grzesiekpach Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Słyszałem o czyms na co mówi sie "bezpieczny tunning chodzi jedynie o uszczelnienie broni i wymine prec lufy. to mialobu niby zwiekszyc moc karabinu z 300 do max 330fps. Czy ktos z was słyszal o czym takim?? Mówie oczywiscie o podkrecaniu sr4 bo taz mam ten karabin Pozdro Quote Link to post Share on other sites
SAMCRK Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 ja miałem 280fps jak odkupiłem od znajomego podobno, tyle wyszło im w taiwangunie. po ich zabiegach supersmarujących i wymianie lufy na pseudopreclufę src do ak-47 (470mm) wyszło im podobno najwięcej 360fps a najmniej 330. Quote Link to post Share on other sites
kamciocz Posted September 16, 2006 Report Share Posted September 16, 2006 W karabinie zostały wymienione międzyinnymi: zębatka tłokowa na CA, łożyska, głowica tłoka na CA, prowadnica v2 CA z łożyskiem. Czy w tym wypadku sprężyna 140% nie zrobi nic wnętrzu guna?? Quote Link to post Share on other sites
Blejdas Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Mi dzisiaj pękły uszy body(niby wzmacniane)... Poztym czy stocowy GB wytrzyma spręzyne 120%? Quote Link to post Share on other sites
saper_ Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 na poczatku tak, ale z czasem moze się "połamać"/powyginac Quote Link to post Share on other sites
scorpio Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Czy ktos wstawił sprężyne M120. Oczywiście po wymianie wszstkich potrzebnych części na wzmocnione włąćznie z zębatkami na XYT. Tak że tylko gearbox został standardowy. Chodzi o to by napisały osoby które wstawiły i czy gearbox wraz z tymi zębatkami wytrzymały? Czy są ślady z urzycia, jak tak to w jakim stopniu i na jakich częściach? No i czy ktoś strzełał sie w zime na takim zestawie? Quote Link to post Share on other sites
PrzemekC Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Witam Mam M4a1 od SRC - kupiłem go nowego, jednak po tygodniu dogłębnie rozebrałem, sprawdziłem - cieakowść ludzka nie zna granic. Kupiłem zestaw ftk z m120 - niestety na standardowych łożyskach(ślizgowych-metalowych) z zestawu tłok mi się zacinał w połowie - a konkretnie po spuszczeniu palca z spustu po pierwszej serii po złożeniu geraboxa - najprawdopodobniej za duże opory były. Tłok zmieniony na wzmocniony od CA. Dokupiłem łożyska kulowe oraz wcześniej zębatkę tłokową wymieniłem na stalową od xyz. Mam preclufę 407mm i wszystkie pozostałe części z zestawu ftk - czyli uszczelniona dysza, wzmocniona głowica tłoka i cylindra, polerowany cylinder typ 1, łożyskowana prowadnica sprężyny i łożyskowana głowica tłoka. Karabinek ma teraz około 430fpsów - przebieg ok. 6.000 kulek - wczoraj rozbierałem - poza drobnymi zadrapaniami zębów na tłoku - wszystko wygląda ok. Silnik stokowy - bateria to 9.6 2100 na ogniwach SARF - mam je wpaowane w atrapę granatnika pod gripem. Szybkostrzelnosć - ok. 10-12k/s. To chyba tyle :) Pozdrawiam Przemek Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Trochę niska ta szybkostrzelność - bliżej kałasza niż m4 :-) Quote Link to post Share on other sites
scorpio Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Ja ma w swoim sprężyne M110 Guardera na łożyskach stlowych ślizgowych. Prorowadnice sprężyny i głowice tłoka łożyskowaną. I własno ręcznie zrobioną batke 9,6 1800 mAh z ogniw Kan Ni-Mh (parametry poruwnywalne do RC). Koszt takiej bateri wyszedł mi z przesyłką 80 zł. Szypkostrzelność mam na poziomie 16- 15 k/s, co dale 960-930 strzałów na minute w zalerznośći od stopnia rozładowania. Brat ma MP5 CA i ta samą sprężyne i jego batka 9,6v 1500 mAh NiCd SANYO. 2x naciagła tłok i potem grzala sie z kablami. Dopiero jak wymienił kable to juz działała ale nie dawała tak szypko jak moja. Wiec idą dwa morały z twego. Pierwszy to taki ze kable w SR4 są ciensze a i tak lepiej przewodzą nisz CA. Po drugie nie oplaca sie kupowac baterji orginalnych tylko samemu kupic ogniwa i zrobic sobie, bo taka baterja jaka ma kosztuje 149 zł. A jest gorsza pod każdymm względem bo nawwet doladować jej nie może. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Coś da wymiana samej dyszy na jakąś uszczelnianą? Quote Link to post Share on other sites
