Szmyciu Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Witam wszystkich Kieruję moje pytanie do serwisantów lub do osób które mają taki zestaw w swojej M15A4 lub M15A2 Rifle lub TC. Czy też mieliście problem z prawidłowym działaniem repliki po zamontowaniu tego zestawu? U mnie sprawa ma się następująco, albo: - kulka zostaje w lufie - pusty strzał a potem następna kulka wybija tamtą poprzednią i wylatują obie na 1/3 zasięgu, - kulka nurkuje w dół po wystrzeleniu, - wszystko działa dobrze i kulka leci prawidłowo. i tak na zmianę. Co wystrzał, to niespodzianka. O te dziwne zachowania podejrzewam dyszę z tego zestawu. Co najlepsze u Brata z tą samą konfiguracją występuje dokładnie taki sam efekt Moja konfiguracja: M15A4 CA Zestaw cylindra High-Class o powiększonej średnicy do M15 Rifle/M16 Deep Fire sprężyna m120s Huricana gumka silikonowa Guardera Prec lufa 6,04 CA Przed założeniem zestawu cylindra wszystko było OK. Quote Link to post Share on other sites
Duscann Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Mam dokładnie takie same objawy, tyle że ciut inną konfigurację. -Gumkę hop-up Systema -Sprężyna M120 Guarder Używam kulek 0,28 extreme... :cry: Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Może należało by wymienic popychacz który niepracuję prawidłowo i pobiera kulki jak chce. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 2x zakładałem boreupa w replikach z serii M15 i 2x był taki sam objaw. Przyczyna - za wąska komora/za szeroka dysza ;) Delikatne rozwiercenie komory wyeliminowało problem w obydwu egzemplarzach. Quote Link to post Share on other sites
Szmyciu Posted April 7, 2007 Author Report Share Posted April 7, 2007 (edited) Może należało by wymienic popychacz który niepracuję prawidłowo i pobiera kulki jak chce. krynia16 - wcześniej działał a teraz nie, chyba jednak to nie popychacz znalazłem dyszę która bardziej przypomina w kształcie oryginalną CA i jest montowana w M4 więc może zamiast rozwiercać wymienić dyszę? Dzięki za opinię OLO Edited April 7, 2007 by Szmyciu Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 (edited) Dysza od boreup`a ma większą średnicę, nie można założyć "zwykłej" dyszy. P.S Nie mówię że tak chcesz zrobić, tylko takie info dałem :-) Edited April 7, 2007 by memphis3 Quote Link to post Share on other sites
krynia16 Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Może zamiast rozwiercac i psuc hop-up wziąśc papieru ściernego i lekko podszlifowac dyszę;) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Heh, widać, że nigdy tego nie robiłes ;) Szlifowanie dyszy to męczarnia, a rozwiercenie komory przy użyciu odpowiedniego narzędzia (dremel lub coś w ten deseń) to kilka minut zabawy :D Jak się to zrobi umiejętnie to nic się nie popsuje ;) Quote Link to post Share on other sites
bor-suk Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Wiam ja miałem taki sam problem w M15 A2 Tactical Carbine Classic Army na gumce Hop-up Guardera i prec lufie DEEP FIRE wymieniłem HOP-UP na stary z CA ten czarny gumowy i jest Ok chce jeszcze sprawdzic jak to bedzie chodziło na tym czarnym silikonie od Systemy bo podobno też pomaga a i jednoczesnie lepiej kulki podkręca. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Uważam że najlepiej wsadfzić dyszę od bore up Guarder lub Systema... Problem dyszy metalowej DF polega na za grubych ściankach dyszy a nie za szerokim otworze wylotowym. Quote Link to post Share on other sites
