Szatanisko Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 Witam! W air soft guns jestem zielony, i chciałbym prosić o radę specjalistów. A dotyczyć ma ona mianowicie tego shotguna: http://www.taiwangun.com/index.php?str=pro...&product_id=211 Chciałbym uzyskać informacje: -Jaki jest rzeczywisty zasięg, -Jak mużna ją tunningować, -Czy jest wytrzymała, -Jakie "bajery" opłaca się (jeśli się opłaca) do niej dokupić? Chciałbym też uzyskać odpowiedź na moje drugie pytanie: -Jakie okulary i kulki kupić razem z tym shotgunem? Z góry dziękuję. Z poważaniem: Szatanisko Link to post Share on other sites
Guest faty Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 OMG OMG OMG...to było już z xx razy SZUKAJCIE A ZNAJDZIECIE http://wmasg.pl/info.php?ids=10 Link to post Share on other sites
Commandor Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Hmm powiem tak. te shotguny sa genialne jak za ta cene. mozliwosci tuningowe...no to tak: duzo daje wymiana lufy na precyzyjna. mozna wymienic sprezyne ale wtedy nalezy wzmocnic body. ale ogolem polecam bo shotgun ma naprawde duze mozliwosci. osiagi tez zaje***** (nie mierzylem ale testowalem na kolegach:)) Szczerze polecam!!! najlepszy sprezyniak w tej cenie Link to post Share on other sites