brrupsz Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 yo, mam pytanie. przechodziłem ostatnio 'testy' czy jak to sie tam nazywa w AAO. Konkretnie test na snajpera czy tam jak wolicie ładniej: strzelca wyborowego (trzeba miec 36pkt na strzelnicy). wiec mam pytanie, czy to ja jestem taki kozi tyłek za przeproszeniem, że nie trafiam?!?!? ZAWSZE mam 35 pkt :evil: i niewiem o co chodzi do jasnej cholery? no ale nic, nie moglem sie powstrzymac i pogrzebałem w plikach gry, wlaczylem gre i zrobiłem sobie 'fake'owy test snajperski (odblokowałem test dla strzelców-jupi) fakeowy dlatego, że bo zdaniu testu z m24 pokazało ze niemam 36pkt :) extra - wszystko sie zapisuje na serv. głownym wiec nici ze strzelania snajperka :( poniewaz nie było wpisu o moim punktowaniu magicznej 36 wiec jak moze byc z m24 :P. whatever - rozpisałem sie. odpowiedzcie mi dlaczego mam myche logiteha mx500, dobra podkładke, w counter strikeu z awm'em wymiatam całkiem nieźle a w AAO taki 8--> ma ktos jakis posob na trafianie w tej grze? bo czasami to trafianie z m16 przypomina trafianie w totka... (z celowania dokładnego - az TAKI kozi tyłek nie jestem ;) ) w sam środeczek tak ładnie - o tak moj koteczku/bam....komputer za oknem.../help ludności polskie..... :cry: Quote Link to post Share on other sites
PAT_PotulnY Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Bo pewnie strzelasz tak jak w cs'ie czyli "wyceluj nacisnij" a w AAO jest cos takiego jak oddech. Gdy włączysz zoom przechodzi ci w tryb celowania muszką czekasz na bezdech i bum. Jest też taki maly motyw ze przez pół sekundy po włączeniu zooma można oddać celny strzał bo czasem zaczyna ciut później oddychać. Sam się przyznam, że zrobiłem 40/40 (a podobno skromny jestem :) ) najgorsze jest strzelanie w pozycji stojącej tam trzeba się nieźle wysilić, ale już przy pozycji leżącej można często pominąć oddech, ale te najdalsze cele lepiej na bezdechu bo czasem można nie trafić. Najważniejsze żeby nie tracić zimnej krwi gdy sie nie trafi i nie powtórzyć szybko strzału bo napewno będzie nie celny lepiej odpuścic ma sie przeciez możliwość zakwalifokowania na "Adv. Marksman" po 4 pudłach. No i mała wskazówka nie celuj centralnie w tarcze lepiej ciut niżej niż środek bo niewiadomo czemu znosi lekko w górny prawy. Quote Link to post Share on other sites
Frugo Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 stary juz jestem, dajcie ftp gdzie to mozna zrzucic nie chce mi sie szukac. Quote Link to post Share on other sites
Zjawa Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 najwyrazniej jednak jestes cieniak :P, da sie to przejsc i wcale nie jest to trudne. No ale skoro poziom Twoich gier to CS to sie nie dziwie ze nie poszlo. Potulny ma racje, ze pewnie grasz jak tam. AAO to nie shooter jak CS, tutaj trzeba troszke sie wysilić. w CS mozna oddawac strzaly snajperskie podskaqjąc lub biegając na boki i trafisz O_O, hehe, sorki ale cs to najgorsza gra a AAO jedna z najlepszych. Nie powinno sie ich zestawiać w jednym watku :P Quote Link to post Share on other sites
brrupsz Posted September 6, 2003 Author Report Share Posted September 6, 2003 wiem o bezdechu, ale uwazam, że to utrudnianie na siłe. może uznasz mnie za ciula, ale jesli byłbym na takiej strzelnicy, to sam bym oddychał tak jak mi sie to podoba. niedługo wprowadza takie duperele jak powiew troszke zimnego wiatru (ojej! niema rekawiczek to mu sie rece trzesa i nie trafi, bo do m16 nie dolaczaja rekawiczek itd...) nie zapominajmy, że to gra, i ma mieć pewien stopien realizmu (np. ghost recon) ale ma tez sprawiac przyjemnosc, a jezeli masz zelowa podkladke, o pixel ci zjedzie podczas strzelania na strzelnicy i mozesz sie pozegnac z czyms tak pieknym jak m24...? zgadzam sie, że snajper w cs i w chociażby ghost recon czy aao to zupełnie inna bajka, i że cs to bardziej klejk niż taktyka - ale w ktora gre gra najwiecej graczy....? jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie, taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja. na koniec, o gustach sie nie rozmawia, wiec sory za ten rozpisek :wink: może i niemam zdolnosci strzeleckich. wiec małe pytanie - jak w aao zdobyć dostep do m4? pozdro - jak wszyscy orzekli - kozi tyłek :lol: Quote Link to post Share on other sites
