HermanL Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Witam. Jestem w posiadaniu bateri Sanyo NiMh 9.6V RC 3600mAh i mam pytanie jaką polecilibyście maksymalnie sprężyne do takiej właśnie baterii? Obecnie zamontowaną mam pdi 150% w m15a4 classic army plus inne drobiazgi o których nie będę się rozpisywał. Chodzi mi głównie o to żeby replika miała w miarę sensowny rof. Sam myślełem o systemie m130. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
anek Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 max m130/210% ale proponuje wzmocnic i reszte na wszelki wypadek :> aaaa no i silniczek mozesz wymienic nie zaszkodzi :) Quote Link to post Share on other sites
HermanL Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Ok dzięki. Co do części wzmocnionych to wstawione mam: -prowadnice sprężyny z łozyskowaniem -głowice tłoka z duraconu -głowice cylindra z aluminium -zębatki helikalne super torque up classic army -dysze gazoszczelną -prec lufe Mam jeszcze pytanko jaki silnik bys ploecał oraz tłok bo chyba trzeba by go wymienic? Quote Link to post Share on other sites
RAI wilku Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Ja na 10,8V mam 170PDI, po podpięciu 9,6 RC2400 ROF jest identyczny (bez kółek torgue up - które podobno obniżają ROF), IMO smialo wstawiaj m130, na silniku CA. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Silnika nie musisz zmienia - jeśli ofc masz CA - u mnie ciagnie M120, przed tem ciągnął 190 PDI i 210 PDI a przewalił juz wiadro kulek Quote Link to post Share on other sites
anek Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Herman a to zalezy co masz czy tak jak napisal Stiff CA czy TM? bo jak TM to Hummera proponuje na asgshopie jest jak dobrze pamietam Quote Link to post Share on other sites
HermanL Posted June 17, 2006 Author Report Share Posted June 17, 2006 Mam m15a4 classic army tak jak pisałem w treści. Aha i jeszcze jedno dzis podczac strzelania zauważyłem że kable od gearboxa do bateri trochę się nagrzewaja oraz silnik przy dłuższej serii robi cię ciepły, bateria sie nie nagrzewa i jak by się ktos pytał jest swieżo po sformatowaniu. Quote Link to post Share on other sites
omglol Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 Silnik pobiera wiecej prądu po tuningu więc sie grzeje , ot cała filozofia :wink: Ja w mojej p90 po wywaleniu hicapa (test czy podaje kulki) tez mialem cieplutko po zdjeciu stopki kolby. Nawet serie 20kulek potrafia nagrzac silnik jednak szybko sie studzi (polaczony z gearboxem , oddaje mu cieplo). Kable jak mialem stockowe grzaly lekko , po zmianie na niskooporowe tego nie zaobserwowalem. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.