thief7 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Kontynuacja walki z FTK Hurricane m100 (wstawilem caly zestaw). Przed chwila wszystko zlozylem w calosc, od poczatku (przy okazji idealnie podkladki pod zebatki podlozylem, nic sie juz nawet o milimetr nie rusza 8-) ). Dodatkowo podlozylem dluzsza sprezyne miedzy hop up'em a body... i nadal lipa :cry: Przy odpowiednim ustawieniu hopsiupa kulki leca jakby chcialy a nie mogly na odleglosc ok 20 - 25 metrow. Mam jeszcze troche czasu i postaram sie zaraz wymienic dysze jak i glowice cylindra wraz z cylindrem na SRCowe. Gwoli scislosci sprawdzalem dlugosc dyszy suwmiarka elektroniczna i okazalo sie, ze ta oryginalna jest dluzsza o prawie 0,1 mm. Wymienie, zobacze jak sie bedzie miala sprawa... mam juz powoli tego dosc. A moze jest ktos, kto robil podobny tuning? Quote Link to post Share on other sites
Tin Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 mam ten sam problem z odległością . Przy spręzynie 110 max 40 metrów lecą . Obstawiam nieszczelność w komorze hop-up.Gumkę wymieniałem, doszczelniałem taśmą. Chyba metalową założę i sie zobaczy metodą eliminacji co jest nie tak. Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 W moim przypadku ( FTK Hurricane M120 ) nowa-uszczelniona dysza była padnięta. Bardzo luźno wchodziła na rurkę z głowicy (powietrze uciekało aż miło). Na chrono wychodziło ok. 300 zamiast 400. Założyłem dyszę DF "metalową" i jest OK (wynik 410) Jeśli będziesz miał GB na stole (rozłożone) wyjmij tłok, cylinder i dyszę, następnie zatkaj palcem dyszę ale MUSI być odsunięta od ścianki głowicy cyl. (tzn. uszczelniać musi tylko na uszczelka/rurka z głowicy) i wciśnij tłok. Jeśli powietrze ucieka to wszystko jasne. Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Memphis - a kupiles dysze DF do m4 czy m16? Bo ta druga jest chyba minimalnie dluzsza i zastanawiam sie, czy nie byla by bardziej odpowiednia - tak samo (jak pisalem powyzej), oryginalna dysza SRC jest prawie dluzsza o 0,1mm niz ta z zestawu FTK Hurricane'a... no i oczywiscie o tyle samo ma wieksza wewnetrzna srednice. Rozumiem, ze glowice cylindra masz z zestawu zamontowana, tak? Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Dokładnie, głowica cyl. jest z zestawu a dysza DF jest do M4 :-) Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 memphis3 - znowu pytanie do Ciebie :) Czy oprocz wymiany podzespolow ze standardowych na FTK i dokupienie dyszy uszczelniales cos w swojej replice? Napotkales na drodze upgrade'u jakies problemy? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted March 3, 2007 Report Share Posted March 3, 2007 M4 jest kolegi :-) Kiedyś zmieniał body z plastikowego na "metal" Gdzieś znikła sprężynka dociskająca komorę hopa do GB. Więc był luz między tymi elementami i strata ok 30-40FPS (z luzem 380 - teraz 420 do 430) na chrono Guardera. Wymienione też zostały koła zębate na helikoła super torque up CA. Silnik SRC, jedyną nieszczelnością po dyszy był właśnie luz między komorą a GB. Ale i z tym się uporałem ;-) Problemem był jeszcze za szeroki popychacz SRC po złożeniu GB nie dało się nim ruszyć, chwila zabawy ze szlifierką i wsio OK. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
mils Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 witam nabylem droga kupna tuk hurircane m100 do m4. no i sie prawie poplakalem. jest sporo gorzej niz na stocku. tak jak inni pisali 20-25m. cylinder hurricane ma luzy wiec zostawilem src, reszte zmienilem. macie juz na to jakas solucje? jutro ide po tasme seflonowa i zaczne od glowicy cylindra. jak dla mnie chodzi za luzno. stockowa glowice musialem wybijac mloteczkiem. robilem wszystkie mozliwe konfiguracje stocka z tuk'iem. nic nie pomaga :( to teraz zapytam czy ktos po zalozeniu tego tuk'a mial dobre osiagi? czy wszyscy musza sie meczyc? