obas Posted November 29, 2006 Report Share Posted November 29, 2006 Witam , a czy próbował ktoś założyć minimalnie większy oring na tłok żeby był szczelniejszy ?Bo ten orginalny to wogule lata w tym cylindrze jak ..... ? czy to coś da ? czy raczej coś sie zmieni w przeciwnym kierunku ! Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Oring założony na głowicy tłoka ma latać jak żyd po pustym sklepie - taka jest tego budowa. Jak szybko wciśniesz tłok z głowicą do cylindra i zatkasz dyszę to ten latający oring jest wypychany do zewnątrz przez powietrze i jednocześnie uszczelnia połączenie głowica tłoka - cylinder. Chyba że ci nie stawaia oporu tłok podczas szybkiego wciskania to wtedy możesz coś kombinować. Quote Link to post Share on other sites
obas Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 No właśnie to zrobiłem,włożyłem bardziej szczelny oring i efekt zaskakujący,jeszcze nie mieżyłem o ile wzrosły FPS-y ale wzrokowo szybciej o wiele kulka leci [prawie że jej nie widać] zasięg niewiem bo nie widze gdzie one spadają . Jak zmieże to podam wynik pozdrawiam ! Quote Link to post Share on other sites
TraperJaslo Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Wybaczcie że odkopuje ale mam pytanie. Mam CM0003 i cylinder z tego co napisali typ1 a lufę dł. 270. Czyli cylinder powinien być typ2. Czy to może pogarszać wyniki patrząc na ta tabelę? http://asgshop.pl/cylindry.php Quote Link to post Share on other sites
TraperJaslo Posted December 17, 2011 Report Share Posted December 17, 2011 No właśnie to zrobiłem,włożyłem bardziej szczelny oring i efekt zaskakujący,jeszcze nie mieżyłem o ile wzrosły FPS-y ale wzrokowo szybciej o wiele kulka leci [prawie że jej nie widać] zasięg niewiem bo nie widze gdzie one spadają . Jak zmieże to podam wynik pozdrawiam ! Jest w stanie ktoś odpowiedzieć? Quote Link to post Share on other sites
TraperJaslo Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Prosze nie patrzeć na cytat w poprzednim poście bo coś się udupcyło. . . Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted December 18, 2011 Report Share Posted December 18, 2011 Czy ja tu widzę bump-spam? Poza tym - ten temat już był poruszany. Jeśli nie chce Ci się szukać - kup odpowiedni cylinder i sprawdź, azteko na allegro za złotówkę wystawia. Quote Link to post Share on other sites
Żółwik Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 @Lesio Z jednej strony chwała za to że użył wyszukiwarki i "wykopał" temat. @TraperJasio Tu masz obszerny temat: http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/65864-cylinder-typ-ma-znaczenie/ Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 @Lesio Z jednej strony chwała za to że użył wyszukiwarki i "wykopał" temat. Pewnie, szkoda tylko, że połowa postów w tym temacie to jego posty. :P Quote Link to post Share on other sites
woypop Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 (edited) Witam, mam m4 KWA z wstawionym promykiem 469mm ukrytym w tłumiku...czy warto zostawić stockowy cylinder(typ 1) czy też lepsze osiągi będą na typie 0? Pytam się bo ta długość jest tak na granicy i ciężko na tym forum znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Pozdrawiam Edited January 4, 2012 by woypop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.