Pacyfistycznamusztarda Posted June 5, 2023 Report Share Posted June 5, 2023 Witam Wiem że tuning tej cymki nie jest dobrym pomysłem ale nie stać mnie na nową lepszą replike i nie będzie stac więc chciałbym żeby ta cymka u mnie została na bardzo długo, na ten moment mam w planach wymienić sprężynę na 130 guardera oraz lufę na https://gunfire.com/pl/products/lufa-precyzyjna-tightbore-6-03mm-eg-barrel-460mm-1152212890.html tą no i z tym pójdzie gumka hop up bateria na 7.4 i to wszytko co jeszcze było by dobrze jeszcze wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 5, 2023 Report Share Posted June 5, 2023 33 minuty temu, Pacyfistycznamusztarda napisał: tuning tej cymki nie jest dobrym pomysłem Masz rację i postaw tu kropkę. Sama lufa promyka + sprężyna Guardera to 400 zł, sprzedaj do tego Cymkę i masz na AR15 od DE. https://www.taiwangun.com/pl/karabin-szturmowy-aeg/m904e-fire-control-system-edition-de Ale jak chcesz się kopać z koniem to: Tuning należy zacząć od doszczelnienia tego co jest, czyli wymiana dyszy na uszczelnioną, pewnie głowica cylindra i tłoka też. Potem gumka, ja lubię Super Macaron + Dystanser Omega, ale jak kto woli, aby się dobrze uszczelniało. Jak wsadzisz SP130 od Guardera to pytanie czy stockowy silnik to pociągnie na 7,4. Można kupić inny silnik za 150/200 zł lub baterię 11,1 zamiast 7,4. A i tak przydało by się wsadzić też najtańszy mosfet jak chcesz tuningować. Powodzenia. Quote Link to post Share on other sites
KAMA3 Posted June 5, 2023 Report Share Posted June 5, 2023 Zgadzam się z Kolegą przedmówcą ;) Jeżeli masz mocno ograniczony budżet i koniecznie chcesz tego kałaszka (nie wszyscy lubią emki/aery), to lepiej skupić się na doszczelnieniu pneumatyki i zainwestowaniu w lepsze kable, prosty mosfet, batkę 11V i dobrą gumkę. Porządnie doszczelniona replika może dmuchać nawet kilkadziesiąt fps'ów więcej niż stockowa, bez wymiany spreżyny. A dobrze dobrana gumka z odpowiednim dystanserem na początek wystarczy, bez konieczności kupowania precki. Sam mam poł szuflady super-hiper high-endowych części, a często okazywało się, że po wymianie oringów za grosze, jedna czy druga replika odżyła :) Na koniec zła wiadomość ... bez dostępu do chrono zabawa w tuning to trochę bez sensu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.