Zjawa Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 m4 poprostu na niektorych misjach zastępuje m16 :] nie musisz go zdobywać. Zgodze sie z Tobą ze Ghost Recon to sam miód, hiehie :twisted: tez lubie w to poGRać ^_^ stronka reprezentacji GR, look brrupsz na squad :P Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 wiem o bezdechu, ale uwazam, że to utrudnianie na siłe. :lol: :lol: :lol: :lol: ROTFL!!!! poprostu skonalem utrudnianie na siel... hehehe... piperzona natura.. dlaczego ona kaze ludziom oddychac!!! przeciez przez to nie mozna strzelac!!! ROTFL!!! teraz kolego widzisz jaka jest roznica miedzy strzelanka a symulatorem pola wlaki... a uwierz ze miedzy prawdziwa walka a AAO przepasc jest jeszcze wieksza niz miedzy AAO i CSem może uznasz mnie za ciula, ale jesli byłbym na takiej strzelnicy, to sam bym oddychał tak jak mi sie to podoba. ROTFL pojdz na strzelnice postrzelaj a nie gdybaj na podstawie filmow pocisk nie leci tam gdzie chcesz, tylko tam gdzie go wystrzelisz, a oddech ma tu duuzy wplyw niedługo wprowadza takie duperele jak powiew troszke zimnego wiatru (ojej! niema rekawiczek to mu sie rece trzesa i nie trafi, bo do m16 nie dolaczaja rekawiczek itd...) i niech wprowadzaja! niech wprowadza zmeczenie biegem jak w OFP, niech wprowadza zlamania konczyn przy upadkach! Niech dodaja na joyu z feedbackiem symulacje odrzutu broni nie zapominajmy, że to gra, i ma mieć pewien stopien realizmu (np. ghost recon) ale ma tez sprawiac przyjemnosc, no to graj w CS i GR... nie kazda gra ma zadawolisc kazdego Ty wolisz prymitywne i bezmozgie strzelanki, ja czy Potul wolimy "symulatory pola walki" ktore jak najwierniej oddaja realia.. nie podoba sie - nie graj, mi sie podoba a nie gram w CSa i juz ale w ktora gre gra najwiecej graczy....? a znasz porownania uzytkownikow CS i AAO? podaj, chetnie poogladam jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie, taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja. i taki jest cel tej gry wez pod uwage ze tak na prawde pojecie "grywalnosc" powinno byc pomijane w przypadku AAO - to nie jest gra komercyjna. Producent nie chcial na niej zarobic i nie jest wazne aby KAZDY ja kupil Quote Link to post Share on other sites
Frugo Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Popieram Navy'iego No to by bylo wlasnie to co chcialem do kolegi dodac. Wiecej nie ma sensu. Quote Link to post Share on other sites
brrupsz Posted September 6, 2003 Author Report Share Posted September 6, 2003 :lol: :lol: :lol: :lol: ROTFL!!!! poprostu skonalem utrudnianie na siel... hehehe... piperzona natura.. dlaczego ona kaze ludziom oddychac!!! przeciez przez to nie mozna strzelac!!! ROTFL!!! nie oto mi chodziło' date=' raczej oto, że gdybyś był na miejscu tego żołnierza, inaczej bys oddychał, tak jak ci to pasuje przy aktualnym położeniu celownika...zaprzeczysz? Niech dodaja na joyu z feedbackiem symulacje odrzutu broni jest takie cos jak grywalnosc i o ile ghost recon to sam miod (myslenie' date=' taktyka, uzbrojenie, przestrzeń), to aao to poprostu taktyka amerykanskiej armii na zachete młodziezy do woja.[/quote']i taki jest cel tej grywez pod uwage ze tak na prawde pojecie "grywalnosc" powinno byc pomijane w przypadku AAO - to nie jest gra komercyjna. Producent nie chcial na niej zarobic i nie jest wazne aby KAZDY ja kupil racja' date=' źle zrobiłem, przepraszam :)[/quote'] Quote Link to post Share on other sites
dzikki Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 nie oto mi chodziło, raczej oto, że gdybyś był na miejscu tego żołnierza, inaczej bys oddychał, tak jak ci to pasuje przy aktualnym położeniu celownika...zaprzeczysz? Co ? Ze jak ? Celowales kiedys ? Strzelales ? Watpie - dziekuje i nie mam wiecej pytan. Czlowieku co ci Navy ma zaprzeczac - qrna - "aktualne polozenie celownika" ???? Ekran a realne strzelanie do tarczy nieco sie rozni - oddychasz, twoje cialo sie porusza, trzymasz w reku bron o konkretnej wadze - zanim oddasz strzal wszystko musi byc zgrane w okreslonym do sytuacji czasie. Strzelanie w zaleznosci od polozenia celownika.. qrna farmazonisz.. co to niby ma byc. W kazdym razie interesuje mnie koncept oddychanie innaczej... astmatycy znowu dostana po tylkach. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 heh... sorry ale nie miejsce ani nie czas zeby tlumaczyc sprawe oddechu przy strzelaniu... generalnie dzikki napisal co trzeba :) PS czy we Flight Simulatorze tez narzekaz ze boczny wiatr to tylko niepotrzebne utrudnianie? ;) Quote Link to post Share on other sites
