Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 G&P - dziwny problem


Recommended Posts

Kupiłem używane M4A1 G&P, które działało bez zarzutu.

Włożyłem w niego sprężynę M140 i złozyłem z powrotem.

 

Problem polega na czyms takim:

Kiedy gearbox jest w samym chwycie z przykreconym silnikiem działa w porządku i na semi i na auto.

Problem powstaje kiedy przykręcę kolbę i resztę body - giwera albo w ogóle nie chce strzelać, albo zdycha po kilku strzałach. Dzieje się to szczególnie na semi, na auto jest trochę lepiej.

Dziwi mnie to, że z wyjętym silnikiem, lub silnikiem zamontowanym w dolnym body (bez górnego i kolby) działa, a z całością nie.

 

Wygląda to mniej więcej tak, jakby padała bateria. Jaka może być tego przyczyna?

Zbyt mocne dokręcenie kolby?

Zbyt mocne dociśnięcie silnika?

Pomóżcie mi, bo ja już zwątpiłem.

 

Dla ułatwienia podam parametry mojej giwery:

- M4A1 G&P

- M140

- wymieniona głowica tłoka (resztu nie ma sensu, bo jest pancerna)

- kolba Special Forces Classic Army

- bateria 9.6V 3600mAh Sanyo RC (raczej nie ona jest problemem... :) )

 

Z góry dziekujęi pozdrawiam,

- Gallain

 

[ Dodano: Wto 19 Wrz, 2006 ]

Zapomniałem dodać: silnik to EG-1000 Marui

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...