Aiven Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 mam zamiar tuningowac swojego famasa. z tego co wyczytalem na forum jest to troche ciezkie i drogie ale ostanio pojawily sie nowe rodzaje czesci ktore byc moze pasowaly by do czesci famasowych. stad moje pytanie co nalezalo by wymienic w famasie aby wstawic sprezyne 110/120 i nie rozwalic gearboxa przy okazji. z tego co wiem to zebatki sa standardowe z ca i z tym nie ma problemu jak rowniez z glowica tloka, co inneog sam tlok i przy okazji prowadnic sprezyny. pasuje v2 czy v3?? no i dodatkowo co mozna poradzic na plastkiowe lozyska? z gory dzieki za jakies pomocne informacje Quote Link to post Share on other sites
sweety_killer Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 zagadaj do niejakiego entomba na www.warrior.pl on ma w swoim famasie M120 i powymieniane wszystkie częsci prócz gb i silnika, a co do prowadniccy to on ma od V2 na śrube :wink: Quote Link to post Share on other sites
clown Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 ehh ... http://www.wmasg.pl/forum/viewtopic.php?t=24584 Quote Link to post Share on other sites
Josef Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Prowadnice akurat można kupić np. www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_49_128_143&products_id=1201&osCsid=124c251e31f8d295b016703091ebf0e5 Quote Link to post Share on other sites
NFZ Miro Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Czy do famasa pasuje listwa dosyłacza i łożyska z GB. 2 albo 3 I o jakim największym napięciu można stosować akumulatory? Na wgc są do 9,6 v Bo reszta jest wymienna oprócz silnika,obudowy GB. dysza z m16 zębatki ,tłok,głowica z GB.2,3 Quote Link to post Share on other sites
_domino Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Nie pasuje bo już mi sie kiedyś złamała i był dramat... sklejona :) Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Możnaby wstawić zebatki super torque i sprężynę M120 - powinno działać na dobrej baterii. Quote Link to post Share on other sites
_domino Posted May 10, 2007 Report Share Posted May 10, 2007 Na francuskim forum widziałem kiedyś zdjęcia z silnikiem od UZI (niby EG1000, nie wiem czy się różni od standardowego krótkiego EG1000) - trzeba było wywalić część GB która normalnie była za silnikiem. Podobnie jest kwestia jak widziałem na zdjęciach rozwiązana w chińskim klonie - silnik wystaje nieco za GB. Ale to zawsze grzebanina, kwestia że trzeba zaryzykować i czy warto? Quote Link to post Share on other sites
Aiven Posted May 15, 2007 Author Report Share Posted May 15, 2007 a móglbyś podać adres tego francuskiego forum?? Quote Link to post Share on other sites
_domino Posted May 15, 2007 Report Share Posted May 15, 2007 (edited) http://www.france-airsoft.fr/forum/index.php? - nie mogę teraz znaleźć tego tematu ze zdjęciami czy linkami bo to dziwny język. Koleś nazywa się chyba El Vinz . O ile przeczytałem za pomocą Babelfisha nie jest to warte wysiłku i ryzykowne. Jeśli zechcesz się zabawić w ambasadora airsoftu wrzuć te zdjęcia tutaj ;) http://www.france-airsoft.fr/forum/index.p...hl=famas%eg1000 - tu coś jest ale to nie to co kiedyś widziałem - może mu PW posłać Edited May 15, 2007 by _domino Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.