Px Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Problem z dyszą występuje też w zestawach do innych replik? Zastanawiam się nad zakupem do G36C i nie wiem czy od razu zamawiać inna dyszę... 8) Quote Link to post Share on other sites
memphis3 Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Problem dyszy metalowej DF polega na za grubych ściankach dyszy a nie za szerokim otworze wylotowym. A czy nie jest przypadkiem tak, że grubsze ścianki dyszy = większa średnica. Nie mówimy tu o samej "dziurze" na końcu dyszy ;-) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 no tak.... już kapuuję ;) Px - Kup inny zestaw bore up a nie DF. DF swoją metalową głowicą rozwali ci stosunkowo szybko gearbox. Przewaga borka DF nad innymi tkwi tylko w NIECO szczelniejszej dyszy (po co więc kupować go jeśli dyszę i tak wymienisz? Wtedy zyskasz rezultat taki sam jak na innym borku) ale dzięki temu borkowi zyskasz też zabójczą dla gearboxa głowicę tłoka. W DF też nie ma zbyt dokładnego wykonania (czyli możesz trafić na nieco szczelniejsze lub nieco mniej szczelne zestawy - wiem bo kolega do borka guardera założył "super oringi" z DF i .... wynik był o 10 FPS gorszy niż na uszczelkach guardera - zawsze coś). Jeśli masz mało kasy to bierz guardera - u mnie dodał (po uszczelnieniu całego układu taśmą teflonową 40 FPS (nie uszczelniałem głowicy cylindra tylko samą komorę HU) Obecnie na M150 mam wynik 570FPS! (zwracam honor tym którym napisałem że teflon nic nie daje ;)). Myślę że jak założę preckę to jeszcze zarobię z 5 FPS. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 @misiek: A dystanser HU MB masz ;)? On daje 5fps :D Jaką masz giwerę? Bo ja też bym właśnie chciał 570fps. Na razie mam 500fps na SP140 bez doszczelnienia, z borkiem Systemy. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Nie mam dystansera MadBull - niestety. Chyba nie da się go kupić osobno - bez gumki no chyba że można to napisz ;). Moja giwerka to M15A2Rifle + gumka hopup guarder (czarna) + FTK Guarder (infinity torque up gears, bore up, SP150, prowadnica z łożyskowaniem, tłok guarder, itd.). Profesjonalne doszczelnienie. Niedługo kupię preckę Guardera i (jak można) dystanser madbulla Borek systemy - respect! Ogólnie rzecz biorąc to niezły wynik jak na niedoszczelniony układ. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Wczoraj zastosowałem teflon fix i dziś rano wymierzyłem 557 fps ;) Także już nie narzekam ... Quote Link to post Share on other sites
regal Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 (edited) Ja mam zamiar kupić zestaw cylindra o poszerzonej średnicy : http://asgshop.pl/produkt.php?id=1618 do M15A4 Carbine. Czy opłaca się go brać ? Będe miał sprężyne M110 , czy może to uszkodzić gearboxa ?? Czy będzie mi służył długo ?? Są jakieś problemy z nim ? W pierwszym poście pisze że do M15A4CA został zamontowany zestaw cylindra DO M15 RIFLE !! To pomyłka ? A do M15 Carbine musi być zestaw cylindra ten co ja chce kupić ? I wtedy nie występują problemy ? A może lepiej wziąść dla dłuższej żywotności LevelI tuning w ASGshop??? Tyle samo kasy ,troszke mniej fps (bym brał M110 do tego , H-U czarny sylikon Systemy , precke) Edited April 14, 2007 by regal Quote Link to post Share on other sites
