładek to lepiej zachować je w takiej samej konfiguracji. Gdzieś miałem instrukcje wraz z rysunkami pod jaką zębatkę jaką podkładkę , podaj meila na pw , poszukam , zeskakuje i wyśle . :wink: Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Faktycznie baterie na ogniwach KR1700 są tragiczne. Młody ty masz baterię na ogniwach LARGE a one są bardzo dobre. Standardowa bateria large 8,4 1800 ciagnie bez problemu 210PDI, a 8,4 1700 V-type nie pociągnęła nawet 170PDI. Przy zmianie typu łożysk konieczne jest rozłożenie podkładek na nowo. Jak wymieniasz tylko zębatki to raczej nie, ale lepiej sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
Inferno Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Planuję wstawić do swojej emki sprężyne 150 PDI. Jak to będzie ciągnąć na baterii 8,4V V-type? Quote Link to post Share on other sites
tobi Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 150PDI nie sprawdzalem, ale jak chcesz to w sobote na strzelance sprawdze. Quote Link to post Share on other sites
Inferno Posted March 6, 2006 Report Share Posted March 6, 2006 Będę wdzięczny. Z góry dzięki :D Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Chodzi nienajgorzej, ROF znośny. Testowałem na 8,4 mini, działało oczywiście bardzo krótko, ale na początku było ok. Jednak do 150PDI używam V-ki 9,6V, 1200mAh. Quote Link to post Share on other sites
Inferno Posted March 7, 2006 Report Share Posted March 7, 2006 Chodziło krótko to znaczy? Ile to tak na oko będzie w kulkach? Quote Link to post Share on other sites
QBS Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 W swojej M15A4CAR przy sprężynie PDI 150 i batce 10,8 1700 mAh jest optymalnie - dość wysokie ROF. bateria też trochę trzyma (choć na mrozie czasami pada w środku strzelanki). Przy 170 PDI występowały zacięcia. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted March 8, 2006 Report Share Posted March 8, 2006 Faktycznie baterie na ogniwach KR1700 są tragiczne. Młody ty masz baterię na ogniwach LARGE a one są bardzo dobre. Standardowa bateria large 8,4 1800 ciagnie bez problemu 210PDI, a 8,4 1700 V-type nie pociągnęła nawet 170PDI. Przy zmianie typu łożysk konieczne jest rozłożenie podkładek na nowo. Jak wymieniasz tylko zębatki to raczej nie, ale lepiej sprawdzić. Kilka uwag: 1. LARGE to nie ogniwa ogólnie pojmowane żeby mówic że są dobre - to tylko określenie rozmaru jednego ogniwa22,3x44mm - są b.bodre large jak Rc o oporności 5-6 mOhm jak i totalnie z szaletu jak KR1700 po 6-17 mOhm (dokładnie nie pamiętam). Mam 190PDI która ledwo idzie na 10.8 1700 i śmiga na 8.4 2000 Panasonica, które maja 4.5 mOhma 2. Zmiana podkładek jest zawsze konieczna - czy zmieniasz GB, zebatki czy łożyska - moze się zdarzyć że stary układ bedzie OK, ale zazwyczaj trzeba dobierac na nowo bo często gęsto są jakieś niedokładności wykonania a różnicz0,1mm tojuż bywa kłopot zwłaszcza przy dużych podkrętkach. Dodatkowo od siebie dodam że obecny tłok CA jest spoko - daje rade od roku na 190PDI - raczej polecałbym łożyskowaną głowicę tłoka Quote Link to post Share on other sites
Grolshek Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 U mnie dokladnie ten sam efekt... 190 PDI nie ciagnie Sanyo 9,6V 1400 na 17mm ogniwach natomiast ta sama sprezyne naciaga bezproblemowo bateria 8,4V 1700 na ogniwach 23mm... Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted March 21, 2006 Report Share Posted March 21, 2006 KR1700 po 6-17 mOhm No nie powiedziałbym, że to są "large", te nazwy "large" i "small" wzięły się chyba z zamierzchłej nomenklatury handlowej Tokyo Marui. A TM używa tylko ogniw kr600e i 22,3x44mm tych w aku Hyper Command (pojemność 1300, ale może są też inne). KR1700/1500 itp. to wymysły naszych czasów :). Zresztą w różnicy wydajności nie ma żadnej niespodzianki, wystarczy popatrzeć na parametry. Bałagan robią sklepy np. MG, który przy każdym aku pisze, że nadaje się on do upgradu, jeśli tylko jest to 10.8V lub 12V. Co jest oczywistą nadinterpretacją. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.