scorpio Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Raczej nei bo i tak powietrze będzie ci uciekać ztą ruźnicą że przez inne nieszczelności. Koś jeszcze wstwiał M120? Quote Link to post Share on other sites
Seget Posted February 5, 2007 Report Share Posted February 5, 2007 (edited) Witam Mam SR4 i ostatnio pękł mi gearbox w miejscu podtrzymującym prowadnice tłoka... pisze to tutaj bo w zasadzie zmieniłem mu cześć na inną i wystąpiły problemy wiec może jako że tuningujecie repliki wiecie co mogło się stać. Wymieniłem go na wzmocniony z CA no i tu się zaczeły problemy antireversal zacina się w pozycji odchylonej od zębatki co powoduje że pracują one w druga stronę... kojarzy ktoś może dlaczego? a poza tym łącznik styku spustowego jest wypychany podczas strzału nad spust(kilku z pierwszych, czasem jest to jeden czasem dopiero z 50) spust wtedy jest pod łącznikiem i nie umie go popchać do przodu. Nie wiem czym to jest spowodowane... zauważyłem że prowadnica po której porusza sie styk jest bardzo szeroka... czy trzeba ją zmniejszyć... bardzo dziekuje za pomoc... Edited February 5, 2007 by Seget Quote Link to post Share on other sites
awful Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 (edited) Witam Mam SR4 i ostatnio pękł mi gearbox w miejscu podtrzymującym prowadnice tłoka... pisze to tutaj bo w zasadzie zmieniłem mu cześć na inną i wystąpiły problemy wiec może jako że tuningujecie repliki wiecie co mogło się stać. Wymieniłem go na wzmocniony z CA no i tu się zaczeły problemy antireversal zacina się w pozycji odchylonej od zębatki co powoduje że pracują one w druga stronę... kojarzy ktoś może dlaczego? a poza tym łącznik styku spustowego jest wypychany podczas strzału nad spust(kilku z pierwszych, czasem jest to jeden czasem dopiero z 50) spust wtedy jest pod łącznikiem i nie umie go popchać do przodu. Nie wiem czym to jest spowodowane... zauważyłem że prowadnica po której porusza sie styk jest bardzo szeroka... czy trzeba ją zmniejszyć... bardzo dziekuje za pomoc... heh ze szkieletami src jest jeden problem- tylko wyglądają jak V2... jak dla mnie to jest jakieś V2,2 :) bo albo do nich nie pasuje,albo one nie pasują... miałem pare kobinatoryk ostatnio i co mi wyszło: -listwy dosyłacza z normalnych gb klinują się w gb src- trzeba je spiłowywać- wniosek- listwa src jest węższa- i moze mieć rózne luzy w normalnym GB. -zębatki nie zawsze pasują do szkieletu src- zębatki src tez są ciut mniejsze :). -średnica cylindra tez jest ciut mniejsza :) -antireversal SRC jest mały i wąski- w szkielecie CA nie zawsze sobie radzi- jestem własnie w fazie sprawdzania jak sobie poradzi u mnie...:) - trzeba kombinować podkładkowaniem... -czasem tłok innych firm potrafi się przyblokować w szkielecie SRC -szkielet SRC na okablowaniu wella nie chciał się wogóle zamkncąć- piłowałem plastik styków... u mnie styki src w szkielecie CA- na sucho działają(zabawka wciąz rozebrana i kombinowana). szkielety SRC NIE pasują do normalnych body bez przeróbek tych ostatnich. a szkielet CA nie będzie pasował bez przeróbek do body SRC ;) pilnik w garść i kombinować:)...najgorsze jest to,ze spiłować się da- a jak masz luzy to jest lipa... a ja osobiscie odradzam mieszania- nerwy, czas, nerwy... Edited February 6, 2007 by awful Quote Link to post Share on other sites
