Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem po tuningu


Recommended Posts

U mnie działało na 8.4V. ROF był taki sobie (trochę poniżej poziomu AK Cymy), ale nie było żadnych problemów z naciągnięciem sprężyny. Używałem KANa 8.4V 3000mAh. Jednak i tak radzę zmienić batkę na 9.6V. Ja poszedłem o krok dalej i dałem 10.8V. Do dzisiaj jeszcze zębatek nie wymieniłem...

Edited by zdzisiu
Link to post
Share on other sites

Ja miałem podobny problem i okazało sie że miałem źle umieszczone podkładki pod zebatkami i za mocno skręcony GB przez co skutecznie utrudniał robotę silnikowi ;) przez co spaliłem 2 bezpieczniki ;) takze polecam zdjecie silnika i sprawdzenie,czy zebatki nie mają problemu z obracaniem się.

 

 

Pozdrawiam

Diablo

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...