Zachar Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Przymiarzam się do tuningu AK TM i wymieniam m.in. sprężynę na 170 pdi oraz zębatki na torque up. Pomyślałem, że przyda mi się 'większy' akumulator i znalazłem takie coś http://asgshop.pl/produkt.php?id=832 Piszą, że pasuje do AK, ale od razu widać że bez modyfikacji kolby nie obejdzie się... Jednak bardziej interesują mnie te ogniwa. Czy ktoś coś wie na ich tamat ? Czy ktoś je używa na podobnej sprężynie? Jak długo trzymają ? Quote Link to post Share on other sites
Pikace Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Nie jestem specem od upg, ale za ta kwote lepiej wstaw porzadny silnik Super Torque zamiast dosc slabego standardowego EG700 (chyba, ze silnik juz podmieniles). Quote Link to post Share on other sites
raistlin_czarny Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Spokojnie wejdzie do Ak..dlatego ostatnie ogniwo jest pionowo ;) Napisz jak ci wyszlo z tuningiem i ile cie kosztowal .jak juz skonczysz Pozdrowionka Quote Link to post Share on other sites
che Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 wlasnie mialem stworzyc taki temat. Mam zamiar jakos polepszyc mojego AK47 [TM] Jest aktualnie stock'owy. Przymierzalem sie do kupna nowego gun'a, ale po co mi jak moge ulepszyc za ta samo kase. Napewno chce wymienic sprezyne i wszystko co jest mozliwe, byle jak najbardziej polepszyc wyniki AK47, nie chce modyfikowac reszty [tylko wymiana czesci]. Mam w planach granatnik i krotkie magi. +sprezyna lepsza[jaka?] +kazde inne cacko Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 15, 2006 Author Report Share Posted June 15, 2006 Wczoraj skończyłem składać g-box. Wszystko za wyjątkiem dyszy i szkieletu //jak pęknie to wymienie, przynajmniej dowiem się jak mocny jest stokowy g-box marui :wink: // zostało wymienione. Tak jak wspomniałem sprężyna to 170 pdi a zębatki to torqe-up CA. Łożyskowanie sprężyny w jednym punkcie - przy głowicy tłoka. Łożyska ślizgowe. Podłączyłem do prądu :wink: i się zdziwiłem, bo moja stara bateria 8.4(później kupię 9.6) jakimś cudem daje rade. Z tego tuningu jestem zadowolony. //To, o czym piszę poniżej, dotyczy gearboxa v.3(seria AK, SIG, Steyr). Na opisane poniżej 'zuchwalstwa' pozwoliłem sobie z racji tego, że konstrukcja gearboxa w wersji "3" jest mocniejsza od wersji "2". Nie ma to oczywiście nic wspólnego z cyframi. Tak po prostu jest.// Jednak przez ostatnie trzy tygodnie miałem zamontowaną sprężynę 140 pdi, bez wymieny czegokolwiek - gearbox był stock, tłok i głowica tłoka marui zostały oddzielone i zamontowałem 140 pdi. Wszystko pięknie hulało na aku 8.4. Pisząc tego posta, mam przed sobą stokowe części z AK TM. Jeśli chodzi o zębatki ,to jestem zmuszony stwierdzić, że wcale tak dużo nie ucierpiały. Plastikowe łożyska(podobno teflonowe) są wciąż w dobrym stanie, nie wyrobiły się. Standardowy tłok marui ma zęby całe i także jest b.dobrym stanie. Prowadnica tłoka nie złamała się, ani nie jest skrzywiona. Obie głowice sprawne jak zawsze. Jeśli ktoś ma zamiar tanio stuningować aega do 150 pdi, to może pewne części zostawić. Z zębatek wystarczy wymienić zębatke tłokową na CA(jednynie do z.tłokowej Tm mam pewne zastrzeżenia...). Łożyska nalepiej wymienić na stalowe ślizgowe lub kulowe. Po oddzieleniu tłoka i głowicy tłoka tłok można zostawić, bo jest mocny i szybko nie padnie. Głowicę tłoka, choć bardzo dobrze spasowana, lepiej wymienić na jakąś z łożyskowaniem. Głowica cylindra może zostać. Plastikową prowadnicę lepiej wymienić. Dysza wystarczy stock //Porównywałem dyszę uszczelnioną ze stockową i ni cholery nie ma różnicy - wg. mnie jest to tylko zbędny fant żeby wyłudzić 50 zł, za które można kupić nową głowicę//Polecam także zakup lufy precyzyjnej - to się naprawdę opłaca. Wszystko będzie ładnie działało na baterii 9.6. Taki tuning nie jest drogi, a różnica będzie znaczna. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.