Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problemy z Ładowarką


Recommended Posts

Moja ładowarka to GFC Energy Lipo

 

Bateria która ma ładować to Specna Arms 2000mAh 7.4V 15/30 C

 

Problem jest taki że bateria się kompletnie nie ładuje po po podłączeniu do ładowarki i diody cały czas migają jak by ładowarka nie wykryła baterii.

 

Jestem nowy w ASG i już na początku mam problemy nw czy to kwestia złej ładowarki czy ja coś źle robię.

Jestem wdzięczny za każdą pomoc.VLOYpz3goza_Le0cT7F4bXdxLgg_vvlZvLHA6gSkD-4vG16F_synq2-wLZh0IjdCzdAT0d3mW13YoUE8Ows1lOS69TurfJRcmg8S1E5l7TE-i8Q39uNpRRhB54msIZMrT3-UEtqMieApQ8lAnl9X1Fk

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Huba_lbn napisał:

Masz multimetr?

Sprawdź na początku napięcie ogólne i na poszczególnych ogniwach.

jeśli chodzi o baterie to no innej ładowarce się ładowała i nw czy po prostu akurat te ładowarki są złe bo już jedną wymieniałem bo myślałem że kupiłem zepsutą i zamówiłem nową i ta też nie ładuje więc się po prostu zastanawiam czy a źle podpinam tą baterie czy ten rodzaj ładowarek nie ładuje tego typu baterii

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Masz baterię lipo i ładowarkę do lipo. W tej ładowarce ciężko coś źle podpiąć. 

Ale może ona mieć problem z naładowaniem zbyt rozładowanej baterii. Masz dwa przedmioty, jak coś nie działa poprawnie to zbyt dużego wyboru co jest nie tak nie ma.

Bateria jest nowa więc myślę że  jest rozładowana na maxa, czyli powinienem podładować baterię i sprawdzić czy ta moja działa ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead