Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AAO snajper jestem witam was :P


Recommended Posts

yo, mam pytanie.

przechodziłem ostatnio 'testy' czy jak to sie tam nazywa w AAO.

Konkretnie test na snajpera czy tam jak wolicie ładniej: strzelca wyborowego (trzeba miec 36pkt na strzelnicy).

wiec mam pytanie, czy to ja jestem taki kozi tyłek za przeproszeniem, że nie trafiam?!?!? ZAWSZE mam 35 pkt :evil: i niewiem o co chodzi do jasnej cholery? no ale nic, nie moglem sie powstrzymac i pogrzebałem w plikach gry, wlaczylem gre i zrobiłem sobie 'fake'owy test snajperski (odblokowałem test dla strzelców-jupi) fakeowy dlatego, że bo zdaniu testu z m24 pokazało ze niemam 36pkt :) extra - wszystko sie zapisuje na serv. głownym wiec nici ze strzelania snajperka :( poniewaz nie było wpisu o moim punktowaniu magicznej 36 wiec jak moze byc z m24 :P. whatever - rozpisałem sie. odpowiedzcie mi dlaczego mam myche logiteha mx500, dobra podkładke, w counter strikeu z awm'em wymiatam całkiem nieźle a w AAO taki 8--> ma ktos jakis posob na trafianie w tej grze? bo czasami to trafianie z m16 przypomina trafianie w totka... (z celowania dokładnego - az TAKI kozi tyłek nie jestem ;) ) w sam środeczek tak ładnie - o tak moj koteczku/bam....komputer za oknem.../help ludności polskie..... :cry:

Link to post
Share on other sites

Bo pewnie strzelasz tak jak w cs'ie czyli "wyceluj nacisnij" a w AAO jest cos takiego jak oddech. Gdy włączysz zoom przechodzi ci w tryb celowania muszką czekasz na bezdech i bum. Jest też taki maly motyw ze przez pół sekundy po włączeniu zooma można oddać celny strzał bo czasem zaczyna ciut później oddychać. Sam się przyznam, że zrobiłem 40/40 (a podobno skromny jestem :) ) najgorsze jest strzelanie w pozycji stojącej tam trzeba się nieźle wysilić, ale już przy pozycji leżącej można często pominąć oddech, ale te najdalsze cele lepiej na bezdechu bo czasem można nie trafić. Najważniejsze żeby nie tracić zimnej krwi gdy sie nie trafi i nie powtórzyć szybko strzału bo napewno będzie nie celny lepiej odpuścic ma sie przeciez możliwość zakwalifokowania na "Adv. Marksman" po 4 pudłach. No i mała wskazówka nie celuj centralnie w tarcze lepiej ciut niżej niż środek bo niewiadomo czemu znosi lekko w górny prawy.

Link to post
Share on other sites

najwyrazniej jednak jestes cieniak :P, da sie to przejsc i wcale nie jest to trudne. No ale skoro poziom Twoich gier to CS to sie nie dziwie ze nie poszlo. Potulny ma racje, ze pewnie grasz jak tam. AAO to nie shooter jak CS, tutaj trzeba troszke sie wysilić. w CS mozna oddawac strzaly snajperskie podskaqjąc lub biegając na boki i trafisz O_O, hehe, sorki ale cs to najgorsza gra a AAO jedna z najlepszych. Nie powinno sie ich zestawiać w jednym watku :P

Link to post
Share on other sites

wiem o bezdechu, ale uwazam, że to utrudnianie na siłe. może uznasz mnie za ciula, ale jesli byłbym na takiej strzelnicy, to sam bym oddychał tak jak mi sie to podoba. niedługo wprowadza takie duperele jak powiew troszke zimnego wiatru (ojej! niema rekawiczek to mu sie rece trzesa i nie trafi, bo do m16 nie dolaczaja rekawiczek itd...) nie zapominajmy, że to gra, i ma mieć pewien stopien realizmu (np. ghost recon) ale ma tez sprawiac przyjemnosc, a jezeli masz zelowa podkladke, o pixel ci zjedzie podczas strzelania na strzelnicy i mozesz sie pozegnac z czyms tak pieknym jak m24...? zgadzam sie, że snajper w cs i w chociażby ghost recon czy aao to zupełnie inna bajka, i że cs to bardziej klejk niż taktyka - ale w ktora gre gra najwiecej graczy....? jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie, taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja.

 

na koniec, o gustach sie nie rozmawia, wiec sory za ten rozpisek :wink:

może i niemam zdolnosci strzeleckich. wiec małe pytanie - jak w aao zdobyć dostep do m4?

 

pozdro - jak wszyscy orzekli - kozi tyłek :lol:

Link to post
Share on other sites
wiem o bezdechu, ale uwazam, że to utrudnianie na siłe.

:lol: :lol: :lol: :lol:

ROTFL!!!!

poprostu skonalem

utrudnianie na siel... hehehe... piperzona natura.. dlaczego ona kaze ludziom oddychac!!! przeciez przez to nie mozna strzelac!!!

ROTFL!!!

teraz kolego widzisz jaka jest roznica miedzy strzelanka a symulatorem pola wlaki... a uwierz ze miedzy prawdziwa walka a AAO przepasc jest jeszcze wieksza niz miedzy AAO i CSem

 

może uznasz mnie za ciula, ale jesli byłbym na takiej strzelnicy, to sam bym oddychał tak jak mi sie to podoba.

ROTFL

pojdz na strzelnice

postrzelaj a nie gdybaj na podstawie filmow

pocisk nie leci tam gdzie chcesz, tylko tam gdzie go wystrzelisz, a oddech ma tu duuzy wplyw

 

niedługo wprowadza takie duperele jak powiew troszke zimnego wiatru (ojej! niema rekawiczek to mu sie rece trzesa i nie trafi, bo do m16 nie dolaczaja rekawiczek itd...)

i niech wprowadzaja! niech wprowadza zmeczenie biegem jak w OFP, niech wprowadza zlamania konczyn przy upadkach! Niech dodaja na joyu z feedbackiem symulacje odrzutu broni

 

nie zapominajmy, że to gra, i ma mieć pewien stopien realizmu (np. ghost recon) ale ma tez sprawiac przyjemnosc,

no to graj w CS i GR... nie kazda gra ma zadawolisc kazdego

Ty wolisz prymitywne i bezmozgie strzelanki, ja czy Potul wolimy "symulatory pola walki" ktore jak najwierniej oddaja realia.. nie podoba sie - nie graj, mi sie podoba a nie gram w CSa i juz

 

ale w ktora gre gra najwiecej graczy....?

a znasz porownania uzytkownikow CS i AAO? podaj, chetnie poogladam

 

jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie, taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja.

i taki jest cel tej gry

wez pod uwage ze tak na prawde pojecie "grywalnosc" powinno byc pomijane w przypadku AAO - to nie jest gra komercyjna. Producent nie chcial na niej zarobic i nie jest wazne aby KAZDY ja kupil

Link to post
Share on other sites
:lol: :lol: :lol: :lol:

ROTFL!!!!

poprostu skonalem

utrudnianie na siel... hehehe... piperzona natura.. dlaczego ona kaze ludziom oddychac!!! przeciez przez to nie mozna strzelac!!!

ROTFL!!!

nie oto mi chodziło' date=' raczej oto, że gdybyś był na miejscu tego żołnierza, inaczej bys oddychał, tak jak ci to pasuje przy aktualnym położeniu celownika...zaprzeczysz?

Niech dodaja na joyu z feedbackiem symulacje odrzutu broni

 

 

jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie' date=' taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja.[/quote']
i taki jest cel tej gry

wez pod uwage ze tak na prawde pojecie "grywalnosc" powinno byc pomijane w przypadku AAO - to nie jest gra komercyjna. Producent nie chcial na niej zarobic i nie jest wazne aby KAZDY ja kupil

racja' date=' źle zrobiłem, przepraszam :)[/quote']

Link to post
Share on other sites
nie oto mi chodziło, raczej oto, że gdybyś był na miejscu tego żołnierza, inaczej bys oddychał, tak jak ci to pasuje przy aktualnym położeniu celownika...zaprzeczysz?

Co ? Ze jak ? Celowales kiedys ? Strzelales ? Watpie - dziekuje i nie mam wiecej pytan.

Czlowieku co ci Navy ma zaprzeczac - qrna - "aktualne polozenie celownika" ???? Ekran a realne strzelanie do tarczy nieco sie rozni - oddychasz, twoje cialo sie porusza, trzymasz w reku bron o konkretnej wadze - zanim oddasz strzal wszystko musi byc zgrane w okreslonym do sytuacji czasie. Strzelanie w zaleznosci od polozenia celownika.. qrna farmazonisz.. co to niby ma byc.

W kazdym razie interesuje mnie koncept oddychanie innaczej... astmatycy znowu dostana po tylkach.

Link to post
Share on other sites

Po prostu pier...li co mu na klawiature naniesie.

 

A dwa to zalezy kto co ma na mysli grywalnosc - piszesz ze w CS gra wiecej osob. W paintball tez i co z tego.

Uwazasz ze przez to "grywalnosc" asg jest gorsza. Gorzej sie bawisz. To idz grac w paintball, tam kulka leci tak blisko ze maly wiatr ci na pewno nie bedzie przeszkadzal. Tylko nie ubieraj rekawiczek bo jak jest zimno to sie tak samo strzela.

 

Nie bierzesz pod uwage z dla niektorych grywalnosc to odwzorowanie wszystkich utrudnien rzeczywistych na maxa. Znasz moze kogos kto gra np w F1 z wylaczonymi ulatwieniami - wszystkimi?? Ja znam takiego kolesia. On na przyklad narzeka ze tor wysycha jednakowo a nie powinnien, dla niego to jest wlasnie grywalnosc.

 

A co do strzelania. Strzelales moze chociaz ze sztucera na 100m nie mowie o 200 czy 300m. Probowales wtedy celowac, widziales skutki??

 

(do moderatora - mozecie to wyciac :-) )

Link to post
Share on other sites

Wy po prostu zazdrościcie brupszowi, że potrafi nie oddychać jak nie chce. Taki z niego cyborg! A jak byście mu dali m16, to by chwycił w jedną łapę i prowadził celny ogień na dystansie 400m - i jeszcze by chciał granatnik w drugą łapę, tudzież moździeż.

 

A tak trochę bardziej serio - to już w starożytnych Chinach zaobserwowano zależność , iż właściwy oddech w pewnym stopniu wyostrza wzrok i poprawia widzenie.

Link to post
Share on other sites

Podpisuje się wszystkiemy kończynami i jęzorem i czym tam jeszcze moge się podpisać (bez skojarzeń) pod wypowiedziami Nayviego i dzikkiego. Nawet prowadzenie celnego ognia na odległość 25m w pozycji stojąc z kabekaesu wymaga dużej dyscypliny ciała i ducha oraz bardzo długiego treningu a strzał celny na 300m bez odpowiednio wytrenowanej techniki nie może się udać. EOT

Link to post
Share on other sites

hehhehe

znoof sie pastwicie nad biednym gosciem :D

 

Mam nadzieje ze juz zatrybił oco biega ze strzelaniem i w koncu ustrzeli te 40/40 :)

 

A wracajac do strzelania w gierkach to najbardziej mnie sie podobało w OFP. Ten drżacy celownik po bieganiu, spora róznica w celowaniu pomniedzy strzałe z róznych pozycji ...... i ten nie zapomniany celownik od SWD (heheh musiałem az do manuala zajrzec jak z tego korzystac :)

A jak juz zatrybilem.... co za frajda :)

Link to post
Share on other sites

Huh, to to jest w manualu? Ja tam zwykle strzelałem na czuja :) Zresztą, wolę M21 ze względu na lepszy celownik, płynny zoom, większy magazynek... pozatym i tak zawsze latam z AK :) Najbardziej lubię samodzielne koszenie oddziałów z AK na full auto, z zaskoczenia :) To dziwne, ale działa... Przynajmniej w Ressistance :)

 

Ale OFP ma też kilka wad - np. dziwna celnośc pistoletów maszynowych (z Uzi z tłumikiem ściagnałem gościa na wierzy strazniczej z jakić 500m, i to 3 strzałową serią), badziewne pistolety (bez Blow Backu i porównywalnym z ASG odrzutem ;)), powolność ruchów BG (ciężko wyskoczyć zza rogu, wyjechac serią i kogoś skosić - po prostu postac to jakoś dziwnie flegmatycznie robi) i kiepskie urozmaicenie terenu.

