Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jaki Silnik?


Recommended Posts

O taki, o: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=82

 

Sprężyna to M140 Guarder. A rof? Cóż, jeszcze nie mierzyłem, ale na oko, to będzie jakieś 20bb/s - porównuję do Stockowego UMP, które teoretycznie ma 16/s

 

Jeśli chcesz dokładniejszych pomiarów, to mogę zrobić jakoś pod koniec tygodnia, bo teraz nie ma mnie tam, gdzie są moje kochane repliki - tylko się przypomnij :)

 

Silnik został zakupiony z ogłoszenia, prawie nowy - zmieniłem tylko zębatkę osi silnika. A poprzedni właściciel zakupił go u Capriego.

 

A z resza Ty chyba będziesz w Bornym? To możemy się spotkać jakby co.

Edited by Gallain
Link to post
Share on other sites

Gallian, liczę na nasze spotkanie ;)

Kmieciu, nie ukrywam że jesteś pierwszą osobą, która mówi mi że zajechał silnik Systemy.

Jeżeli używasz mocnego silnika o dużym momencie obrotowym z zębatkami o wysokim przełożeniu, i aku. który ma 12V i jest niskooporowy to kalkulując, Kmieciu to KILLER.

Link to post
Share on other sites

No mocny jest, ale sądze po magnesach tylko, bo przyciąganie mają zdrowe. Wg. mojej skali to 4 razy większe niż stockowe silniki.

Wg. Producenta, ten wariat pcha M180 na tym samym rofie co M130.

To dziwne, bardzo dziwne że jest taki mały r.o.f.

Może jak wepchnę M150 GUarder to będzie większy :F

Boję się o szkielet GB, W sumie to bardzo mocno oparty jest na komorze HU, a na tyle jest włożony wspornik w postaci sprężynującej blaszki która jeszcze mocniej pcha GB w stronę HU, dzięki temu jest zaparty. Nie wiem, boję się trochę wkładać tak mocną sprężynę.

Może M140? MO?

Jutro jadę na zlot do bornego, nie chce już nic mówić, po przyjeździe popracuję nad tym.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czytaj co Kmieciu pisał, aku. 8,4V wystarczy do tego silnika, dalej podnosząc napięcie, kasujesz go szybciej itd.

Okazało się ża aku. ledwie ciągnoł, nie długo robie małe modyfikacje i wkładam M140, mam nadzieje że będzie dobrze :) Podam jaki rof uzyskałem.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Marcinek83 mam do ciebie pytanko. Jak ci działa ten silnik coś się w nim zwaliło czy nadal działa tak jak powinien? Drugie pytanko jakiej batki używasz? Bo teraz zastanawiam się albo nad magnumem albo na ics`em . Za magnumem stoi to, że zużywa relatywnie mało energii w stosunku do stockowych silników. Jak jest w twoim przypadku?

Link to post
Share on other sites

Teraz też na ASGSHOPIE pojawiły się nowe silniki - GUARDER. Pytałem o szczegóły i dowiedziałem się (z resztą to samo wynika z opisu), że ten silnik nadaje się do sprężyn M150 i powyżej, ale nie jest to silnik aż TAK DOBRY jak Systema MAGNUM.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Magnesy w Magnumie są tak mocne, że przyciągają wszystkie śrubokręty i śrubki na stole. Gdy chwycimy za zebatkę silnika ledwo daje się ją przekręcić reką.

hehe, Mam podobnie w kałachu [na M150] z tym silnikiem:

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2357

 

Raz szukałem kilka minut imbusa, robiąc coś przy gunie, a on sobie odpoczywał przytulony do chwytu pistoletowego. :twisted:

Przykręcanie czegokolwiek w okolicach chwytu jest dość utrudnione, bo co chwilę ściąda do niego śrubokręt. ;)

 

Nie wiem jak będzie z wytrzymałością tego silnika bo jest jeszcze nowy, ale na batce 10,8 rof ma przyzwoity [zresztą nie zamierzam dusić ciągle serią].

Przy nim stockowy silnik marui sprawia wrażenie silniczka z dziecinnej zabawki rc.

 

A gdy kiedyś padnie - kupię magnum'a. :uśmiech:

Link to post
Share on other sites

Silnik G&G High Torque M140 jest prawie tak dobry jak Systema Magnum. Na sprężynie G&G M150 daje szybszy ogień pojedyńczy niż G&P High Torque M140 i Systema Super High Torque. Natomiast przy baterii 12V3600 ROF wynosi tylko 16 kulek na sekundę.

Dzięki temu mamy prawie jak w prawdziwej broni: szybki pojedyńczy i ROF właściwy dla M16 .

 

Promant: jaką dokładnie masz baterię i jaki ROF? Mierzyłeś może FPSy ?

Link to post
Share on other sites

No ja mialem M130 + EG700 TM + 12V 1400mAh + zebatki STU => pieknie smigało przez 10 miesięcy. Wczesniej była M120. Silnik nadal działa. Dla porówniania dodam ze EG1000 w stocku u brata padł po 10 mies.

 

Teraz: M140 + Magnum + 9.6V 1400 Intelect + zeby STU => również pieknie smiga!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...