Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jaki Silnik?


Recommended Posts

Witam.

Mam taki mały dylemat, bo posiadam silnik G&G a przy sprężynie M150 pewnie nie da rady mnie zadowolić.

Szukałem już po sklepach i różnych działach, mam parę na oku, ale chciał bym aby użytkownicy się wypowiedzieli, dla mnie Systema była by odpowiednia, tylko która?

S.T.U. czy High Speed?

Chce mieć 15k/s minimum :)

 

Jeszcze EDIT:

Aku. jaki posiadam to SANYO 10,8V 1800 mAh (mam ogniwo zeby podnieść do 12V w razie potrzeby)

 

Pytanie kierowane do osób posiadających wiedzę praktyczną, nie wiesz? NIE PISZ!

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

Deep Fire z tytanowymi zębami, nie ma co się martwić, gorzej z szkieletem GB, ale wymyśliłem pewien sposób wzmocnienia, chce klinami ze stali zaprzeć GB w body, jest to wykonalne z moich obliczeń i łatwe do zrobienia.

Wiec powiadasz że magnum zda egzamin :) Wspominałem że mam aku. 1800mAh 10,8V więc na zębatkach S.T.U. nie powinien mnie zaskoczyć niskim R.O.F. poniżej 15k/s ?

Link to post
Share on other sites

Wczoraj zmienilem silnik na Magnum:

 

Podzespoły:

 

M140

Zebatki STU

oraz inne...

 

Bateria: 9.6V 2000mAh => oddałem 3 strzały. Więcej się bałem bo ROF był powalajacy...

 

Bateria 9.6V 1100mAh oraz 9.6V 1400mAh [KAN] => bardzo dobry RoF, spokojnie ok 15bb/sek.

Link to post
Share on other sites

Jak przypniesz magnum do baterii 10,8 (pomimo tego że producent tego NIE ZALECA) załóż sobie tłok z plastikowymi zębami, będziesz go zmieniał dość często ale tylko jego.

 

Zębatki pracując wyrabiają swoje osie i łożyska skutkiem czego mogą pracować nie w osi doprowadzi to do zakleszczenia zębów miedzy sector gearem a tłokiem na skutek czego połamią się zęby w zębatce bo przecież tłok ma tytanowe. Zamiast płacić 120 zł za tłok będziesz musiał kupić zębatki za min 250 zł.

 

Sugerowałbym (z doświadczenia) tłok guardera - pierwszy kupujesz normalny później te economy. Ponadto jestem w 90% pewien że jeżeli nie masz zębatek o większym przełożeniu to na baterii 10,8 Stanie ci się prawdziwa masakra - sector gear trafi w pierwszy ząb kiedy ten będzie w swojej drodze na miejsce (do stanu spoczynku) (BU zwiększa jeszcze szanse takiego zajścia). Przy metalowych zębach na tłoku będzie płacz :).

 

Jeżeli nie chcesz zmieniać baterii kup sobie silnik systemy Torque Up albo Hummera.

 

Pozdrawiam.

 

Ps. Silnik magnum został zaprojektowany do Training Weapon i tam ma prawie 570 (jak dobrze pamiętam) fps na tym gearboxie wielkości paczki fajek ze ściankami po 5 mm grubości. I tam wchodzi bateria 9,6 i systema nie udziela napraw gwarancyjnych przy większym napięciu.

Link to post
Share on other sites

Chyba troche przesadzasz...

 

Chyba nie.

 

Primo:

Nie każdy kto ma zainstalowany rzeczony zestaw posiada odpowiednie umiejętności do rozkładania i składania GB. Ponadto ustawiczne składanie i rozkładanie jeszcze nigdy nie wyszło na dobre żadnemu urządzeniu, zwłaszcza tak precyzyjnemu jak AEG. Za granicą krąży taki pogląd, że TM jest bezawaryjny aż go nie rozłożysz. Z doświadczenia wiem że wyraźne przekraczanie granic ustalanych przez producentów w żadnej dziedzinie nie wychodzi in plus.

 

Secundo:

Wiem, że to "tylko Airsoft" ale chce polegać na swoim AEG'u. I jeżeli wiem, że ten tłok starczy mi na cca. 30K BB's i przez ten czas "wali mnie" to co sie w środku dzieje to mogę się w 100% oddać akcji a repliki używać zgodnie z jej przeznaczeniem. Nie chce się tu rozwodzić nad przeciętnym IQ piechura (nieważne czy US Army czy WP czy ZACR) ale nikt tam sie nie zastanawia czy mu sie zamek wytarł i czy może strzelać ile potrzeba czy musi oszczędzać karabin bo może mu sie popsuć i najprawdopodobniej nawet nie wie do końca jak to działa.

 

Robiłem takie kaskaderskie dla GB rzeczy i mogę śmiało stwierdzić że jedyne co mi przybyło to stres. U siebie na podwórku to pikuś, ale jak gdzieś jedziesz 400 km i na miejscu po 7 magach okazuje się że ten "pi****lony chłam" sie zepsuł i to jeszcze z twojego powodu bo się zasępiłeś na ROF/Fps'y potrafi być naprawdę przykro.

Link to post
Share on other sites

Mastah, sorka ale to okaz ignorancji w stronę tuningu.

Jak coś robisz, to rób to dobrze a nie na granicy wytrzymałości.

To że się coś zepsuje, tylko może świadczyć o braku umiejętności składania bądź złym doborze części spowodowanym brakiem funduszy na owy cel.

Więc nie wydaje mi się że tuning poprzez włożenie mocniejszego silnika miał by jakoś zaszkodzić mojemu AEG'owi, co najwyżej aku. będzie miał mniej roboty.

