argern Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Witam, Mam stockowa wersje G36C od CA i zastanawiam sie nad lekkim tuningiem, ale nie znam sie na tym (nigdy tego nie robilem). Załóżmy że mam okolo 300-400 zl na tuning. Co moge zrobic i ile bede miec fpsow ? Myslalem nad FTK + zebatki ale kolega podpowiada mi ze do 380 fpsow wystarczy tylko sprzeyna (w CA), co wy na to? Mam zamiar skorzystac z uslu asgshop.pl. Z gory dzieki Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Często w aeg CA wystarczy zmienić sprężynę, baterię na 9.6V i czasami łożyska na wzmocnione. Jeżeli się na tym nie znasz i nigdy tego nie robiłeś, to poradź się kogoś bardziej doświadczonego, a najlepiej obserwuj jak rozkłada geearbox itp. przy okazji nauczysz się czegoś nowego Quote Link to post Share on other sites
argern Posted August 5, 2006 Author Report Share Posted August 5, 2006 Ale jak kupie na asgk shopie to za free mi wstawia (tylko za wysylke zabule). Zastanawiam sie nad sprezyna, jaka mocna. Napisalem maila do nixh zobacze co odpisza Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 M110 możesz bezproblemu wstawić. ASGSHOP pewnie będzie Ci radził coś jeszcze zmienić. Ja osobiście bym polecał Ci zmienić samą sprężyne(możesz też skusić się na Bore-upa CA, bo według mnie lepiej wziąść Bore-upa niż ten zestaw FTK Hurricane). Co do zębatek to stockowe długo Ci wytrzymają(mi się zepsuła silnikowa po około 6-7miechach - koszt 75zł, tylko mój aeg był często używany :twisted:). Batke poleciłbym Ci odrazu 10.8, ale z tego co widzę to problem jest taką upchnąć do g36c. Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
argern Posted August 5, 2006 Author Report Share Posted August 5, 2006 A M 120 ? Chcailbym cos okolo 380 fpsow Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 Jak uszczelnisz wystarczająco GB to to 360 będziesz mieć wstaw jeszcze gumkę guardera silikonową do 400 fps-ów. Gumka to jest poprostu czarodziej nie samowicie podnosi osiągi za tak niską cene Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 M110 w CA to jest taki bezpieczny tuning małym kosztem. Chociaż czytałem, że niektórzy wsadzają M120 i się trzyma wszystko na stock częściach. Jeśli chcesz te 380fps to wsadź M110 + Bore-Upa CA to Ci da właśnie około 380fps. Acha jeśli jeszcze nie masz precki to zainwestuj w nią też przy okazji :wink:. Quote Link to post Share on other sites
argern Posted August 6, 2006 Author Report Share Posted August 6, 2006 A coto Bore-Up ? Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1062 cały opis masz na tej oto stronie. Człowiek całe życie sie uczy :) Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Tylko Ty będziesz miał sprężyne M110 więc bore-up Guardera nie będzie Ci działać. Do tego musisz wziąść bore-up CA :!: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=919 Quote Link to post Share on other sites
_Misza_ Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Pytałem sie o tuning G36C CA w asgshopie. Taką dostałem odpowiedz. Witam!Polecamy tuning oferowany na naszej stronie: Wzmocnienie repliki obejmuje: - Łożyskowana prowadnica sprężyny (HurricanE) - Zainstalowanie sprężyny M100 o niejednakowym skoku (HurricanE) - Wzmocniony cylinder (HurricanE) - Wzmocniona, mosiężna głowica cylindra (HurricanE) - Wzmocniona, łożyskowana głowica tłoka (HurricanE) - Wzmocniona, uszczelniona dysza (HurricanE) - Skorygowanie podkładek pod zębatkami. - Prace mechaniczne mające na celu zmniejszenie ryzyka blokady tłoka w tylnym położeniu. - Przesmarowanie. - Sprawdzenie oraz przestrzelenie repliki. Koszt części do G36 to 250zł. Robocizna jest gratis. Przy takim tuniongu zyskasz wiele wzmocnionych części i moc ok 370-380fps. Jeżeli miał byś jeszcze jakieś pytania to po prostu pytaj :) Pozdrawiam Marek Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 To jest właśnie zestaw FTK Hurricane. Według mnie lepiej wziąść sprężyne + boreup. Wyjdzie co prawda o 50-100zł więcej, ale ten tuning da nam o jakieś 20-30fps więcej od FTK + lepsza i cichsza praca mechanizmów. Co najważniejsze taki tuning jest bezpieczny dla aega. Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Alstor - powiedz mi czemuż to Bore-up Guardera miałby nie działać z M110 - wytłumacz proszę co ma bore-up do sprężyny??? Runner - gdzie się kupuje takie magiczne gumki, które dają dodatkowe fpsy - ile tych fpsów dadaje taka supergumka i bardzo cie prosze żebys przybliżył nam na jakiej zasadzie działa taka gumka - w jaki sposób dodaje fpsów??? Quote Link to post Share on other sites
