ketyow Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 Mam taki problem: Kupiłem sobie łożyskowaną głowice Hurricane (tą za 32zł) i chciałem ją wstawić do M4 S-Systema P&J jednak mam pewne poroblemy. Po pierwsze otwór w tłoku jest za mały na sróbke od nowej głowicy. Po 2 jak to ma być dokładnie zamocowane? Łożysko ma być wsadzone z tym metalem co w nie wchodzi od wewnątrz tłoka? Ale jeśli tak, to rozumiem, że trzebaby rozwiercić otwór tak by śróbka się w nim luźno obracała bo inaczej. Sory za takie pytania ale robie to pierwszy raz i nie chce nic spartolić a nie moge nigdzie znaleźć odpowiedzi ;) Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 Jest dokładnie tak jak mówisz ,czyli łożyskowanie ma być od wewnątrz tłoka.. Dziwna sprawa, źe ten otwór jest mniejszy :P Także musiusz go lekko powiększyć :wink: Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 Widzę, że kolega źle rozumie określenie "łożyskowana głowica tłoka". To nie głowica ma się kręcić. Łożyska są po to, żeby były mniejsze naprężenia sprężyny, bo przy zgniataniu ona się jeszcze skręca. Głowica ma siedzieć sztywno jak pal Azji a łożyska mają się kręcić bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 9, 2007 Author Report Share Posted May 9, 2007 Musze sie przyznac ze faktycznie tak myslalem, ale naszzcescie kumpel mnie oswiecil i juz wszystko ok :D Co nie zmienia faktu, ze otwor byl za maly, a we wnetrzu tloka trzeba bylo troche zjechac bo raz ze sruba byla za krotka,a 2 ze bez tego lozyska mogly sie przesowac o jakies pol centymetra. Te chinskie tloki chyba nie sa standardowo przystosowane do lozyskowan ;) Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 9, 2007 Report Share Posted May 9, 2007 No wiesz... Mi się udało w Well`u zamontować taka głowicę 8) . Fakt, bez wiertarki sie nie dało ale jest :wink: . Quote Link to post Share on other sites
ketyow Posted May 11, 2007 Author Report Share Posted May 11, 2007 Nie no ja tez dalem rade (oczywiscie tez z wiertarka ;) ), ale wiesz, mialem to pierwszy raz w zyciu w lapach no i jak nie pasowalo to zglupialem :D Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 11, 2007 Report Share Posted May 11, 2007 Mi jak nie pasuje cokolwiek to włącza się siódmy zmysł: "jak to spasować?" 8) :-F 8-) :twisted: Quote Link to post Share on other sites
Zmrol Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Odświeżę troche temat. Pierwszy raz rozebrałem gearboxa żeby zamontować FTK hurricane'a. Ogólnie wszystko jest dość proste, jednak mam problem z łożyskowaną głowicą tłoka. Na zdrowy rozsądek głowica ma siedzieć sztywno a łożyska powinny móc się obracać (czyli tak jak napisał Poldeck). I właśnie tutaj nie jestem pewien. Żeby głowica tkwiła nieruchomo to muszę ją dość mocno przykręcić (boję się, że jak za słabo to odkręci się od drgań) Czy jest możliwość, że przykręcę za mocno i łożyska nie będą się kręcić? Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Odświeżę troche temat. Pierwszy raz rozebrałem gearboxa żeby zamontować FTK hurricane'a. Ogólnie wszystko jest dość proste, jednak mam problem z łożyskowaną głowicą tłoka. Na zdrowy rozsądek głowica ma siedzieć sztywno a łożyska powinny móc się obracać (czyli tak jak napisał Poldeck). I właśnie tutaj nie jestem pewien. Żeby głowica tkwiła nieruchomo to muszę ją dość mocno przykręcić (boję się, że jak za słabo to odkręci się od drgań) Czy jest możliwość, że przykręcę za mocno i łożyska nie będą się kręcić? Jeśli boisz się, że się odkręci to użyj środka do zabezpieczania gwintów np coś takiego: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=145 Można to kupić w sklepach sanitarnych czy też przemysłowych albo w jakimś OBI czy innym tego typu sklepie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.