Punisher Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Heh, a kolega Punisher wsadził tam FTK Systemy ze sprężyną 210 PDI i mu działa :D Ale mu komora hop-up pękła drugi raz :wink: Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted July 31, 2006 Report Share Posted July 31, 2006 Hehe, pech. A gdzie kupujesz nowe i za ile? Bo dobrze by było wiedzieć "na wszelki wypadek" Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted August 1, 2006 Report Share Posted August 1, 2006 A chuj nigdzie. Wczoraj połamałem też Anti-reversala, ale to ręką :lol: . Zamawiam z Niemiec, bliżej nie widziałem. Quote Link to post Share on other sites
macdudekus Posted August 1, 2006 Author Report Share Posted August 1, 2006 Czyli raczej darowac sobie sprezyne M120? [ Dodano: 01 Sie 2006 17:42 ] Punisher, tobie pekla ta posklejana komora, prawda? Mozna miec nadzieje, ze jesli sie bedzie dbac o nowa to nie peknie? Ja ciagle mam nadzieje, ze trafie na niezwykly egzemplarz z super wytrzymalym gb :D Quote Link to post Share on other sites
Turek2 Posted August 1, 2006 Report Share Posted August 1, 2006 Ja w swoim ICS zrobiłem tak: - kupiłem tuningowany górny gearbox - zestaw za 200zł - wsadziłem sprężyne 210PDI chodzi dobrze juz pare ładnych miesięcy przy hardcorowym użytkowaniu w przyszłości planuje jeszcze bore up'a zrobic, wyciszoną głowicę i 250PDI albo coś w tym stylu. [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 6:29 pm ] Dokładnie - miałem aluminiowy tłok ICSa w swoim ICSie :) Potem dałem poliwęglan Systemy... i wróciłem do alu-tłoka :) Ten odgłos jest piękny. Za to nienawidze dźwięków silnika, zgrzytu zębatek i - przede wszystki - odgłosu rozprężającej się sprężyny. Jak strzelałem z MP5 i AK od CA to aż mnie uszy bolały od tego "brzdęęęęęk" po każdym strzale. A u mnie słychać tylko "łup, łup, łup!" :PMusze sobie kupić metalową głowicę tłoka i cylindra :) jak mi SPR na sprzezynie 300PDI tak stukał to dałem wyciszoną głowice tłoka systemy i spałem spokojnie... Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 A gumkę hopsiup lub całego hopsiupa wymienialiście?? Sam się przygotowuję do tuningu ale nie wiem czy dam radę sam te bebechy powpychać. A po zatym każdy pisze co innego i już zgłupiałem 8O Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Witam, co do wzmacniania ICS nie mam dobrych odczuć, chyba że mam drewniane ręce? Do swojego wsadziłem: Sprężyna 150 PDI, Lufa 6.04 mm Systemy, wzmocniony poliwęglanowi tłok, ulepszony Systemy [ZS-05-01], Zestaw cylindra o powiększonych średnicach od CA, łożyska ślizgowe stalowe Systemy i ……..#*%^@# Po tym zabiegu broń się zacina, po prostu po serii strzałów, bądź to serią bądź pojedynczym zdarza się, że już kolejnego strzału oddać nie można, blokuje się w pozycji naciągniętej i nie pomaga nawet zwalniacz sprężyny (czasami pomaga), trzeba otworzyć (złamać) i dopiero wtedy “puszcza”. Po złożeniu strzela ok.. do czasu ponownej takiej historii. Nie dawałem za wygraną, GB jest złożony perfekcyjnie, podkładki są dopasowane, docisk silnika również, wszystko jest nasmarowane i działa cichutko, niewiele głośniej niż w stocku. Emka jak jest “złamana” działa idealnie co moim zdaniem wyłącza ewentualną awarię elektryki. W górnej części GB tłok też nie ma żadnych oporów, chodzi idealnie. Po złożeniu obu części GB już w emce sytuacja jak opisana powyżej. Używam akumulatora NiCd 9.6 v 1700mAh Ponieważ takie “klocki” dzieją się już od 2 miesięcy i ciągle nie mogę znaleźć źródła zacięć kupiłem kolejnego aega, ale szlag