Marcinek83 Posted April 24, 2007 Author Report Share Posted April 24, 2007 Czekaj czekaj, ale silnik ten o którym mówiłem? Jaka spręż? M140? Jaki ten rof ?? 15-20k/s Gdzie kupiłeś silnik i jaki to jest silnik? Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 (edited) O taki, o: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=82 Sprężyna to M140 Guarder. A rof? Cóż, jeszcze nie mierzyłem, ale na oko, to będzie jakieś 20bb/s - porównuję do Stockowego UMP, które teoretycznie ma 16/s Jeśli chcesz dokładniejszych pomiarów, to mogę zrobić jakoś pod koniec tygodnia, bo teraz nie ma mnie tam, gdzie są moje kochane repliki - tylko się przypomnij :) Silnik został zakupiony z ogłoszenia, prawie nowy - zmieniłem tylko zębatkę osi silnika. A poprzedni właściciel zakupił go u Capriego. A z resza Ty chyba będziesz w Bornym? To możemy się spotkać jakby co. Edited April 24, 2007 by Gallain Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Kmieciu zarżnął 2 takie silniki. Po kilku miesiącach strzelania wypalają się czy jak? Bo ROF spada z tych 20 do 16. Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Jak padnie, to będziemy się martwić :) Póki co jestem z niego zadowolony, tym bardziej że kupiłem nowiutki silnik o 100 pln taniej niż w sklepie :) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 25, 2007 Author Report Share Posted April 25, 2007 Gallian, liczę na nasze spotkanie ;) Kmieciu, nie ukrywam że jesteś pierwszą osobą, która mówi mi że zajechał silnik Systemy. Jeżeli używasz mocnego silnika o dużym momencie obrotowym z zębatkami o wysokim przełożeniu, i aku. który ma 12V i jest niskooporowy to kalkulując, Kmieciu to KILLER. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 27, 2007 Author Report Share Posted April 27, 2007 Oszałamiający R.O.F. 11 k/s PADAKA! na M130 spodziewałem się tyle co na stock silniku, 14k/s Quote Link to post Share on other sites
Blade04 Posted April 27, 2007 Report Share Posted April 27, 2007 To ten ICS TURBO ? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 27, 2007 Author Report Share Posted April 27, 2007 (edited) Tak ten turbo ICS. Magnezy są rzeczywiście mocne itd. Chyba przesadziłem, to slinik do mocnych gnatów, powyżej M150, chyba :poddanie: Edited April 27, 2007 by Marcinek83 Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 chcesz powiedzieć ,ze silnik MOCNY ale POWOLNY? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted April 29, 2007 Author Report Share Posted April 29, 2007 No mocny jest, ale sądze po magnesach tylko, bo przyciąganie mają zdrowe. Wg. mojej skali to 4 razy większe niż stockowe silniki. Wg. Producenta, ten wariat pcha M180 na tym samym rofie co M130. To dziwne, bardzo dziwne że jest taki mały r.o.f. Może jak wepchnę M150 GUarder to będzie większy :F Boję się o szkielet GB, W sumie to bardzo mocno oparty jest na komorze HU, a na tyle jest włożony wspornik w postaci sprężynującej blaszki która jeszcze mocniej pcha GB w stronę HU, dzięki temu jest zaparty. Nie wiem, boję się trochę wkładać tak mocną sprężynę. Może M140? MO? Jutro jadę na zlot do bornego, nie chce już nic mówić, po przyjeździe popracuję nad tym. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Podejżewam ,ze to jest tak jak ciągnik rolniczy i samochód sportowy i gdy coś jest szybkie , to jest słabe a gdy jest silne , to jest powolne ;) Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Witam Ja mam pytanie odnosnie silnika high speed Systemy jak on sie sprawuje bo chce takiego uzywac z sprezyna m110 i bateria 10,8v Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 10, 2007 Author Report Share Posted May 10, 2007 Czytaj co Kmieciu pisał, aku. 8,4V wystarczy do tego silnika, dalej podnosząc napięcie, kasujesz go szybciej itd. Okazało się ża aku. ledwie ciągnoł, nie długo robie małe modyfikacje i wkładam M140, mam nadzieje że będzie dobrze :) Podam jaki rof uzyskałem. Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Czytałem ale wydaje mi się że jest różnica miedzy silnikiem Super Torque Systemya silnikiem High Speed który ja chce zastosowac, ale zawsze moge się mylic. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Marcinek83 mam do ciebie pytanko. Jak ci działa ten silnik coś się w nim zwaliło czy nadal działa tak jak powinien? Drugie pytanko jakiej batki używasz? Bo teraz zastanawiam się albo nad magnumem albo na ics`em . Za magnumem stoi to, że zużywa relatywnie mało energii w stosunku do stockowych silników. Jak jest w twoim przypadku? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Teraz też na ASGSHOPIE pojawiły się nowe silniki - GUARDER. Pytałem o szczegóły i dowiedziałem się (z resztą to samo wynika z opisu), że ten silnik nadaje się do sprężyn M150 i powyżej, ale nie jest to silnik aż TAK DOBRY jak Systema MAGNUM. Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Magnesy w Magnumie są tak mocne, że przyciągają wszystkie śrubokręty i śrubki na stole. Gdy chwycimy za zebatkę silnika ledwo daje się ją przekręcić reką. hehe, Mam podobnie w kałachu [na M150] z tym silnikiem: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2357 Raz szukałem kilka minut imbusa, robiąc coś przy gunie, a on sobie odpoczywał przytulony do chwytu pistoletowego. :twisted: Przykręcanie czegokolwiek w okolicach chwytu jest dość utrudnione, bo co chwilę ściąda do niego śrubokręt. ;) Nie wiem jak będzie z wytrzymałością tego silnika bo jest jeszcze nowy, ale na batce 10,8 rof ma przyzwoity [zresztą nie zamierzam dusić ciągle serią]. Przy nim stockowy silnik marui sprawia wrażenie silniczka z dziecinnej zabawki rc. A gdy kiedyś padnie - kupię magnum'a. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Silnik G&G High Torque M140 jest prawie tak dobry jak Systema Magnum. Na sprężynie G&G M150 daje szybszy ogień pojedyńczy niż G&P High Torque M140 i Systema Super High Torque. Natomiast przy baterii 12V3600 ROF wynosi tylko 16 kulek na sekundę. Dzięki temu mamy prawie jak w prawdziwej broni: szybki pojedyńczy i ROF właściwy dla M16 . Promant: jaką dokładnie masz baterię i jaki ROF? Mierzyłeś może FPSy ? Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Batka: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=838 FTK: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1822 Rof ma właśnie na takim poziomie, ale w kałachu to mi pasuje. Moim zdaniem szybszy byłby zbyt nienaturalny. A pojedynczy faktycznie szybki. FPS jeszcze nie mierzyłem, może za tydzień wybierzemy się sprawdzić w sklepie to napiszę co wyszło. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 21, 2007 Author Report Share Posted July 21, 2007 Czegoś tutaj nie rozumiem: Jak silnik który jest nominalnie na 8,4V a ma podłączone 12V i działa na obciążeniu jeszcze ci działa? Zwłaszcza że Magnumy są dobre ale nie lubię wyższego napięcia niż ustawa przewiduje. Ile czasu go masz? Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted July 21, 2007 Report Share Posted July 21, 2007 Ja na M130 na batce 12v zajechałem EG700 Marui :P teraz śmigam na M140 12v 3000mAh i silniku Turbo od Systemy :] nie mam problemów z rofem, hi cap nadąża. Quote Link to post Share on other sites
Blade04 Posted July 23, 2007 Report Share Posted July 23, 2007 No ja mialem M130 + EG700 TM + 12V 1400mAh + zebatki STU => pieknie smigało przez 10 miesięcy. Wczesniej była M120. Silnik nadal działa. Dla porówniania dodam ze EG1000 w stocku u brata padł po 10 mies. Teraz: M140 + Magnum + 9.6V 1400 Intelect + zeby STU => również pieknie smiga!! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.