Helmutt Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Mam problem z tuningiem mojej emki tzn. zakupilem stockowa wersje m15a4 315 fps CA. Po jakims czasie postanowilem ja stuningowac. Kupilem czesci: -Zębatki Super Torque Up [CA] -Sprężyna M120S [Hurricane] -Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh -Prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.2 [KA] -Zestaw cylindra o powiększonych średnicach do M15 Carbine [CA] po wielu godzinach zlozylem wszystko do kupy(mialem duzy problem ze spasowaniem podladek pod zebatki-dokupywalem je osobno). Same zebatki w skreconym gearboxie chodza lekko i bez oporow jednak po zalozeniu sprezyny, skreceniu calosci silnik nie daje rady naciagac sprezyny. Po prostu staje w mniej wiecej w polowie naciagu sprezyny. W czym moze byc problem? czyzby silnik byl za slaby? podobno standardowy silnik z emki powinien dac rade. Dodam tylko ze ten tuning mial mi dac okolo 440 fps-ow. Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Stawiam na baterie, zapewne masz wersje Carabine, czyli baterie small w chwycie, a ona jest sporo za słaba na takie sprężyny. Do tej trzeba kupić batke o voltarzu przynajmniej 9,6, jeśli nie lepiej 10.8. Quote Link to post Share on other sites
Helmutt Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 "-Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh" Akumulator=bateria Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh ;) Sprawdź regulację silnika, najlepiej bez sprężyny i tłoka w gearboxie. Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 -Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh Do tej trzeba kupić batke o voltarzu przynajmniej 9,6, jeśli nie lepiej 10.8. eee... Może nie przesmarowałeś dokładnie, poza tym może coś jest w tym stockowym silninku? Nie zawsze są wystarczająco mocne. Edit: Kurde, 0L0 i Helmutt mnie ubiegli. :evil: Quote Link to post Share on other sites
Helmutt Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 fakt smaru jest malo bo rozkladalem i skladalem go z 30(a moze 40) razy i kazdy wydawal mi sie tym ostatnim :D. Ale widac ze smar lezy w/na zebatach. Tlok przesmarowany z wew i zewnatrz aby lekko jezdzil. Jesli zamkne same zebatki w gearboxie i popchne je palcem to chodza na tyle lekko ze obracaja sie od wlasnym ciezarem jeszcze ok sekundy po tym jak odjalem palucha. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.