0L0 Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Jest to uszkodzenie raczej rzadkie, ale jednak zdarza się ;) Objawia się to kompletnym brakiem reagowania silnika na naciśnięcie spustu oraz ciężką jego pracą. Oto ułamany element: Istnieją 3 wyjścia: 1. wymiana gearboxa; 2. wywiercenie otworu w miejscu ułamanego elementu, nagwintowanie i wkręcenie weń śrubki; 3. metoda opisana poniżej :mrgreen: Należy pierw zrównać pozostałości odbojnika ze ścianką gearboxa: Do dalszych czynności potrzebny jest płaski kawałek metalu. Ja użyłem czegoś takiego: Można to ustrojstwo znaleźć w każdym gniazdku lub włączniku światła ;) Ów kawałek metalu należy przyciąć i powyginać w mniejwięcej taki kształt... ...żeby pasował tu: Teraz wystarczy tylko uszczuplić nieco ten kawałek plastiku tak, żeby dodany metal nie powodował wyginania się plastikowej konstrukcji (wówczas może blokowac się kostka stykowa). Umocować na klej (może być kropelka albo poxipol... obydwa działają równie dobrze ;)) Całość powinna wyglądać mniejwięcej tak: Taki bajer mam u siebie w gearboxie od roku i jak narazie trzyma się :ok: Link to post Share on other sites
Recommended Posts