Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Scenariusz] dla kilku osób. realne ?


Recommended Posts

w związku z tym że jestem początkujący i mam tylko paru kolesi którzy się bawią w ASG zastanawiam się czy macie jakieś pomysły co do takich dosłownie kilkuosobowych (np. 3-osobowych) scenariuszy.

 

sam na coś wpadłem ale nie mam (i jeszcze przez pewien czas nie bedę miał) możliwości sprawdzenia tego w praktyce dlatego prosze was o ocenę. Obudowanie tegoż fabułą zostawiam sobie na później :twisted:

 

generalnie rozgrywka pod kątem 3 osób.

brak ograniczeń co do amunicji i broni (być może byłby wskazane?).

miejsce - nie za duży, zalesiony teren, z jakimiś przeszkodami skałki murki etc.*

czas - przed zmrokiem, (około 30 min. przed zachodem słońca). przed rozgrywką gracze ustalają czas rozpoczęcia misji.

 

role:

2 osoby (stażnicy) pilnują skrzyni (z czymś sporym w środku np. flaszką [ale to później]) i rozpalają ognisko tak aby już się paliło o ustalonej godzinie (rozpoczęcia misji)

1 osoba (agent) ma za zadanie wykraść powiedzmy tę flaszkę ze skrzyni i dostać się poza wyznaczony obszar.

 

- skrzynka nie może znajdować się więcej niż 2 metry od ogniska.

- dozwolone latarki itd.

- agent ma godzinę na ukradnięcie flaszki. (żeby nie przedłużać) po tym czasie przy pomocy aparatu głosowego strażnicy oznajmiają o zakończeniu akcji.

- jeżeli agent ją ukradnie i wydostanie się poza obszar oznajmia w taki sam sposób. (jeżeli stłucze flaszkę odkupuje nową.)

- im większa flaszka tym lepsza

- konsumpcja zawartości odbywa się PO rozgrywce

 

to chyba mniej więcej tyle. proszę o obiektywną opinię i podanie mi namiarów na inne tego typu scenariusze. aha i jeszcze jedno, czy myślicie że celowniki laserowe byłyby przydatne? (wogóle to nie wiem czy warto inwestować w taki za 30zł ? :? )

 

"stay away from the road if you want to grow old" Pink Floyd