Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Turek2

Użytkownik
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  1. Wszystko fajnie tylko szkoda, że nie w Kłominie :(
  2. Słuchajcie mam taki problem, że nie mogę (nawet na siłę) wybić tych łożysk. Kupiłem sobie FTK. Jak cisnę z całej siły to Gearbox aż się wygina w U :D Mam ICS'a z dwudzielnym Gearboxem ver2. Zestaw to Infinite FTK M150 Guarder'a. Wszystko pasuje tylko nie mogę wyjąć starych (zniszczonych łożysk). Jakieś patenty?
  3. Pamiętaj że dobry dowódca potrafi wykorzystywać zdolności swoich ludzi i chętnie korzysta z ekspertów. Musisz wydawać rozkazy elastyczne do tego komu je wydajesz i jaki efekt chcesz osiągnąć. (mowa o snajperach i operatorach karabinów maszynowych). Generalnie ciężki temat.
  4. US Army pewnie stwierdziło że teraz wojny będą toczyć się na pustyni bądź w miastach....
  5. Jeżeli chodzi o mocniejsze sprężyny to zawsze stosowałem wyciszoną głowicę tłoka [systema] do przedłużania żywota takiej maszynki. (nawet przy sprężynach 400PDI). Z drugiej strony... wszystko sie zużywa i robiąc taki tuning trzeba się liczyć, że co jakiś czas przyjdzie nam wymienić zębatkę bądź tłok.
  6. Ja w swoim ICS zrobiłem tak: - kupiłem tuningowany górny gearbox - zestaw za 200zł - wsadziłem sprężyne 210PDI chodzi dobrze juz pare ładnych miesięcy przy hardcorowym użytkowaniu w przyszłości planuje jeszcze bore up'a zrobic, wyciszoną głowicę i 250PDI albo coś w tym stylu. [ Dodano: Wto Sie 01, 2006 6:29 pm ] jak mi SPR na sprzezynie 300PDI tak stukał to dałem wyciszoną głowice tłoka systemy i spałem spokojnie...
  7. sprzedaj tą emke kup coś co można "łatwiej" ztuningowac :)
  8. mogły ci się zębatki zawiesić na "wspomaganych" zębach. Pożycz baterie o 2,4 V mocniejsza od kogoś i przepchnij...
  9. Może to nie to ale sprawdź: 1. Na głowicy cylindra często osadza się "syf" - wyczyścić. (miałem tak). 2. Jeżeli kupiłeś dyszę gazoszczelną bądź innej firmy, może być za szeroka do twojego hop upu (miałem tak).
  10. Ja jak zabieram sie za naprawde "niereagującego" karabinu zaczynam od voltomierza.. Jest wiele przyczyn najczęstsze to: - spalony silnik (Kiedyś mi sie spalił najlepszy silnik Hammer) - przepalone kable (mialem tak w SPRe firmy G&P) - przepalone styki (w wielu miejscach jednak najczęściej w gearboxie przy spuście - naprawialem replike SRC kolegi i to mial) tyle by było o najczęstszych usterkach okablowania, te styki w gearboxie są miedziane wiec często zachodzą czarnym nalotem, trzeba zeskrobać śrubokrętem (najlepiej płaskim..) Jeżeli nadal nie wiesz co to bedziemy sie zabierać za gea
  11. ZŁY KARABIN DO TUNINGU KUPIŁEŚ STARY :D
  12. jezeli nie chcesz wymieniac obudowy gb to spróbuj zamontować wyciszoną głowicę tłoka... ale lepiej wymień wszystko ;]
  13. chłopaki jak zrobicie impreze integracyjną dzień przed zlotem to na drugi dzień nikt nie bedzie miał głowy do strzelania, ja to bym zalał pałe po strzelance....
  14. Sry źle się wyraziłem, miałem na mysli ze mozna osiągnąc te same fps'y za mniejszą kase.
×
×
  • Create New...