lukasz Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Wczoraj zastosowałem teflon fix i dziś rano wymierzyłem 557 fps ;) Także już nie narzekam ... Możesz powiedzieć co dokładnie uszczelniłeś ?? Przyda się na przyszłość takie info 8) Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Komorę HU z obu stron. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Szalony Jack Pirat --> Tak bez ściągania lufy i gumki HU? I aż tyle to dało? Ten teflon to nawijałeś na uprzednio nasmarowane elementy czy "na sucho"? Aha - mógłbyś zmierzyć jaki będzie wynik po uszczelnieniu tylko od strony lufy? Tzn o ile spadnie liczba FPS bo coś mi się wydaje że to miejsce jest przez większość zbędnie uszczelniane... Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 Zmierzę jak będę nastepnym razem wymieniał coś w GB. Ja tego nie uszczelniam, żeby uszczelnić, tylko, żeby lufa wchodziła na wcisk. Poza tym w komorze HU G&P lufa nie wiedzieć czemu siedzi dośc luźno i chiałem ją ustalić nieco. Quote Link to post Share on other sites
bor-suk Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Panowie ma ktoś może fotki robione w trakcie uszczelniania taśmą teflonową lub po uszczelnieniu bo zastanawiam się jak to zrobić w M15 CA? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 I po raz kolejny muszę to kopiować bo nie wytrzymuje nieporadności ludzkiej : -------------------- ODP: Dokładnie kilka elementów: 1 - Połąśczenie Cylinder/głowica cyl. - z dwa zwoje taśmy (0,075mm) na upszednio grubo posmarowane elementy smarem teflonowym (bądź innym). Można także do podwójnie uszczelnionej głowicy wsadzić pomiędzy dwie uszczelki kawałek zrolowanej teflonówki (coś na kształt trzeciej uszczelki) oczywiście wysmarowanej smarem teflonowym... 2 - Wyjąć lufę z komory HU , zdjąć z niej gumkę HU i od początku lufy (tzn od strony otworku na HU) obwinąć teflonówką (0,075mm) oczywiście lufę upszednio posmarować smarem tef. żeby teflonówka się trzymała Myślę że jedna - dwie warstwy wystarczą , z resztą , jak gumka HU nie będzie chciała wejść to odwiń jedną warstwę;). Na ostatnią warstwę należy zaaplikować trochę smaru. PS - nie zapomnij wyciąć w taśmie otworku na HU 3 - jak już nałożysz gumkę , nasmaruj ją i kawałek lufy smarem tef. i obwiń mniej więcej od połowy gumki do około 4cm lufy. Wystarczy jeden - dwa zwoje. To uszczelni łączenie - gumka/lufa. Wierzchniej warstwy już nie smaruj. 4 - Posmaruj smarem styk komory do gearboksa (to w co wchodzi dysza) i nawiń jedną warstwę cienkiej teflonówki. Dociśnij komorę do gearboksa i nawińtrochę taśmy pomiędzy złączony gearboks i komorę. Jeśli komora została umieszczona za blisko gearboksa - dysza nie będzie podawała kulek - to musisz dodać trochę taśmy aż uzyskasz optymalny efekt. 5 - Obsmaruj łączenie komory HU z lufą (od zewnątrz) i obwiń to łączenie teflonówką (od 2cm od łączenia po stronie komory do około 4 cm na lufie). Myślę że nie wejdzie więcej niż 2 warstwy bo wtedy komora nie wejdzie do body. 6 - GOTOWE - tylko teraz trzeba włożyć wszystko do body. ------------------------ Wuala! Powodzenia przy tefloningu :D Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Poniżej opiszę jak się poszerza komorę... Potrzebne narzędzie: lub wiertarka z podobnym kamieniem szlifierskim, drobny papier ścierny do wygładzenia powierzchni (np. 600). Obróbka: Należy w miarę możliwości równomiernie poszerzyć otwór na długości od końca do mniejwięcej krawędzi otworu, przez który pobierane są kulki. Potem nawinąć na śrubokręt drobny papier ścierny i ruchami obrotowymi doprowadzić wewnętrzną powierzcghnię do błysku 8) Oczywiście najlepiej jest to robić mając w ręku tylko gołą komorę, bez regulatorów, gumki i lufy ;) Opiłki metalu najlepiej wypłukać wd40 albo rozpuszczalnikiem. Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 W przypadku dyszy DF z tworzywa takiego problemu nie zauważyłem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.