Galileus Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Hey there Mam problem z moim M4A1, działam na silniku Hummer 1300 i sprężynie M120, tłok: włókno nylonowe+powłoka tytanowa na zębach i pierwszy ząb tytanowy, normalna szerokość zębatek. Karabin działa prawie normalnie - problemy pojawiają się, jeśli tłok pozostaje w pozycji niemal-końcowej, a więc zaczyna pojawiać się lub nawet zasłania całe ,,okienko''. W takim wypadku muszę go lekko pociągnąć (i uciekać z palcami, żeby ich nie stracić), żeby zaskoczył. Inaczej - nie rusza. Nie mam pojęcia, co może być powodem, wszystko jest doskonale przesmarowane i działa na auto jak ta lala... Będę wdzięczny za porady! Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 a bateria? Quote Link to post Share on other sites
Galileus Posted March 21, 2007 Author Report Share Posted March 21, 2007 NiMH 9.6V 1400mAh Quote Link to post Share on other sites
dark_griph Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 (edited) 1. Rozbierz całego GB na części pierwsze. Dokładnie wszystko wyczyść. Potem popsikaj olejem silikonowym gdzie trzeba. 2. Jak masz możliwość, to sprawdź czy z elektryką jest wszystko w porządku (najlepiej miernikiem); zwróć uwagę na płytkę selektora - może być brudna. 3.Rozładuj i naładuj akumulatorek. 4.Podejdź z repliką do kogoś, kto ma dobry akumuatorek - zobacz czy na nim działa poprawnie. Być może Twój nie jest w stanie dostarczyć odpowiedno dużego prądu do silnika. Jeśli masz sprawny silniczek, to coś z tego co wymieniłem powinno pomóc. Edited March 21, 2007 by dark_griph Quote Link to post Share on other sites
Shadow Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Sprawdź prowadnicę sprężyny i na innej bateri. Np. 9.6 RC. Quote Link to post Share on other sites
GALANDISCH Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Witam! Mam ten sam problem już przy stocku ! Sprawdzałem juz na wszystkich możliwych bateriach tj. 9,6 V mini i large : RC 8,4 i 9,6 V i zdarza sie ze chodzi na stockowej batce a czasem nie chce ruszyć przy 9,6 V RC ! :wink: Nie wiem o co tu chodzi ! Żeby ruszyc tłok po zacięciu trzeba rozebrac GEARa! Może ktoś bardziej doświadczony może nam żuczką pomóc ! :-F Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Miałem podobne przypadki po tuningu MP5. Tłok zacinał się z tyłu na 10.8V 3000mAh (sprężyna m100). Przyczyną okazało się baaardzo złe spodkładkowanie zębatek :-F. Po dobrym ustawieniu (gdzie same się kręcą w zamkniętym gb, bez tłoka, cylindra, sprężyny itp.) problem nie występuje. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
GALANDISCH Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Dzięki za radę. Może to i pomoże. Miejmy nadzieje! :-F Quote Link to post Share on other sites
Galileus Posted March 23, 2007 Author Report Share Posted March 23, 2007 Wszystko jest doskonale przesmarowane. Miałem tylko chwilę na testy z baterią 9.6 kolegi, ale wygląda na to, ze wszystko jest sprawne. Co ciekawe, na mojej baterii tłok zacina sie tylko w pewnym przedziale - przed nim, i co ważniejsze po nim, wszystko działa ok. Mam nadzieję dopaść się do ładowarki, która umożliwi mi sformatowanie baterii, w przeciwnym razie spróbuję dosztukować prowadnice, dzięki którym tłok uniknie ,,efektu okienka'' - bo to typuję jako winowajcę. Jeśli się nie uda, myślę też o lekkim spiłowaniu ścianek GB i tłoka, żeby nie tyle uniknąć, co wyprowadzić tłok z okienka. Chociaż ta opcja idzie na koniec - najpierw bateria. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.