Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z MP5 A3 TLF CA,POMOCY ! (nie B&T, starsza wersj


Recommended Posts

Witam !

Mam problem z moim karabinem :cry: . Bylem na obozie i niestety mam awarie. Idąc z karabinem zachaczylem selektorem ognia o ladownice kamizelki i odpadl :evil: (ale to nie koniec). Pomyslalem "ok, trudno do domu wróce, przykrece go i bedzie ok", nastepnego dnia bralem selektor ze sobą i zmienialem tryb kiedy potrzebowalem i wkladalem z powrotem do kieszeni. Ale potem bylo coraz gorzej. Idąc na patrol karabin zaczął "ni z gruszki ni z pietruszki" strzelac serią, odlaczylem batke odrazu i pomyslalem "no to super, pierwsza awaria :? ". Nastepnego dnia sprawdzilem czy znowu cos takiego sie stanie, po podpieciu baterii do karabinu bylo wszystko ok, ale gdy wlozylem batke w chwyt przedni, podloczylem do karabinu i go zalozylem to nagle karabin zaczyna strzelać serią (nie przyciskam spustu i nie przelaczam na jakikolwiek tryb ognia, poprostu zaczyna strzelac nawet jak jest niby na blokadzie). Nie mam pojecia czy to odpadniecie selektora to spowodowalo czy cos innego. Wazne dla mnie jest to co to za awaria, ile bedzie kosztować naprawa. Mam gwarancje, ale niestety karabin kupilem na MG (bardzo tego zaluje :? :( ) i nielicze na to, ze dogadam sie z nimi :(. Aha odrazu mówie, ze karabin jest nowiutki, doslownie dwa dni strzelalem z niego. Podejrzewam, ze cos sie stalo z elektryką, ale nie mam pojecia co spowodowalo to !

:(

Pozdrawiam,

Piotrek

Link to post
Share on other sites

Mogła też spaść sprężynka z kostki stykowej... ja na Twoim miejscu nie wysyłał bym tego do serwisu tylko sprawdził co jest nie tak, bo może się okazać, że wystarczy jedną część poprawnie zamocować ;)

Link to post
Share on other sites

To nie bezpiecznik - okolice kostki styków.

Styki do płytki selektora ognia omogły ulec odgięciu, mogła spaść sprężynka z tego popychanego przez spust "stykającza" zamyjkającego obwód, mogła spaść spręzynak na płytce selektora ognia. mógł się gdzieś dostać smar, lub jakiś paproch który powoduje zwarcie styków. może kabel mieć przebicie na izolacji i przewodzić przez korpus Gearboxa. Przyczyn może być multum. Przejrzeć tzreba i przeczyścić, jak dalej nie będzie dobrze działać to już zabawa w regulację.

 

Pozdrawiam

 

Medium

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...