Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy GB to wytrzyma?


Recommended Posts

Zależy jaki GB. Ca pisze że ma wzmocnione GB ale tak naprawdę one są tylko mocniejszy od GB TM. Wzmocniony GB można poznać po 7mm łożyskach a takie CA montuje tylko M14A4 RIS/SPC AUG i SPR.

Według mnie ten GB pociągnie Ci z pól roku morze troszkę więcej.

Jeśli chodzi o tłok to zależy czy jest ze starej czy z nowej serii. Stara seria ma tylko jedna prowadnice i jest mniej wytrzymała a nowa zamiast jednej prowadnicy ma 3 krótkie po każdej stronie.

Link to post
Share on other sites

O orzech jaki znawca prosze umie nie widząc geara ocenić jego trwałość i na dodatek ma paranormalne zdolności mówienia ile pociagnie gear, weś facet jak masz takie pierdoły pisać to lepiej nie pisz..., znam typa co mial szkielt wzmocniony Ca i sprzynke M120 i mu poszło po kilku tygodniach, kupił więc ICS, podziałało troche mniej i poszło, więc zrezygnowany kupił zwykły Ca i pruje z niego ile wlezie ja mam szkielet od Wella ale jeszcze starej seri, ponieważ nowy well ma inną fabryke i niestety wychodzą gorsze repliki broni, mam w nim sprezyne m120 (na dodatek stocowy tłok reszta wymieniona) i pruje juz kilka tygodni dobrych i nic nie poszło, a rozbieram go praktycznie co 10 dni zeby zobaczyć czy wszystko wporządku co do prowadnicy to przez pierwszy tydzien mialem zwykła plastikowa i nic sie nie działo ale kupiłem mosiężną tylko dla spokojnego sumienia, nie ma co przewidywać ile pociągnie bo każdy szkielet jest "oryginalny" i nie ma co oceniać czy sie rozjebie za pół roku czy 4 miechy... brednie, no i trzeba wiedzieć co tam w chinach piszczy.. czy naprzykład producent sie nie zmienił...

Link to post
Share on other sites

Napisałem swoje zdanie oparte na pewnych obserwacjach. Mi GB TM pękło na stoku

kumplowi nic się nie dzieje na m130 !! Mi ścięło plastikowa prowadnice TM na stoku.

Kumpel wsadził do stokowego GB CA z M15 m120 śmiga do dzisiaj a innemu pękło po pól roku. A jeszcze jedno teorie oparte na doświadczeniach z wellem zachowaj dla

siebie. Żal mi ludzi którzy twierdza ze zębatki wella i (jego podzespoły) wytrzymują m140.

Link to post
Share on other sites

Samej spręzyny nie powinno się wymieniac moim zdaniem powinieneś włożyc zamiast m110 to włóż m120 może by firmy Mad Onion tania i dobra spręzyna. A do tego koniecznie prowadnice spręzyny metalową łożyskowaną no i łożyska ślizgowe ze stali lub metalu. To napoczątek wystarczy i strzelaj póki się nie rozwali coś. Podejrzewam że pójdzie tłok wię wtedy możesz wymienic kolejną partie częsci. Wzmocniona czyt. metalowa podwójnie szczelniona głowica cylindra i rozwalony tłok. Złoż spowrotem aż do tego momentu jak pójdą zębatki po wymianie zębatek wymien je i włoż głowice tłoka jeszcze i uszczelnioną dyszę(oczywiście wzmocnione i najlepiej uszczelnione ale nie koniecznie). Jak wszystko będzie wymienione na końcy włoż m130 lub twoje wymarzone m140 wszystko będzie wytrymałe i nie będzie miało się popsuc. Sam zastosowałem w moim m14 ten sposób jednak mi wystarcza w okolicach 400 fpsó więc zostawiłęm m120 a gnat jest nie do zarżnięcia. PZDR i życze miłego tunningu;)

 

 

 

aaaa P.S. nie słuchaj tych głupot każdy gearbox ma swoją wytrzymałośc, każdy nietypową i różniącą się od siebie nie ma na to reguły. M120 Przetrzyma raczej każdy gearbox CA, G&P, G&G, i wiele dobrze wykonanych Welli Cym itd:) Jak włożysz m140 to będziesz musiał się liczyc z tym że albo będziesz latał tylko na semi:) albo kupisz pożadny wzmocniony gear:) Narazie

Edited by krynia16
Link to post
Share on other sites

Samej spręzyny nie powinno się wymieniac moim zdaniem powinieneś włożyc zamiast m110 to włóż m120 może by firmy Mad Onion tania i dobra spręzyna. A do tego koniecznie prowadnice spręzyny metalową łożyskowaną no i łożyska ślizgowe ze stali lub metalu. To napoczątek wystarczy i strzelaj póki się nie rozwali coś. Podejrzewam że pójdzie tłok wię wtedy możesz wymienic kolejną partie częsci. Wzmocniona czyt. metalowa podwójnie szczelniona głowica cylindra i rozwalony tłok. Złoż spowrotem aż do tego momentu jak pójdą zębatki po wymianie zębatek wymien je i włoż głowice tłoka jeszcze i uszczelnioną dyszę(oczywiście wzmocnione i najlepiej uszczelnione ale nie koniecznie). Jak wszystko będzie wymienione na końcy włoż m130 lub twoje wymarzone m140 wszystko będzie wytrymałe i nie będzie miało się popsuc. Sam zastosowałem w moim m14 ten sposób jednak mi wystarcza w okolicach 400 fpsó więc zostawiłęm m120 a gnat jest nie do zarżnięcia. PZDR i życze miłego tunningu;)