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 (edited) Mils - u mnie w koncu dziala. Tak jak Ty kupilem zestaw, i prawie 3 tygodnie walczylem, by zaczelo dzialac. Ostateczna wersja na dzien dzisiejszy wyglada tak: wymienilem wszystko oprocz cylindra i glowicy cylindra. Ten ostatni element dodatkowo uszczelnilem tasma teflonowa bo za duzo powietrza uchodzilo - glowica cylindra HurricanE jest o wiele bardziej szczelna, ale ten dziobek, na ktorym siedzi dysza ma krotszy w porowaniu do stockowej glowicy (i to tutaj uchodzilo mi najwiecej powietrza). W kazdym badz razie na takim zestawie w chwili obecnej replika smiga, i powiem Ci, ze az milo. Niemniej postanowilem wsadzic glowice z zestawu ftk, bede robil to jutro, moze pojutrze jak tylko dotrze do mnie uszczelniona mosiezna dysza DF. Mam nadzieje, ze bedzie wszystko dzialalo... a jak nie to :wink: Nie rozumiem tylko, jak gearbox v2, niby taki sam jak inne i sa takie problemy z tym zestawem.. ech. ------------- Memphis - piszesz o luzie miedzy komora hopup a gearboxem. Jak to wyeliminowales? Edited March 12, 2007 by thief7 Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 >> luz między hopem a GB << Taśmą teflonową owinąłem miejsce gdzie lufa wchodzi do komory hop-up`u (trochę po lufie trochę po samej komorze). Podczas nasuwania lufy zew. teflon stawia opór i dociska całą komorę do GB. Quote Link to post Share on other sites
mils Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 pomyslalem ze owiniecie tasma teflonowa komory hu to dobry pomysl. ale w tym momecie kulki nie chcia wychodzic z prowadnicy magazynka. za duzo rozkrecalem sprzet i mi gwinty w raczce poszly:( tzn. tam gdzie jest silnik, ale walcze dalej... :) Quote Link to post Share on other sites
aikman84 Posted March 17, 2007 Report Share Posted March 17, 2007 cześć mam sprawę. wiecie może jak zdjąć zębatkę silnikową. "Trochę" mi osiwiała i muszę ją wymienić. Quote Link to post Share on other sites
pawel1990 Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 (edited) Ja mam takie pytanie. Co radzilibyście wymienić w M4 z SRC żeby uzyskać 400fps ew. ciut więcej ? I lekki offtop. Do ilu fps można bezpiecznie używać ognia ciągłego ? To znaczy od jakiej wartości zaczyna istnieć ryzyko ,że podczas strzelania seria coś pęknie itp. ? Edited March 20, 2007 by pawel1990 Quote Link to post Share on other sites
awful Posted March 26, 2007 Report Share Posted March 26, 2007 Ja mam takie pytanie. Co radzilibyście wymienić w M4 z SRC żeby uzyskać 400fps ew. ciut więcej ? I lekki offtop. Do ilu fps można bezpiecznie używać ognia ciągłego ? To znaczy od jakiej wartości zaczyna istnieć ryzyko ,że podczas strzelania seria coś pęknie itp. ? opcja minimum: precka i m110-120 no i koniecznie gumka HU i lozyska stal. zobacz jaką masz zębatkę tlokową- czy na pewno stalową) opcja optimum-+metalowa komora HU jak widac z opisów różnych osób- z FTKami są problemy w szkielecie SRC.zwłaszcza z cylindrem który ma luzy. ognia ciągłego mozna uzywać 'bezpiecznie' do nigdy nie wiadomo kiedy. jak masz dobrą lufę(i czy np 6,03 czy 6,04) i wypas kulki-to dalej.zalezy jaki masz reflekst i komu dajesz givere(niektórzy zacinkę chcą przestrzelić).ryzyko zacinki jest zawsze... tylko jest taka sprawa- im masz dłuzsza lufę i więcej fps tym mniej potrzebne Ci auto :D. Quote Link to post Share on other sites
pawel1990 Posted March 27, 2007 Report Share Posted March 27, 2007 Dzięki za odpowiedź. Chce zrobić gruntowny tuning tego M4. Do środka chciałbym wrzucić FTK Guardera ze sprężyną M120, szkielet wzmocniony Deep Fire, precke od M16 i ukryć ją w tłumiku dźwięku i pare innych rzeczy. Na zewnątrz dałbym stałą kolbe i metal body CA. Ale na początek chciałbym naprawic tryb semi. Wymieniłem już zębatkę tłokową na stalową CA, rozdzielacz i płytkę selektora ale nadal nie mam semi. Zobaczymy co z tego wyjdzie. ;-) Quote Link to post Share on other sites
GREGORMC Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 mam pytanko miał ktos w src taki problem;po włożeniu magazynka karabin wystrzeli maks dwie kulki potem pusto ale jak docisnie się maga i pochyli dolną cześć do przodu i tak trzyma to strzela ok Quote Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 (edited) Kilka pytań: 1. Czy głowica tłoka CA (stockowo montowana) będzie współpracować z tłokiem i cylindrem SRC? 2. Czy po wstawieniu sprężyny M100 Mad Onion, łożysk ślizgowych 6 mm CA i prowadnicy sprężyny SRC lub CA (ze stockowego M15) wyciągnę 360-370 fps'ów? 3. Które łożyska są lepsze do takiego tuningu? Ślizgowe czy kulkowe? 