gryzzly Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 mam problem, dostałem sprzęt, nie ładowałem bateri, strzelam se karabinkiem, żadnego problemu:), nagle zaciągną się prawie na maxa i przestał strzelać (strzelałem pojedyńczo) moje pytanie jest takie co teraz z tym zrobić?? podładowałem baterie, słysze że silnik prubuje zakręcić ale nie chce strzelić:/ co mam robić??? p.s ładowałem baterie przez całą noc ale rano wystąpił ten sam problem;( co mam robić? czy muszę odesłać replike na gwaracncje czy moge jakoś sam zlikwidować ten problem?? Quote Link to post Share on other sites
omglol Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Witam. Próboj przepchnąc ten karabin na full auto. Jesli nic to nie da to ew. zobacz czy jakis kumpel nie ma mocniejszej baterii (9.6 , moze nawet 10.8) i sproboj na niego. Jesli juz na takiej baterii nie przepchnie to znaczy ze lepiej odeslac (powod moze byc banalny , ale jesli masz gware to nie ma co narazac sie na jej utrate). Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 mam tuning do 380 fps na asgshop.pl baterię mam 9,6v (3000mah) kurde:/ Lipa:( Quote Link to post Share on other sites
sweety_killer Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 tłok ci się zacioł w tylniej pozycji ,wyjmij GB złap za tłok który będziesz widział i odciągnij go delikatnie do tyłu jednoczesnie naciskając spust ,ale jezeli to nowy gun to go odeslij bo coś jest nie wporządku jezeli się tnie :| Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Ale w AK można zwolnić antireversala bez wyjmowania i rozbierania gearboxa... wystarczy wykręcić 3 śruby (jedną trzmającą chwyt i dwie mocujące silnik do gearboxa). A tak poza tym to jaką masz ładowarkę? Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 ta tylko jak ja sam to rozkręcę to nie stracę gwarancji?? Quote Link to post Share on other sites
che Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Plomby są tylko na gearboxie i na komorze HU Quote Link to post Share on other sites
Frostu Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 tłok ci się zacioł w tylniej pozycji ,wyjmij GB złap za tłok który będziesz widział i odciągnij go delikatnie do tyłu jednoczesnie naciskając spust Ja bym z tym uważał. W ten sposób tłok prawie mi odciął kawałek opuszka. Goiło się miesiąc. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 Zrobiłem wg rady 0L0'a :) udało się ale styki mi się zjechały chyba i nie ciągnie na semi tylko na auto:( więc i tak muszę odesłać replikę do serwisu:( dzięki bardzo za pomoc i cenne uwagi:] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.