 

Ale juz niedlugo OFP II :)

Link to post
Share on other sites

yeeep! jest w manualu

Manual do OPF cold war crisis strona 16 jest rozpisane jak korzystac z celownika M21 i Dragunova. :)

Jak juz sie zatrybi oco w nim biega posługiwanie nim jest latwe jak budowa cepa :) .

Cos do uzi i tej odleglosci no to gratuluje albo fart albo hiper umiejetnosci :) stawiam na te drugie :)

 

A jak kolega który załozył topic kce sie uwazac za " wirtualnego snajpera" to proponuje wirtualnie wziasc M21 w łapki i spróbuowac zatrzymac natarcie sowieckiej piechoty w misji Lost Squad (w kazdym ofp jest). Jak sie uda to gratuluje z góry i chyle czola....

 

A tak ogólnie w wiekszosci gier fpp potoczna "snajperka" jest traktowana jako dosłownie bron dla "srednio tresowanej małpy". Przeciez poza precyzja wykonania broni i celownika ta bron podlega dokładnie tym samym prawo fizyki ....

Niech ktos na zywo pokaze ze po 1km forsownego biegu trafia z pozycji stojacej w goscia z odległosci 1km w czasie poznizej 1 sekundy (co w wiekszosci gier nie stanowi zadnego problemu)...

 

to zaczne jesc na sniadanie bułke z bananem :)

Link to post
Share on other sites

Ja ci powiem że ja w OPF wogóle karabinów wyborowych nie lubię :) Trafienie w poruszajacy sie cel jest bardzo trudne - o wiele lepiej postawić na trzystrzałową serię z AK/M16 :)

A z tym UZI to sam nie wiem jak to się stało :) Chyba raczej fart....

 

Co do celownika Dragunowa - huh, tyle co tam jest to ja sie domyśliłem, jestem tylko ciekaw, dlaczego to nie działa :P

 

I to nie jest tylko kwestia mojego braku wprawy - ustawiałem często takie symulowane sytuacje - snajper kontra squad piechoty na dużej odległości - zawsze wygrywał squad, ze stratą góra 2-3 ludzi.

 

BTW jaka jest dla mnie anjwiększa wada OFP? Wymagania sprzętowe :cry:

Na moim 566Mhz i 196 MB RAM z GeForcem MX 64 Mb Ressistance mocno kuleje. Muszę obciać grafę i co gorsza, zmniejszyć widoczność. Piechociarzem to jeszcze ujdzie, ale samolotem na widoczności 900 walczyć nie da rady :/

U tatka na 1,7 Ghz i 256 MB RAM, z Radeonem nieco lepszym od mojego GFa jest dobra grafa ale na widocznosci 900 - chcialbym zobaczyć sprzęt, na którym ciągnie grafa na max i widocznośc na max 8O Nie wspominajac o posiadaniu takiego :P

Link to post
Share on other sites

nie kce cie martwic ale

mam 2200 XP + 256 mb ramu(DDR 333MHz) + GF3 Gainward(64MB) (wykreconego na 250,550 MHz) i tez nie jest dobrze :(

O ile przy walce piechota 900 m to dystans wystarczajacy to pojedynek czołg (mła) kontra czołg (komp) zazwyczaj konczy sie kolejnym moim nagrobkiem :) ... poprostu goscie cie ubija spoza widocznosci :(

 

Ale jak widze moze to swiadczyc o pewnym niechlujstwie w kodzie gry które wpływa na nie moznosc wiekszej widocznosci pomimo posiadania "znacznie" szybszego sprzetu ......

Ale moze zobaczymy OFP II :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...