4. Czy reszta podzespołów wytrzyma? Z góry dzięki za odpowiedź, ATISHOO Edited July 10, 2007 by ATISHOO Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 ATISHOO, mogę wypowiedzieć się co do pytania nr 2 :) Do swojego SR4 wstawiłem zestaw FTK HurricanE M100 i po wymianie gumki na silikonowa Guardera miałem ok 350 fps, dopiero po wstawieniu sprężyny Mad Onion M100 statystyczna z 10 pomiarów prędkość wylotowa wyniosła ok 376 fpsów. Pamietaj, że musisz wymienić jeszcze głowice cylindra, standardowa sprężyna dziwnie się na nim trzyma (ma dodatkową wypustkę). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kaczor123 Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Witam Kupiłem mojego pierwszego elektryka m4a1 SRC:) jednak osiagi nie są powalające,chciałbym pomajstrowac troche przy gunie i podniesc osiagi, dlatego tez mam pare pytanie - Od czego zaczac aby poprawic przede wszystkim zasieg jak najniższym kosztem(200zł)??. Na forum jest dużo postów jednak każdy pisze co innego. Zastanawiam się nad: wersja 1 wyczytalem ze wymiana lufy na precyzyjną + gumki daja juz widoczna poprawe i teraz: Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 407mm M4A1/M15/SR16 Deep Fire http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1426 Gumka wykonana z przeźroczystego silikonu Guarder http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=304 wersja 2 czy moze zamiast wersji 1 zdecydowac sie na poczatek na zestaw tu polecany, czyli HurricanE: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1566 + do tego sprezyna 110, bo 120 to troche za mocna. Dodatkowo posiadam baterie 9,6V którą jeszcze nie zakładałem. Wariant 1 wykonam sam w domu(nie wydaje sie trudne),a wariant 2 to lepiej oddam do serwisu. Słyszałem też o uszczelnieniu układu silikonem co daje dodatkowe 20 fps jednak niewiem jak to się robi. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Manius Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 SRC na batce 9,6 chodzi bez problemów. W teamie mamy 3 z przebiegami ponad 10k . Uważam, że nie masz co się bać. Co do hurricana pisali wcześniej, że z zakładaniem jego są jakieś problemy. Dodatkowo jak poczytasz temat o tym właśnie upgradzie to generalnie nie zachwalają go. Gumke wymienić warto. Co do lufy twoja decyzja. Nie spodziewaj się po niej znacznego wzrostu mocy. Kolega wymienił i nie zauwazamy różnicy, tyle że on ma krótszą bo w m933 i zmieniał na lufę tej samej długości co w stocku. Ja mam pytanie odnośnie takiego upgradu: łóżyska: http://taiwangun.com/?str=product&prId=69 cylinder: http://taiwangun.com/?str=product&prId=151 głowica cylindra: http://taiwangun.com/?str=product&prId=150 głowica tłoka: http://taiwangun.com/?str=product&prId=149 prowadnica: http://taiwangun.com/?str=product&prId=141 dysza: http://taiwangun.com/?str=product&prId=347 spręzyna: http://taiwangun.com/?str=product&prId=656 lub http://taiwangun.com/?str=product&prId=657 Zestaw w cenie 257zł a nie trzeba by kombinowac z dopasowywaniem części. Myślicie, że osiągnąłbym te 370-390fps (zależnie od sprężyny). Ewentualnie co jeszcze powinienem dokupić? Mam brata src w domu a planuje się przerzucić z MP5 na emkę i miałbym replikę od niego za grosze. Zastanawiam się jednak wciąż, czy nie lepiej kupić używanego CA i wymienić w nim bebechy. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 czy nie lepiej kupić używanego CA i wymienić w nim bebechy. Oczywiście, że lepiej. Quote Link to post Share on other sites
Manius Posted July 20, 2007 Report Share Posted July 20, 2007 hehe i możliwe, że tak zrobię. Chcę jednak rozpatrzyć jeszcze opcje tuningu src, bo lubię tą replikę i trochę żal by poszła do sprzedania dlatego proszę o wypowiedzenie się na temat mojej propozycji. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 U mnie z SRC zostało body :) sorry, za dużo mi bebechy krwi napsuły. Ląduje troszeczkę podkręcony GB CA, tak aby dać 350 fpsów (więcej nie chcę) i silnik G&G. Zostają batka 9.6 1700 Ni-Cd na ogniwach SANYO i precka MadBulla. Jeszcze tyko wymiana gumki na jakis dobry silikon i może w końcu zacznie toto działać jak powinno. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Polecam czarny systemy. Guarder jest zły. Quote Link to post Share on other sites
PieTrzaK Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 No od Guardera sie będę trzymał z daleka, bo gumkę CA mam tylko dlatego że guarder się porwał... Dlatego zaznaczyłem DOBRY silikon ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.