Cyrek Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Sadze, ze chodzilo mu o usprawnienie dzialania hop-upu ta gumka guardera. Pozdrawiam!! Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Po pierwsze Alastor :wink:. Stiff czytaj uważnie. Wejdź w link Bore-upa Guardera i tam wyraźnie pisze: UWAGA!W przeciwieństwie do zestawów bore-up Classic Army zestawy Guarder bore-up do sprawnego działania potrzebują sprężyny minimum M120 A co do tej magicznej gumki to Runnerowi chodziło, żeby Argern wstawił gumkę HU przeznaczoną do 400fps a nie, że daje 400fps... Pozdrawiam :wink: Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Alastor - przepraszam za przekręcenie. Gumka to jest poprostu czarodziej nie samowicie podnosi osiągi za tak niską cene no to akurat sugeruje co innego. a co do bore-upa - to chetnie sie dowiem czemu bo minimum M120 bo jest to bardzo zastanawiające - nie spotkałem sie dotąd z czymś takim i nie bardzo potrafie sobie w logiczny sposób wytłumaczyć czemu akurat M120 jest idealną sprężyną a M110 nie i czemu inne bore-upy nie maja takich wymagań. Znalazł ktoś może wytłumaczenie tego? Quote Link to post Share on other sites
Alastor Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Według mnie cylinder od bore-upu Guardera ma taką średnice, żeby wykorzystać w pełni jego moc potrzebna jest taka mocna sprężyna. Przy słabszej sprężynie poprostu możemy otrzymać mizerny efekt albo wręcz odwrotny. Zresztą wogóle bore-upy się stosuje przy mocniejszych sprężynach M110 to chyba minimum. Bo inaczej dostaniemy marne 5-10fps... Oczywiście wszystko wyżej to tylko moje przemyślenia :wink:. Więc nie kamieniujcie, jeśli coś źle napsiałem :P . Quote Link to post Share on other sites
Shreader Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Najlepiej zadzwonic do Asgshop i zapytać. Ja przepuszczam, że chodzi tu o szczelnosc, tarcie i jakośc wykonania. Zakładając, że CA jest lepszej jakości niż Guarder (świadczy o tym chociaz cena, CA jest drozsze), wtedy nie potrzebuje sprężyny minimum 120. Może Guarder ma słabsze jeśli chodzi o tercie wykonanie swojego zestawu Bore-Up i wtedy są większe siły do pokonania przez głowicę tłoka i może dlatego potrzebna jest spręzyna 120..... To są tylko moje przypuszczenia. ja osobiście polecałbym Bore-Up CA, zakładam taki do SLR`a, broń będe miał jutro u siebie więc mogę się podzielić informacjami jak dział i ile zyskał FPS 8) Pozdro4all Quote Link to post Share on other sites
runer11 Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 No troche mnie nie było i wszystko się samo wyjaśniło. Stiff mi chyba tez się należą przeprosiny chyba co? Wersja czarna najlepiej nadaje się do broni o mocy powyżej 400 fps. Wersja przeźroczysta najlepiej nadaje się do broni o mocy do 400 fps. Zwykłe niedoczytanie każdemu się zdaża. Pozatym wiedziałem co pisze bo niedawno sobie ją zamontowałem.Odrazu podałem efekt. Jeśli chodzi o osiągi to odnośnie odległości. Quote Link to post Share on other sites
gryzly Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Witam Mam stock`owego CA36, chcę włożyć sprężynę m110 guardera i tu moje pytanie: Czy stockowe części wytrzymają taką sprężynę? (nie licząc wypadków losowych), oczywiście bateria wymieniona na 9,6. Liczę się z większym zużyciem częsci ale, chodzi mi o to ile to może wytrzymac. Czytają ten topic jak i inne można by stwierdzic że tak ale wolę się upewnic. Często w aeg CA wystarczy zmienić sprężynę, baterię na 9.6V Pozdrawiam Krzys Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.