Edited by Marcinek83
Link to post
Share on other sites

Nie, no przy M249 to by sens miało, ale jak sie nie ma pancer GB a jest tylko M140 to trzeba się liczyć z tym że przy 20k/s coś pierdzielnie.

Moim zdanie, te wzmocnienie GB jak zaparcie klinami stalowymi szkielet o body, zdało by egzamin, przynajmniej w AK 104. Wtedy przy M140 20k/s sprzyjało by raczej zużyciu zębatek i łożysk.

Link to post
Share on other sites

Heh... ale M140 to podchodzi pod snajperke a nie pod karabin maszynowy.

 

No chyba ze bardzo lubisz robic krzywde innym :roll:

 

Realia ASG sa takie ze karabiny >450fps sa snajperkami, a sprzet 350... max 400fps to sa karabiny szturmowe... Wiec nie mowice ze zrobienie karabinu wsparcia (np. m249) ze springiem M150 & takim TURBO to normalna rzecz... Przepraszam za OT

Link to post
Share on other sites

Blade, to już chyba czwarty topic, w którym Ci pisze, że realia to zależą od środowiska.

 

A realia, nawet w nie bardzo zupgradowanym środowisku są takie, że snajper musi mieć conamniej ponad 500fps.

 

A SP140 to spoko śmiga w M249 i w ciężkim szturmie, giwera się po prostu kompletnie nie nadaje do CQB, tylko właśnie na lasy.

 

Ja mam w domu P90 330fps i snajpę 500fps i różnica w efektywności jest boleśnie mała. Snajpa przydaje się tylko w jednym typie scenariusza - kiedy przeciwnik broni i nie wolno mu np. wyjść poza górkę lub budynek (obrona granicy). A tak to do bani.

Link to post
Share on other sites

Jacku, pomyliles mnie z kims innym.

 

Zgadza sie M249 nie nadaje sie na szturm w CQB... ogien zaporowy OK. Las.. jak najbardziej tak. Lecz ja uwazam ze >400fps to bron zaczyna robic sie snajperka i wrzyucanie do takiego rozpylacza M140 jest mało "poważne". Ale to wszystko zalezy od srodowiska a to jest moja subiektywna opinia.

 

Wracajac do tematu silnika, wczoraj na strzelance mialem zwarcie.. dwa ogniwa w mojej 9.6V 1400mAh [KAN] poszły sie je... Kumpel pozyczyl mi baterie 8.4V 1050 => podobno KAN ale nie wierze w to. Karabin narmalnie na niej strzelal a RoF był zadowalajacy ok 10bb / sek. Przypomne ze w srodku siedzi M140, zebatki STU & silnik MAGNUM.

 

Pzdr

Edited by Blade04
Link to post
Share on other sites

Witam moze troszkę odbiegnę od tematu ,ale łączy sie to jednak.

Czy ktoś z was używa takiego silnika:

 

http://madonion.eu/wyswietl_produkt.php?id...dc035dd78379901

 

 

LINK DO STRONY PRODUCENTA:

 

http://www.icsbb.com/order/e_detail.asp?Ca...p;ProductID=689

 

I czy faktycznie jest on tak rewelacyjny jak opisuje to sklep ? czyli jest w stanie uciągnąć sprężyne M180 bez spadku szybkostrzelności.?

(oczywiście przy zastosowaniu odpowiedniej beterii - ja mam 12v 3000mAh)

 

 

 

Pozdrawiam

Diablo

Edited by Diablo
Link to post
Share on other sites

Blade04 - R.O.F. 10 :/ Sorrrrry ale to nadaje się do strzelania na semi.

Co do ogniw kana to fakt! Ostatnio koledze tez się aku. spalił.

 

Biablo - co do tego silnika, to co przeczytałem mogę powiedzieć o kurrr!

Cena o połowie mniejsze niż w przypadku systemy a jak dla mnie to wydatek 300zł na sam silnik to jest trochę, wiem że systema może być lepsza pod względem wytrzymałości ale ja chce silnik do max m150 a ten wariat ciągnie M180.

The torque on the Turbo 3000 is almost double that of the Turbo 2000–an average of 3875 kg/cm. Even when using an M180 spring you will not notice a decrease in rotational speed, making it the perfect“invincible”motor!
Z takimi referencjami stosunek cena do jakości ..... BIORĘ!, przed majem dam znać co z tego wyszło.

 

O, stan niedostępny :(

Edited by Marcinek83
Link to post
Share on other sites

Powiem wam tyle... miałem silnik Torque Up oraz Super Torque Systemy. Niestety obydwa zdechły przy batce 12V i sprężynie SP140 - rof na początku był ok 18 ale po pół roku już tylko 14. Wstawiłem Magnuma - jest ponad 20. Strzela jak oszalały. Obecnie jestem na etapie instalowania gearboxa Systemy z łożyskami kulkowymi 7mm - jak uruchomię giwerę to zmierzę ROF.

Magnesy w Magnumie są tak mocne, że przyciągają wszystkie śrubokręty i śrubki na stole. Gdy chwycimy za zebatkę silnika ledwo daje się ją przekręcić reką. Gdy wsadziłem Magnuma do P90 (390 fps) na próbę, to przy batce 12V1400 na singlu strzelało 2 kulkami (zębatka wykonywała 2 pełne cylke zanim przerywacz zdołał ją zatrzymać) ROF 28 czyli teoretycznie 1680 kulek na minutę. Widzieliście kiedyś lepszy rozpylacz?

 

Jednak wszystkie silniki które posiadałem prędzej czy później tracą moc - póbowałem wymieniać szczotki, ale to nic nie daje. Możliwe że katowanie silników na batkach 12V i mocnych sprężynach.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...