mnie trafia bo chcę wygrać z tą maszyną. Myślałem o nowej baterii 10,8 bo fakt że zawsze zacina się w pozycji naciągniętej, jakby sugerował mi że jak zaczyna sekwencję strzału z takiej pozycji to nie ma siły “ruszyć” wtedy gdy ma największy opór. Sugeruje mi to też to, że jak pamiętam i po każdym strzale bądź serii pilnuje żeby zwolnić sprężynę to jak “zaczyna” sekwencję strzału od pozycji zwolnionej sprężyny to zacięć nie ma. Jako bardziej doświadczeni, macie może jakieś sugestie bądź porady, zakup nowej baterii to kolejny wydatek, a może się okazać, że nie w tym problem. Z góry dziękuję za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Kinko Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Na jakich ogniwach jest ta bateria ( dokładnie )? Jeśli na Sanyo KR1700AU to na pewno jej wina. Te ogniwa nie nadają się do tuningu. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Poprostu pożycz od kogoś "mocniejszą" baterię i sprawdź jak będzie OK to sprawa prosta kupisz baterię i dawaj ;) Jak nie to szukasz dalej :( Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 Piast - ja jak używałem 150 PDI to miałem baterię 9,6V 1200 mAh - też miałem ten problem, szczególnie w zimę jak bateria dostawała w kość (choć u mnie nie było to takie częste). Albo kup baterię 9,6V na ogniwach large, albo 10,8V. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Tak to jest fałka Sanyo z MG, przy stocku miałem też 9,6 ale mniejszą - 1200, myślałem, że po tych wzmocnieniach wystarczy tylko zmiana pojemności. Spróbuje na 10,8. Jak dalej będzie bez zmian to dam Wam znać. dzięki [ Dodano: Mon 23 Oct, 2006 11:00 ] Witam ponownie, To jednak nie wina napięcia baterii (próbowałem na pożyczonej 10,8 od PSG-1), chociaż zmiana na mocniejszą dobrze zrobi z uwagi na szybkie wyczerpywanie się 9,6 - tki. Po kilku próbnych seriach stwierdziłem że w dwóch przypadkach zacięcie wcale nie nastąpiło w pozycji naciągniętej sprężyny, po „złamaniu” emki tłok był w pozycji zwolnionej. Stwierdziłem że zacięcia powoduje reversal. Odskakuje nie tyle po swojej linii co lekko w bok i robi „anty” ale zębatek w obie strony. Tak więc prawdopodobnie zacięcia w pozycji naciągniętej to był przypadek, akurat przeważnie tak wypadało. Myślę, że rozwiązaniem będzie podłożenie podkładki pod sprężynkę od reversalu tak aby cały element nie kolebał się w GB na boki. Zbyt dużo podkładek „na górze” docisnęło reversal do środkowej zębatki i było jeszcze gorzej. Za dużo na dole spowodowało ściśnięcie sprężynki i po skręceniu GB reversal ciągle był zwolniony. Teraz wsadziłem tylko jedną cienką podkładkę pod spodem pomiędzy sprężynką i reversalem i jedną na górze reversala. Po skręceniu GB i obsadzeniu w emce wydaje się że osiągnąłem zamierzony efekt reversal działa jak należy ale nie kolebie się na boki. Niestety nie zrobili jeszcze dla mnie baterii więc nie sprawdziłem tej teorii w praktyce po tych modyfikacjach. Jak sprawdzę to napisze o zwycięstwie lub kolejnej porażce z prośbą o porady. Pozdrawiam właścicieli działających i niedziałających ICS-ów [ Dodano: Tue 31 Oct, 2006 14:07 ] Witam, no niestety nowa bateria (10,8 - 1800 kan) dała tylko tyle że emka działa jak wiertarka i od drgań odkręca mi się uchwyt kolimatora na risie :D I rzecz mniej zabawna, strasznie przy tej baterii grzeje się rękojeść (czyli silnik) oraz przewody i styki, czy to normalne? Natomiast na 100% blokuje się antyreversal. Dźwignia co jakiś czas odskakuje do tyłu w taki sposób że bez popchnięcia zwalniaczem sprężyny (a czasami trzeba to robić ręcznie po otwarciu emki bo poprzez zwalniacz się nie da) nie można oddać strzału. Obłożenie podkładkami niwelujące chwianie się dźwigni na boki nic nie dało. Jakieś sugestie? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Masz stockowe części ?? Może daj sobie czas i wróć do poprzedniej konfiguracji i sprawdź czy aby nie jest tak samo. Teoretycznie po wymianie bebechów na mocniejsze nic nie powinno zmienić na tyle swojego połóżenia żeby nagle zaczęło pracować w inny sposób. Skoro antyrev w stosku pracuje OK i nie kolebie się za bardzo to tu tez powinien .... Szczerze nie mam pomysłu.. Ale tym bardziej utwierdzam się w decyzji zostawienia swojej ICSowej eMki w stocku. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Thor_, W dolnym GB mam wszystkie części stokowe poza stalowymi łożyskami Systemy (wczoraj wymieniłem też łącznik styku na CA bo oryginalny się wyrobił, ale CA pasuje idealnie). W górnym GB poza obudową nie ma nic stokowego ale wszystko pasuje i chodzi piknie. Teraz wiem, że trzeba było dolnego GB nie ruszać bo wymiana łożysk oznacza rozebranie całego dolnego GB na części pierwsze i już nie da się złożyć tak jak było fabrycznie, chociaż siedziałem nad nim długo i złożyłem tak, że wszystko kreci się gładko bez żadnych oporów czy chrobotania mimo, że nie ma luzów. Mogłem się bawić na stokowych łożyskach nylonowych aż by się zajechały, wtedy dopiero bym się martwił. Dobrze, że wiem o co chodzi, będę teraz musiał kombinować z antyrev i układać go w różnych konfiguracjach z podkładkami. Myślałem też o tym czy ta sprężynka, na której jest osadzony nie jest za bardzo rozciągnięta i czy nie za mocno ciągnie go do tyłu, ale jak się palcem sprawdza to nie daje dużych oporów. Najgorsze jest to że sensowne próby można robić tylko po złożeniu całości a to oznacza, ciągłe wykręcanie rękojeści, już 2 komplety śrub wymieniłem, boje się że w końcu wyrobią się gwinty w GB. Co do pozostawiania w stoku zgadzam się na 100% Ja mam teraz s.o.c. 16 od G&G i nic tam nie będę ruszał. A masz może jakiś pomysł dlaczego to ustrojstwo przy większej batce tak piekielnie się grzeje? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Hmm grzanie z reguły ma związek z niepotrzebnym oporem albo jakimś zwarciem/przeskokiem co w sumie tez zwiększa opór... Ale wątpie skoro chodzi i sie grzeje to chyba tylko kwestia "kopa" jaki dostaje silnik i jest zmuszony do większego zasuwania, to chyba poprostu temperatura "szybiej" pracujacego silnika. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 No właśnie, oporu nie ma, bo po odłączeniu silnika kręcić można palcem jak ta lala. A czy czasami takie grzanie nie spowoduje że silnik trafi szlag? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Na to ne ma "gwarancji" wszystko zależy od silnika, może przeżyje a może faktycznie dość szybko "zdechnąć" ale myśłę żę różnica napięć 2V nie powinna mu zrobić różnicy. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Dzięki, walczę dalej z tym GB, zauważyłem że środkowa zębatka miała zbyt dużo podkładek pod spodem co powodowało że jej oś zbyt moim zdaniem wystawała z GB i po włożeniu do body była sklinowana. Na razie ładuje baterię więc nie sprawdzę. Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Komora Hop-Up pękła mi kiedy strzelałem na sucho, z dokręconym z przodu odrzutnikiem z prawdziwej emki, który dociskał lufę i komorę Hop-Up do gearboxa. Mnie też się grzeje, ale przy długich seriach lub długim strzelaniu na singlu. Mam baterię 10,8V 3300mAh. Antireversal nie blokował mi niczego, aż go nie połamałem, teraz idzie drugi i zobaczymy jak to chodzi. Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 U mnie to grzanie powodowane jest właśnie zacięciem, jeśli po zacięciu jeszcze nacisnę spust. Wczoraj w ten sposób podczas prób po kolejnym rozłożeniu i złożeniu GB poszedł mi bezpiecznik Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Czyli czysta mechanika :( Nic tylko znaleźc i wyeliminować przyczynę zacięć. Powodzenia Quote Link to post Share on other sites
