Austin Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 Otóż siedzac przy kompie, dumajac nad pistoletem i bawiac sie zapalniczka wpadlem na pewien pomysl. Zwrocilem uwage ze owa zapalniczka ma taki sam zawor gazowy co magazynek (nic nowego) jednak zawor od zapalniczki byl wyposazony w uszczelke ktorej brakuje w modelach KSC. Dłubiąc nozykiem przez jakies 10 min udalo mi sie ja wyciagnac. Nałozylem gumke na zawór i docisnolem igłą od butli z gazem, wszystko elegancko pasuje, oproznilem magazynek z gazu i naladowalem go ponownie zeby upewnic sie czy nalezycie nabija gaz. Efekt, pelny magazynek bez zadnej utraty gazu do otoczenia. Polecam! Napewno zaoszczedzimy wiecej gazu na strzelanie, a zapalniczka to kwestja kilku zlotych, w dodatku zapalniczce nie dzieje sie zadna krzywda :wink: Quote Link to post Share on other sites
Świr Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Kolego to wiadomo od lat.. :P więc nic nowego nie wymyśliłeś :D ale dobrze że napisałeś ten temat - będzie dla potomnych ;) Tylko taki drobiazg - przenieść to do gaziaków, przykeić i zmienić końcówke tematu na: "jak uszczelnić" :idea: pozdro Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Dodam równierz że w Modelach TM np. D.E. Hard Kick miałem to samo, adapter do propanu V.4 ma za szeroką dyszę i traciłem połowę propanu przy nabijaniu. Sciągająć uszczelnkę od zapalniczki szpilką i przkładając ją do zaworu TM uzyskałem wręcz piękną pracę zaworu przy ładowaniu propanem. Tutaj przestrzegam zielonych użytkowników przed tymi zaworami, propan potrafi w skrajnych przypadkach spłynąć przy nabijaniu i zrobić krzywdę, miałem tak raz, naprawdę boli. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.