sirwiz Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Zapragnalem sobie troche przerobic CYME MP5 i : Nabyłem sobie zestaw HurricanA do MP5 M100, ladnie go zamontowałem, złożyłem sama rekojeść + silnik działało ..... Rozłożyłem calość zamontowałem do body przestało działać, tzn. silnik chciała działać lecz nie miał mocy do naciagniecia sprężyny, bądź cos go blokowało, dodatkowo kable i bateria zaczeły się strasznie grzać. Rozebrałem wszystko, niestety kable wewnatrz gb sa miernej jakości i jeden miał przebicie, wymieniłem wszystkie kable i, silnik naciąga sprężyne do pozycji tloka tuż za dziurą w cylindrze i potem tylko kawałek odciąga i nie ma sily, bateria też się wtedy grzeje, kable też, dodatkowo zauważyłem ze mam ok 3 V na obudowie. Na sucho działający silnik wydaje sie obracać normalnie i calość się nie grzeje, więc wydaje mi się że tym razem grzanie spowodowowane jest blokowaniem sie mechanizmu, ale pewien nie jestem. Bateria jest naladowana, gb na sucho (bez sprezyny kreci sie ladnie), ale jak sie wszystko zlozy zawsze to samo do momentu tuz za dzura w cylindrze i pas nawet na stokowej sprezynie .... I garść pytań: Co to może być? Czy to normalne ze na obudowie gb ma sie male napięcie czy to przebicie ciągle gdzieś? Czy ewentualne przebicie może powodować taki efekt? Może ktoś się spotkał z czyms podobnym, bo jak nie to asgshop welcome to :) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Czy to normalne ze na obudowie gb ma sie male napięcie czy to przebicie ciągle gdzieś? To nie jest normalne' date=' postaraj się to wyeliminować. Najczęściej napięcie dochodzi do skorupy przy stykach pod płytką selektora.[/color'] Quote Link to post Share on other sites
_Johny_ Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Mam praktycznie to samo z MP5 CA :| [ Dodano: Thu 21 Sep, 2006 ] Mógłby ktoś przenieść ten temat do elektrycznych :> ? Bo tu chyba mało kto zagląda.. Quote Link to post Share on other sites
sirwiz Posted September 22, 2006 Author Report Share Posted September 22, 2006 praktycznie to samo .... mogl bys opisac jak bardzo praktycznie to samo i co zrobiles ze tak sie stalo, moze wspolnie dojdziemy co tu nie bangla .... Quote Link to post Share on other sites
_Johny_ Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Praktycznie, a nie dokładnie ponieważ u mnie dzieje się tak po przekładaniu kabli przód-tył i do tego na stockowej sprężynie. Objawy są wszystkie takie same poza jednym ale nie jestem pewny ponieważ nie mam jak sprawdzić - otóż nie wiem czy u mnie występuje jakieś napięcie na szkielecie GB. Tak sobie myślę głośno.. skoro zębatki hulają bez sprężyny tzn, że one się nie blokują. Efekt jest taki jakby silnik nie miał siły napiąć spręzyny ( w moim przypadku stockowej mimo iż przed otwieraniem GB działało jak ta lala) - jakby bateria była za słaba.. Ale pomijając fakt, że zębatki kręcą się jak głupie, że używam 9.6 NiCd to jeszcze kable się grzeją czyli prąd płynie.. Faktycznie jakby coś się blokowało.. tylko co :?: Wg mnie to są gdzieś ubytki prądu chociaż nie wiem jak to wyłumaczyć.. Quote Link to post Share on other sites
sirwiz Posted September 22, 2006 Author Report Share Posted September 22, 2006 ta zdecydowanie mam przebicie na + gdzies na gb, calosc nie grzeje sie jak chodzi na sucho bez dotykania silnika gb przez silnik, jednak na silniku na metalu jest masa, wiec podlaczenie go do metalowej konstrukcji powoduje spiecie .... Ty zas możesz sprawdzić, czy masz napiecie odlanczajac silnik, naciskajac spust i delikatnie pocierajac stykami o gb, jesli ktorys iskrzy znaczy masz przebicie :), tak tez mozesz stwierdzic czy przebicie jest na + czy na -, jednak - nie sadze zeby wplywal na dzialanie i nawet nie bardzo jest miejsce gdzie kabel - mial by robic przebicie wiec problem zdecydowanie lezy w +. Dzis przejze milimetr po milimetrze kabel, przelacznik spustu i te blaszke ktora jest na selektorze ognia, czy gdzies nie dotyka do gb. Jak wyeliminuje spi8ecie dam znac czy to to ... Quote Link to post Share on other sites
upaupa Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 w swoim m4 musialem troszke przypilowac body gdyz nowy GB byl lekko inny od stocka i body sciskalo łozyska.... Quote Link to post Share on other sites
_Johny_ Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 ale tutaj GB się nie zmieniły :| u mnie nic się nie zmieniło, u sirwiza zębatki, sprężyna, głowica itd. Ale szkielet i body jest ten sam. Quote Link to post Share on other sites
sirwiz Posted September 24, 2006 Author Report Share Posted September 24, 2006 w rozmowach na innym forum doszla do mnie ciekawa uwaga na temat podkładek, i problem może tkwić w ich dopasowaniu, bo zdaża się czasem że ilośc i rozmieszczenie moga się zmienić, bede kombinowal teraz z tym, bo wyciagnolem sprezyne tlok i prowadnice podlaczylem wsjo i smiga jak glupie ..... nic sie nie grzeje ..... [ Dodano: Sun 24 Sep, 2006 ] a teraz garsc nowych informacji wyizolowalem wszystkie kable, zabezpieczylem wszystko elektrycznie jak bym byl tfu audiofilem i mam co nastepuje, na m100, nic na stokowej przekrecilo kilka razy i znow pas, na bateri mam 8.8 wolta lecz tu rzecz dziwna jak strzelam napicie mierzone przy baterii spada strasznie i wariuje i do tego mam kilka woltow na gb, gdzie na pewno nie mam napiecia w innych momentach i mam to tylko gdy jest wlozony silnik .... nie znam sie za bardzo na elekryce/elektronice lecz czy silnik majacy zwarcie może coś takiego powodować .... czy moze to jest natruralne .... Quote Link to post Share on other sites
pav Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Jeśli chodzi o to zatrzymywanie się tłoka w tylnej pozycji to może to być spowodowane tym że po założeniu łożyskowanej prowadnicy sprężyny i głowicy tłoka zostało tak mało miejsca, że przy maksymalnym ściśnięciu sprężyny tłok jest wciąż zazębiony z zębatką w GB. Żeby to sprawdzić trzeba wyciągnąć tłok ze sprężyną i prowadnicą następnie zmierzyć odległość przy maksymalnym ściśnięciu od prowadnicy do metalowego zęba na tłoku. Jak mamy tą odległość to sprawdzamy przy rozłożonym GB czy ta odległość jest na tyle mała by tłok mógł działać poprawnie. ( patrz rysunek http://www.wrzuta.pl/obraz/mKqGGe3WBv/) Oczywiście wartość x powinna być odpowiednio mniejsza od wartości y. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.