drajanck Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Mam pytanie, chciałem zamienić sprężynę w swojej mce niestety ta nie chce wyjść z tłoka (próbowałem na wszelkie sposoby siłowe) pierwszy raz to robię i mam raczej marne doświadczenie w tej kwestii. Czy to normalne?? przecież to chyba nie są połączone części? Czy każdy tłok będzie pasował do icsa? Drugi problem dotyczy hopupa, jak się dostać do komory? Jeżeli ktoś będzie tak miły to poproszę o pomoc. Dziękuję bardzo. Quote Link to post Share on other sites
Punisher Posted January 10, 2007 Report Share Posted January 10, 2007 Wyjąć z Upper Receiver'a górną połowę gearbox'a i wyjąć lufę z komorą hop-up'a. Tłoki powinny pasować każde inne, aczkolwiek różnie to bywa. Czasem zęby tłoka i zębatki tłokowej nie są kompatybilne (nie ten sam moduł?). Tłok poliwęglanowy Systemy, jest cały zjechany przez zębatki CA, poprostu metalowe zęby zębatek nacięły sobie nowe bruzdy w tłoku, ale narazie chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Procent Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Mam pytanie, chciałem zamienić sprężynę w swojej mce niestety ta nie chce wyjść z tłoka (próbowałem na wszelkie sposoby siłowe) pierwszy raz to robię i mam raczej marne doświadczenie w tej kwestii. Czy to normalne?? przecież to chyba nie są połączone części? Są połączone. ICS stockowo tak jak TM stosuje połączenie tłoka, jego głowicy i sprężyny. Żeby ją wyjać trzeba "wybebeszyć" głowicę, żeby dostać się do śruby, która mocuje śrubę. Tak więc najlepiej wymienić wszystkie trzy części choć na forum były jakieś patenty jak rozkręcić i skręcić tą głowicę. Quote Link to post Share on other sites
zubeck Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Witam tez posiadam M4A1 RIS ICS.Mam problemy z hop up'em i nie mam pojecia z kad zamowic nowy,nie wiem tez czy pasuje CA metalowy.Prosze podajcie mi linka do jakiejs strony z ktorej muglbym kupic komore do mojej pieknosci :) PZDRO Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted January 13, 2007 Report Share Posted January 13, 2007 U mnie to grzanie powodowane jest właśnie zacięciem, jeśli po zacięciu jeszcze nacisnę spust. Wczoraj w ten sposób podczas prób po kolejnym rozłożeniu i złożeniu GB poszedł mi bezpiecznik Wracając do tego tematu coś ciekawego zauważyłem na przykładzie swojej M-14 może to pomoże w podobnych sytuacjach. Mianowicie zjarałem dwa bezpieczniki o tym jak wymieniłem sprężynę na mocnijeszą, byłem przekonany że się "tnie" po złożeniu coś w środku. Objawy były takie że po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu kilka razy padały strzały a następnie dźwięk typowy dla zacięcia: słychać jak silnik próbuje ruszyć ale nic poza "tyknięciem". No więc decyzja rozbieramy i sprawdzamy i tak kilka razy... Co się okazało ? Wymiana baterii na mocniejszą załatwiła sprawę. Dziwne że spalić bezpiecznik można "zbyt słabą" baterią :D Może i w M4 podobnie się czasem zdażyć może. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.