Frugo Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Po prostu pier...li co mu na klawiature naniesie. A dwa to zalezy kto co ma na mysli grywalnosc - piszesz ze w CS gra wiecej osob. W paintball tez i co z tego. Uwazasz ze przez to "grywalnosc" asg jest gorsza. Gorzej sie bawisz. To idz grac w paintball, tam kulka leci tak blisko ze maly wiatr ci na pewno nie bedzie przeszkadzal. Tylko nie ubieraj rekawiczek bo jak jest zimno to sie tak samo strzela. Nie bierzesz pod uwage z dla niektorych grywalnosc to odwzorowanie wszystkich utrudnien rzeczywistych na maxa. Znasz moze kogos kto gra np w F1 z wylaczonymi ulatwieniami - wszystkimi?? Ja znam takiego kolesia. On na przyklad narzeka ze tor wysycha jednakowo a nie powinnien, dla niego to jest wlasnie grywalnosc. A co do strzelania. Strzelales moze chociaz ze sztucera na 100m nie mowie o 200 czy 300m. Probowales wtedy celowac, widziales skutki?? (do moderatora - mozecie to wyciac :-) ) Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Wy po prostu zazdrościcie brupszowi, że potrafi nie oddychać jak nie chce. Taki z niego cyborg! A jak byście mu dali m16, to by chwycił w jedną łapę i prowadził celny ogień na dystansie 400m - i jeszcze by chciał granatnik w drugą łapę, tudzież moździeż. A tak trochę bardziej serio - to już w starożytnych Chinach zaobserwowano zależność , iż właściwy oddech w pewnym stopniu wyostrza wzrok i poprawia widzenie. Quote Link to post Share on other sites
PAT_PotulnY Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Podpisuje się wszystkiemy kończynami i jęzorem i czym tam jeszcze moge się podpisać (bez skojarzeń) pod wypowiedziami Nayviego i dzikkiego. Nawet prowadzenie celnego ognia na odległość 25m w pozycji stojąc z kabekaesu wymaga dużej dyscypliny ciała i ducha oraz bardzo długiego treningu a strzał celny na 300m bez odpowiednio wytrenowanej techniki nie może się udać. EOT Quote Link to post Share on other sites
Gerard Heime Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Skoro już o realiźmie mowa, to wiecie o czym zawsze marzyłem? Dwie myszki na USB, każda odpowiedzialna za jedną rękę, chodzenie sterowane pedałami, oraz taka specjalna opaska na głowę - ruch łepetyną przesuwa obrazem na monitorze :) potem moze być już tylko VR :) Quote Link to post Share on other sites
rafg27 Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 hehhehe znoof sie pastwicie nad biednym gosciem :D Mam nadzieje ze juz zatrybił oco biega ze strzelaniem i w koncu ustrzeli te 40/40 :) A wracajac do strzelania w gierkach to najbardziej mnie sie podobało w OFP. Ten drżacy celownik po bieganiu, spora róznica w celowaniu pomniedzy strzałe z róznych pozycji ...... i ten nie zapomniany celownik od SWD (heheh musiałem az do manuala zajrzec jak z tego korzystac :) A jak juz zatrybilem.... co za frajda :) Quote Link to post Share on other sites
Inkub Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Gdyby autor wątku jeszcze nie trafił tych nędznych 36 celów, zapraszam na stronę z mojego podpisu, do działu Inne i artykułu o celnym strzelaniu i do działu Taktyka, artykułu o Szkoleniu snajperskim. Inkub Quote Link to post Share on other sites
Gerard Heime Posted September 6, 2003 Report Share Posted September 6, 2003 Huh, to to jest w manualu? Ja tam zwykle strzelałem na czuja :) Zresztą, wolę M21 ze względu na lepszy celownik, płynny zoom, większy magazynek... pozatym i tak zawsze latam z AK :) Najbardziej lubię samodzielne koszenie oddziałów z AK na full auto, z zaskoczenia :) To dziwne, ale działa... Przynajmniej w Ressistance :) Ale OFP ma też kilka wad - np. dziwna celnośc pistoletów maszynowych (z Uzi z tłumikiem ściagnałem gościa na wierzy strazniczej z jakić 500m, i to 3 strzałową serią), badziewne pistolety (bez Blow Backu i porównywalnym z ASG odrzutem ;)), powolność ruchów BG (ciężko wyskoczyć zza rogu, wyjechac serią i kogoś skosić - po prostu postac to jakoś dziwnie flegmatycznie robi) i kiepskie urozmaicenie terenu. Ale juz niedlugo OFP II :) Quote Link to post Share on other sites