awful Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 ech znów opcja edytuj nie działa- jesli mozna poprosic moda o doklejenie tego do powyzszego posta: sprawdzilem- u mnie tez wyskoczyło po 1 strzale i juz nie styka. antireversal działa bez zarzutów... z racji tego,ze walczyłem ze szkieletem SRC w innej giverze przez 2 dni zeby to dopasować- to nie mam ani siły ani ochoty walczyć z tym ścierwem w najblizszym czasie.... ok - stwierdzam z "całym przekonaniem",ze SRC to kupa gó*na... Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted February 7, 2007 Report Share Posted February 7, 2007 A u mnie szkielet CA pasował do M4 SRC (metal body) bez problemów. Ale za to popychacz (dosyłacz czy jak tam zwał) SRC był za szeroki do szkieletu CA i trzeba było go szlifować. Mam też pytanie o bat. , złożony GB został na FTK Hurricane M120 + heli`koła super torque up CA + tłok DF i są duuuuże problemy z uciągnięciem na bat. 9,6 1200mAh Sanyo ( bateria może być już zużyta - giwera kolegi) czy może być to wina tylko batki ? Zębatki po skręceniu GB (bez spręż itd.) chodziły luźno (palcem). Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Witam A testował ktoś przy jakiej spręzynie sypią się zębatki SRC? ;) Tak mnie coś ciekawość napadła. Quote Link to post Share on other sites
Seget Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Wiesz chyba mało kto to sprawdza i chyba nikt nie bedzie tak testował ale jeśli kiedyś będziesz miał zamiar to mi powiedz jaki wynik. Mam pytanie bo chodzę sobie do ASG SHOP i jak chce kupić baterie do repliki to odradzają mi większy woltarz niż 8,4V. Moja replika ma wszystko stok tylko gearbox jest wymieniony na wzmocniony z CA (wcześniejszy pęknł). I tu moje pytanie czy ktoś wie dlaczego? czego oni sie niby boją? Quote Link to post Share on other sites
mils Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 większe napięcie = większy rof = szybsze zużycie części, większe drgania i siły działające na poszczególne elementy. ale żeby od razu się bać? :P ja jadę na stocku i batce 9,6V. przeleciało 7k kulek i nie narzekam. coś czuje, że zacznę gdy przyjdzie metalowe body ca:P Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Znaczy głównie chodzi mi o to czy wytrzymają m110 czy już nie. I ja równiez jak narazie na stocku jade na 9.6, nie narzekam, a wręcz jestem bardzo zadowolony z mojej kosiareczki :) Quote Link to post Share on other sites
PrzemekC Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 większe napięcie = większy rof = szybsze zużycie części, większe drgania i siły działające na poszczególne elementy. ale żeby od razu się bać? :P ja jadę na stocku i batce 9,6V. przeleciało 7k kulek i nie narzekam. coś czuje, że zacznę gdy przyjdzie metalowe body ca:P Witka Maly update po 6 miesiacach uzywania m4 SRC W karabinie mam bateri 12V 1800mAh zrobiona na zamowienie w Wamtechniku)bateria ukryuta w atrapie granatnika m203) W karabinie zmienione: - zebtaka tlokowa na stalowa - zestaw Bore up Guardera - sprezyna m120s Huricana - preclufa Deepfire 509mm + tlumik 200mmx20mm - tlok Guardera czarny(poli) - prowadnica metalowa bez lozyskowania(jest na glowicy tloka) - deepfire - zmieniona komora hopup na ta od m16(cala pelna) - wymagalo wyszlifowania odrobiny plastiku z body aby pasowala - efekt powalajacy(naprawde zauwazalny wzrost mocy karabinku, w stosuknku do standardowej komory typu TM) - silikonowa gumka HopUp - lozyska kulowe 6mm Deepfire - zainstaloway uklad Mosfet - bateria starcza srednio na 4000 kulek - nie laduje jej miedzy strzelankami - czyli laduje co drugi tydzien. Uklad mosfet znaczaco wydluzyl prace baterii, ROF na poziomie 22-25/s(kosiarka :) - mierzone na audio(komp) Uzycie mosfetu i zmienione kable na 2.5mm silikon(8.5zl/za metr podwojnej zyly) usunely efekt grzania kabli) - zmienilem bezpiecznik na 30A. Silnik - fabryczny(daje rade az huczy) - wyeliminowany efekt chwiejnej lufy(poprzez podklejenie gornej czesci body tasma w miejscu styku z mocowaniem lufy) Z karabinu jestem na 110% zadowolony - zarówno osiagi(ok. 75-80m - mierzone na auto kulki 0.25) sprawia iz karabin naprawde wymiata. Myslalem o zmianie na CA i powolym tuningu, ale z racji zainwestowanej ju| gotowki oraz bezawarayjnej pracy - pomysl dawno mi przeszedl) Efekt zaciec wyeliminowalem poprzez podszlifowanie