Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z MP5 CA - selektor i silnik (nawalają?)


Recommended Posts

Witam,

 

Po wymianie okablowania w moim MP5A2 TLF Classica (gb v2) pierwszego dnia wszystko wydawało się ok. Strzelał i na semi, i na auto. Safe też działał - blokował spust.

 

Jednak następnego dnia kiedy chciałem się zabrać za bardziej konkretne przestrzelanie itd. okazało się, że coś nawala.

Otóż pozycja Safe działa - blokuje.

Pozycja semi - albo trzeba nacisnąć spust dwa razy, albo wali full auto albo blokuje jakby był w pozycji Safe ( :shock: ).

Pozycja full auto - zazwyczaj działa jak trzeba ale czasem wali semi.

 

 

Pozatym kiedy dojdzie do strzału silnik wydaje jeszcze krótki dźwięk. Tzn. najpierw normlany odgłos pracy przy naciągnięciu sprężyny, ale po zwolnieniu tłoka słychać jakby silnik chciał jeszcze pracować. Dżwięk ten jest podobny do tego jaki wydaje silnik kiedy bateria jest rozładowana. Lecz po pierwsze replika strzeleła, i dalej strzela, a także sprawdzałem to z dwoma różnymi bateriami.

 

Replika to stock, oprócz kabli nic w środku od nowości nie było wymieniane. Zabawy śrubą od silnika też nic nie dały.

 

Ktoś wie co się dzieje i jak temu zaradzić?

 

Pozdrawiam

Johny

Link to post
Share on other sites

No być może to coś selektorem ale nie wiem jak to sprawdzić. O anti reversalu nie zapomniałem ;) Jednak dla pewności rozkręciłem i poskładałem wszystko bardzo uważnie i powoli zwracając uwagę na każdy szczegól.. Niestety... objawy są dalej te same. :( I dzwięk silnika nie ustał, i selektor nie działą poprawnie.

Link to post
Share on other sites

Panowie wielkie dzięki za zainteresowanie :) Poradziłem sobie z problemem.. Otóz winę za dolegliwości ponosiły następujące dwie części:

1.

Śrubka trzymająca ten "dzyndzel" od selektora. Nie wiem czy wszyscy wiedzą o co mi chodzi. Od strony zębatek w prawym dolnym rogu jest śrubka, która odpowiada za blokadę spustu oraz reguluje "twardość" plastikowego dzyndzla po stronie płytki selektora. Śrubka ta poluzowała się na co wcześniej nei zwróciłem uwagi.

2.

(Jednak) Śruba od silnika.. Mimo wszelakich kombinacji postanowiłem dokręcić ją po złożeniu po raz kolejny repliki naprawdę mocno.

Podziałało! :F

 

Dziękuje za pomoc 8)

 

Pozdrawiam

Johny

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...