Foka Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 Czy ma ktoś znajomego, albo zna namiary, na jakiegoś rzeczoznawce mogącego ocenić uszkodzenia plecaka? Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 Problem z Military.pl ? ;) Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 Ta :? Quote Link to post Share on other sites
CHRIS506 Posted November 15, 2006 Report Share Posted November 15, 2006 mu mu foczuś możesz przez polubowny sąd konsumencki to załatwić :wink: jeśłi military nie uznaje reklamacji to sąd wysyła to rzeczoznawcy który ocenia szkody i przyczyny usterki i jeśli to wada konstrukcyjna to military płaci za rzeczoznawce i za nowy plecaczek jaśli to twoja wina to ty płacisz za rzeczoznawce i reklamacja nie uznana :? ale jeszcze mi sie nie zdażyło żeby wysłano to do analizy :mrgreen: po otrzymaniu zawiadomenia z sądy zwykle dostaje telefon rzeby odebrac nowy sprzęt 8) oczywiście załatwianie tego przez ten sąd nic nie kosztuje, a dokładne informacje możesz uzyskac u rzecznika praw konsumentów w swoim urzędzie miasta :D Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted November 15, 2006 Author Report Share Posted November 15, 2006 możesz przez polubowny sąd konsumencki to załatwić Ja to wiem, ale najpierw bym chciał prywtnie jakiegoś rzeczoznawcę, żeby mi powiedizał czy na pewno mam rację, zanim sie wpakuje w dodatkowe koszty. Poza tym na polubowny sąd konsumencki MUSZĄ się zgodzić obie strony, a jakoś wątpie żeby military chciało. Ale może na priva mi napisz co rozumiesz przez wysłanie przez sąd zawiadomienia? Na stronie gdańskiego sądu jest info, że na podaniu do sądu musza być podpisane obie strony. Quote Link to post Share on other sites
Tomik Posted November 16, 2006 Report Share Posted November 16, 2006 Witam. Niedawno slyszalem w TV o powstaniu bezplatnej infolinii dla niezadowolonych konsumentow, mysle ze sie moze przydac nie tylko w tym przypadku: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Infolinia-...ow-1506391.html wiecej info i nr. Pozdrawiam ;) Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted December 6, 2006 Author Report Share Posted December 6, 2006 Z kronikarskiego obowiązku informuję jak się sprawa zakończyła: Zdecydowałem się napisać maila z opisem sytuacji do producenta i na razie nie "łazić" po sądach. Po dwóch tyg. dostałem info, że mogę odebrać nowy plecak w Military. Duży + dla Maxpeditiona, który dba o klientów. Quote Link to post Share on other sites
Błażej Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Napisz po jakim czasie od zakupu wystąpiła wada? To dość istotne przy reklamacjach składanych przez konsumentów. Nieważne już skoro załatwiłeś. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted December 6, 2006 Author Report Share Posted December 6, 2006 Kupiłem na początku lipca pierwsze obiawy odpruwania pojawiły się chyba po ok 2 miesiącach... Dokładnie nie pamiętam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.