Helmutt Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Mam problem z tuningiem mojej emki tzn. zakupilem stockowa wersje m15a4 315 fps CA. Po jakims czasie postanowilem ja stuningowac. Kupilem czesci: -Zębatki Super Torque Up [CA] -Sprężyna M120S [Hurricane] -Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh -Prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.2 [KA] -Zestaw cylindra o powiększonych średnicach do M15 Carbine [CA] po wielu godzinach zlozylem wszystko do kupy(mialem duzy problem ze spasowaniem podladek pod zebatki-dokupywalem je osobno). Same zebatki w skreconym gearboxie chodza lekko i bez oporow jednak po zalozeniu sprezyny, skreceniu calosci silnik nie daje rady naciagac sprezyny. Po prostu staje w mniej wiecej w polowie naciagu sprezyny. W czym moze byc problem? czyzby silnik byl za slaby? podobno standardowy silnik z emki powinien dac rade. Dodam tylko ze ten tuning mial mi dac okolo 440 fps-ow. Quote Link to post Share on other sites
ues Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 bateria stary, Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 -Akumulator NiMH 10.8V 1400mAh ues - Ty byś tam wsadził 12V ? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Bateria to może być jedno, szczególnie jeśli nie jest uformowana (sformatowana). Sprawdź też, czy silnik nie jest za mocno dokręcony i czy nigdzie nie przyciąłeś kabli. Quote Link to post Share on other sites
Helmutt Posted October 15, 2006 Author Report Share Posted October 15, 2006 nie wiem czemu wszyscy uczepili sie tej biednej baterii :D Tą sprezyne powinna pociagnac bateria nawet juz 9.6V. Co do kabli izolacja jest ostro poszarpana zaklejona gdzieniegdzie dodatkowo przeze mnie tasma izolacyjna, ale chyba sam drut nie jest uszkodzony. Macie moze jeszcze inne sugestie? Quote Link to post Share on other sites
SHARKY_FST Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Z doswiadczenia wiem ze silniki ca maja pewna wade ktora znacznie wplywa na ich pradozernosc. Mozna ja wyeliminowac, wymaga to jednak rozlozenia silnika. Drugim problemem sa kable i styki ktore maja duzy opor. Bez watpienia da sie z takich czesci jak masz poskladac upgrade ktory dziala na takiej baterii jak podajesz. Quote Link to post Share on other sites
QBS Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Do M120 przydała by się lepsza batka na ogniwach Large. Może choć 9,6 1800? Choć nie przewiduję oszałamiającego ROF. U mnie na zębatkach Super Torque Up i batce 9,6 3300 ROF jest przyzwoity, aczkolwiek mógłby być wyższy. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 A czy 9,6 INTELLECT 1400mAh wystarczy do tej sprężynki? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 A czy 9' date='6 INTELLECT 1400mAh wystarczy do tej sprężynki?[/quote']Wystarczy, ale nie na długo. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Nie na długo?? Tzn na mało strzałów czy na mało cyklów ładowania? Chodzi mi o to czy to mała pojemność czy nie trwała bateria? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Mała pojemność. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 A czy 9,6 INTELLECT 1400mAh wystarczy do tej sprężynki? Będziesz miał dobry ROF ale batka padnie po ok 500-700 strzałach. Wracając do eMki to radżę sprawdzić okablowanie, koledze blokował się ICS, dlatego że kabel był słabo przylutowany do płytki, trzymał się na kilku "włosach". Sprawdź jakie jest napięcie na silniku. Może złączki albo wtyki są zasyfiałe, ale jeżeli gun jest nowy to raczej powinny być ok. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.