aaaa P.S. nie słuchaj tych głupot każdy gearbox ma swoją wytrzymałośc, każdy nietypową i różniącą się od siebie nie ma na to reguły. M120 Przetrzyma raczej każdy gearbox CA, G&P, G&G, i wiele dobrze wykonanych Welli Cym itd:) Jak włożysz m140 to będziesz musiał się liczyc z tym że albo będziesz latał tylko na semi:) albo kupisz pożadny wzmocniony gear:) Narazie

gdybym miał robic taki tuning to bym sobie pierw żyły podcioł.

gb ci wytrzyma kilka emek CA ma odrazu w stoku wrzucone m100 czy m110, jeśli sie tego życzy, asgshop tak robi i daje na to 3 miechy gwary.

Link to post
Share on other sites

Ja mam wymienione wszystko w moim gearboxie poza: popychaczem, zębatkami i szkieletem na wzmocnione a m120 nie wywiera dużego wpływu na stalowe zębatki jeżeli się dobrze podkładnie pod nie dobrze założy. Wszystko ma chodzic jak w zegarku wtedy nie ma szans się popsuc. Jednak co prawda to prawa najlepiej wszystko odrazu włożyc;)

Link to post
Share on other sites

Ja mam wymienione wszystko w moim gearboxie poza: popychaczem, zębatkami i szkieletem na wzmocnione a m120 nie wywiera dużego wpływu na stalowe zębatki jeżeli się dobrze podkładnie pod nie dobrze założy. Wszystko ma chodzic jak w zegarku wtedy nie ma szans się popsuc. Jednak co prawda to prawa najlepiej wszystko odrazu włożyc;)

 

Panowie sie dziwnych zeczy naczytali i boją sie wrzucic m120 ja mam jak krynia wrzucone podobne rzeczy i te same stockowe mi zostały i wszystko gra nie mam zamiru sie słuchac palantów z asgshopu itp zeby oni kase zarobili

Link to post
Share on other sites

Zawsze znajdzie się ktoś kto twierdzi, że wie lepiej :roll:

 

Ja u siebie w gearboxie wymieniłem praktycznie wszystko (poza szkieletem, cylindrem i antireversalem) i cieszę się bezawaryjną pracą już od ponad roku, a na sprężynie 130PDI osiągnąłem 375FPS...

ale po co jak można wymienić samą sprężynę i rozkręcać gearbox co tydzień, żeby sprawdzać czy coś się nie rozpada :roll:

 

PS. z nazewnictwem serwisantów ASGShopu trochę chyba przesadziłeś :???:

Link to post
Share on other sites

Po tonie wypowiedzi od razu widać że qba-poland zna się najlepiej i nie potrzebuje niczyich rad.

Miałem już 2 AEGi z rodziny CA M15: A4 Tactical Carbine i A2 Rifle. Gearboxy v2 z łożyskami ślizgowymi. A4 przez półtora roku chodził na PDI 150% i gdy go sprzedawałem gearbox wyglądał jak nowy. A2 Rifle używam od maja 2006 roku - wystrzelone ok. 8000 kulek na sprężynie PDI 190% a ostatnio 2000 na SP140. Nie ma to jak na zimę wsadzać mocniejszą sprężynę :-)

Gdy pęknie gearbox nieomieszkam o tym tu napisać - już teraz waham się, czy wybrać Deep fire czy Systemę - oba na łożyskach kulkowych 7mm.

Link to post
Share on other sites

Ej to nie jest tak że nie potrzebuje rad chętnie ich wysłucham tylko żeby to były mądre rady, a gera rozbieram bo sie na tym znam może nie co tydzien ale jakoś regularnie żeczywiście i dodatkowo go samruje i ogolnie sprawdzam jak sie mają zębatki żeby potem wam napisac po jakim okresie zębatki nie nadają sie do użytkowania.

Link to post
Share on other sites

qba-poland - a asgs udziela głupich rad? chcą jak najwięcej zarobić?

Pytam się o tuning. DF ~280 zł hurricane 155 zł. Stwierdzili, że przy takiej spr. jaką chce wsadzić ( m110 ) hurricane spokojnie da rade.

I oni chcą zarobić jak najwięcej na kliencie?

ee...

Link to post
Share on other sites

Nie no bez przesady nie chcą zarobic tak perwersyjnie. Przeciez to akurat logiczne że nie trzeba wrzucac tego za 280 m110 naprawde nie jest mocną spreżyną ale skończmy temat tego czy asgshop czy inny oszukuje i chce zarobic!!! Temat jest o gearboxie i jego wytrzymałości.

 

Tak jak mówiłęm do m110 nie trzeba dużo atrybutów wymieniac, a do m120 no troszkę się powinno. Jednak jak ktoś ma farta to i mocniejsze spręzyny typu m140 wytrzyma gearbox.;) a jak nie no to wtedy się martwic tak jak kolega :P jakiej firmy kupic;D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...