rafg27 Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 yeeep! jest w manualu Manual do OPF cold war crisis strona 16 jest rozpisane jak korzystac z celownika M21 i Dragunova. :) Jak juz sie zatrybi oco w nim biega posługiwanie nim jest latwe jak budowa cepa :) . Cos do uzi i tej odleglosci no to gratuluje albo fart albo hiper umiejetnosci :) stawiam na te drugie :) A jak kolega który załozył topic kce sie uwazac za " wirtualnego snajpera" to proponuje wirtualnie wziasc M21 w łapki i spróbuowac zatrzymac natarcie sowieckiej piechoty w misji Lost Squad (w kazdym ofp jest). Jak sie uda to gratuluje z góry i chyle czola.... A tak ogólnie w wiekszosci gier fpp potoczna "snajperka" jest traktowana jako dosłownie bron dla "srednio tresowanej małpy". Przeciez poza precyzja wykonania broni i celownika ta bron podlega dokładnie tym samym prawo fizyki .... Niech ktos na zywo pokaze ze po 1km forsownego biegu trafia z pozycji stojacej w goscia z odległosci 1km w czasie poznizej 1 sekundy (co w wiekszosci gier nie stanowi zadnego problemu)... to zaczne jesc na sniadanie bułke z bananem :) Quote Link to post Share on other sites
Inkub Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 To spróbuj dokonać podobnego wyczynu w AA:O. Nawet na mniejszym dystansie, powiedzmy 300 metrów. Gwarantuję, że to niemożliwe... Inkub Quote Link to post Share on other sites
Gerard Heime Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 Ja ci powiem że ja w OPF wogóle karabinów wyborowych nie lubię :) Trafienie w poruszajacy sie cel jest bardzo trudne - o wiele lepiej postawić na trzystrzałową serię z AK/M16 :) A z tym UZI to sam nie wiem jak to się stało :) Chyba raczej fart.... Co do celownika Dragunowa - huh, tyle co tam jest to ja sie domyśliłem, jestem tylko ciekaw, dlaczego to nie działa :P I to nie jest tylko kwestia mojego braku wprawy - ustawiałem często takie symulowane sytuacje - snajper kontra squad piechoty na dużej odległości - zawsze wygrywał squad, ze stratą góra 2-3 ludzi. BTW jaka jest dla mnie anjwiększa wada OFP? Wymagania sprzętowe :cry: Na moim 566Mhz i 196 MB RAM z GeForcem MX 64 Mb Ressistance mocno kuleje. Muszę obciać grafę i co gorsza, zmniejszyć widoczność. Piechociarzem to jeszcze ujdzie, ale samolotem na widoczności 900 walczyć nie da rady :/ U tatka na 1,7 Ghz i 256 MB RAM, z Radeonem nieco lepszym od mojego GFa jest dobra grafa ale na widocznosci 900 - chcialbym zobaczyć sprzęt, na którym ciągnie grafa na max i widocznośc na max 8O Nie wspominajac o posiadaniu takiego :P Quote Link to post Share on other sites
rafg27 Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 nie kce cie martwic ale mam 2200 XP + 256 mb ramu(DDR 333MHz) + GF3 Gainward(64MB) (wykreconego na 250,550 MHz) i tez nie jest dobrze :( O ile przy walce piechota 900 m to dystans wystarczajacy to pojedynek czołg (mła) kontra czołg (komp) zazwyczaj konczy sie kolejnym moim nagrobkiem :) ... poprostu goscie cie ubija spoza widocznosci :( Ale jak widze moze to swiadczyc o pewnym niechlujstwie w kodzie gry które wpływa na nie moznosc wiekszej widocznosci pomimo posiadania "znacznie" szybszego sprzetu ...... Ale moze zobaczymy OFP II :) Quote Link to post Share on other sites
Frugo Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 Mowicie o Operation Flashpoint?? U mnie na 1800+, 256ram, gf4 fura az milo. Wszystko na maxa. Troszke sprzet mam podkrecony ale bez przesady. Moze macie cos skopane??? Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 tez mi sie wydaje podejzane... co prawda w OFP gralem malo ale zawsze ta grauchodzila za stosunkowo malo wymagajaca Quote Link to post Share on other sites
Gerard Heime Posted September 7, 2003 Report Share Posted September 7, 2003 Na max widoczności? Bo na max detalach to na kompie ojca i widoczniści 900 też chodzi w miarę porządnie... ale zwiększysz dwukrotnie widoczność i kupa. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.