scianek GB w poblizu zebatek. Niestety nie mam singla - ale do mosfetu dorabiam ukladzik pozwalajacy na tryb burst. Na pewno wynikami sie podziele. Pozdrawiam Boa Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Witam. Mam problem z tuningiem. Kupilem zestaw ftk hurricane m100. I od tego momentu zaczely sie u mnie problemy z replika. Zamontowalem wszystko oprocz cylindra z powyzszego zestawu (czy w waszych gearboxach ten cylinder tez sobie luzno lata? Ma milimetr, dwa luzu?). Problem mam taki, ze bebechy w gearboxie dzialaja, wczoraj przy testowaniu zauwazylem, ze powietrze jest niezle sprezane bo stojaca ok 20 centymetrow od repliki prawie pusta rolka od papieru toaletowego pod wplywem ww powietrza sie przesuwala badz przewracala (nie znam sie, subiektywne odczucia). I niby wszystko okej, zmontowalem replike i .... lipa. Kulki nie sa wystrzeliwane. Powietrze ucieka miedzy po wyjsciu z dyszy a komora hop up - tak jakbym gearbox lezal kilka(nascie) milimetrow za daleko od komory. Czego moze to byc wina? Z gory dziekuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
piotrek24 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 witam mam małe pytanko do was co o tym sądzicie http://www.allegro.pl/item166494546__tunin...wa_6_01_mm.html jest to cos warte bo sklepowe maja 6,3 Witam. Mam problem z tuningiem. Kupilem zestaw ftk hurricane m100. I od tego momentu zaczely sie u mnie problemy z replika. Zamontowalem wszystko oprocz cylindra z powyzszego zestawu (czy w waszych gearboxach ten cylinder tez sobie luzno lata? Ma milimetr, dwa luzu?). Problem mam taki, ze bebechy w gearboxie dzialaja, wczoraj przy testowaniu zauwazylem, ze powietrze jest niezle sprezane bo stojaca ok 20 centymetrow od repliki prawie pusta rolka od papieru toaletowego pod wplywem ww powietrza sie przesuwala badz przewracala (nie znam sie, subiektywne odczucia). I niby wszystko okej, zmontowalem replike i .... lipa. Kulki nie sa wystrzeliwane. Powietrze ucieka miedzy po wyjsciu z dyszy a komora hop up - tak jakbym gearbox lezal kilka(nascie) milimetrow za daleko od komory. Czego moze to byc wina? Z gory dziekuje za pomoc. sprubuj uszczelnic ta luke ja zastosowałem taśme teflonowom takie same objawy miałem po wymianie jeszcze nie testowałem ale wyczytałem ze to pomorze bede sprawdzał dopiero czy to cos da to ci napisze Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 A zalozyles cylinder z zestawu FTK? Czy SRCowy masz wmontowany? Dobra, bede czekal na wynik. Przeprowadzilbym operacje juz dzis ale do domu dopiero zawitam na weekend i prawdopodobnie spedze caly nad dostrajaniem repliki. Tymczasem chce zebrac wszelakie opinie, pomysly. Zauwazylem jeszcze, ze dysza minimalnie odstaje od dolnej metalawej czesci "hop up" (tej wkrecanej, z dziurka i jakby wyzlobieniem dla dyszy). Moze tutaj tez jest wina? Podloze tez pod to kawalek papieru, tworzywa. Ale wszystko w weekend. Czekam na dalszy rozwoj sytuacji. Quote Link to post Share on other sites
mils Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 hmm taśma teflonowa czyni cuda ;) jeśli masz jakieś luzy to najlepiej je wyeliminować no i uszczelnić co się da. od gb po sam tłumik płomienia ;) Quote Link to post Share on other sites
Tin Posted February 20, 2007 Report Share Posted February 20, 2007 (edited) Zauwazylem jeszcze, ze dysza minimalnie odstaje od dolnej metalawej czesci "hop up" (tej wkrecanej, z dziurka i jakby wyzlobieniem dla dyszy). Moze tutaj tez jest wina? Podloze tez pod to kawalek papieru, tworzywa. Ale wszystko w weekend. -dysza ma odstawac od tej metalowej części - jezeli wstawiłeś uszczelnioną dyszę to sprawdź czy ta dysza nie jest przypadkiem dłuższa od standardowej - jak tak to troche ją spiłuj. - musisz sprawić żeby komora mocniej dociskała GB - najlepiej podłożyć coś od strony sprężynki hop up-a lub wstawic mocniejsza sprężynkę. Edited February 20, 2007 by Tin Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.