Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jak założyć łożyskowaną głowicę?


Recommended Posts

Mam taki problem:

Kupiłem sobie łożyskowaną głowice Hurricane (tą za 32zł) i chciałem ją wstawić do M4 S-Systema P&J jednak mam pewne poroblemy. Po pierwsze otwór w tłoku jest za mały na sróbke od nowej głowicy. Po 2 jak to ma być dokładnie zamocowane? Łożysko ma być wsadzone z tym metalem co w nie wchodzi od wewnątrz tłoka? Ale jeśli tak, to rozumiem, że trzebaby rozwiercić otwór tak by śróbka się w nim luźno obracała bo inaczej. Sory za takie pytania ale robie to pierwszy raz i nie chce nic spartolić a nie moge nigdzie znaleźć odpowiedzi ;)

Link to post
Share on other sites

Widzę, że kolega źle rozumie określenie "łożyskowana głowica tłoka".

To nie głowica ma się kręcić. Łożyska są po to, żeby były mniejsze naprężenia sprężyny, bo przy zgniataniu ona się jeszcze skręca. Głowica ma siedzieć sztywno jak pal Azji a łożyska mają się kręcić bez problemu.

Link to post
Share on other sites

Musze sie przyznac ze faktycznie tak myslalem, ale naszzcescie kumpel mnie oswiecil i juz wszystko ok :D Co nie zmienia faktu, ze otwor byl za maly, a we wnetrzu tloka trzeba bylo troche zjechac bo raz ze sruba byla za krotka,a 2 ze bez tego lozyska mogly sie przesowac o jakies pol centymetra. Te chinskie tloki chyba nie sa standardowo przystosowane do lozyskowan ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Odświeżę troche temat.

 

Pierwszy raz rozebrałem gearboxa żeby zamontować FTK hurricane'a. Ogólnie wszystko jest dość proste, jednak mam problem z łożyskowaną głowicą tłoka. Na zdrowy rozsądek głowica ma siedzieć sztywno a łożyska powinny móc się obracać (czyli tak jak napisał Poldeck).

I właśnie tutaj nie jestem pewien. Żeby głowica tkwiła nieruchomo to muszę ją dość mocno przykręcić (boję się, że jak za słabo to odkręci się od drgań) Czy jest możliwość, że przykręcę za mocno

i łożyska nie będą się kręcić?

Link to post
Share on other sites

Odświeżę troche temat.

 

Pierwszy raz rozebrałem gearboxa żeby zamontować FTK hurricane'a. Ogólnie wszystko jest dość proste, jednak mam problem z łożyskowaną głowicą tłoka. Na zdrowy rozsądek głowica ma siedzieć sztywno a łożyska powinny móc się obracać (czyli tak jak napisał Poldeck).

I właśnie tutaj nie jestem pewien. Żeby głowica tkwiła nieruchomo to muszę ją dość mocno przykręcić (boję się, że jak za słabo to odkręci się od drgań) Czy jest możliwość, że przykręcę za mocno

i łożyska nie będą się kręcić?

 

Jeśli boisz się, że się odkręci to użyj środka do zabezpieczania gwintów

np coś takiego: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=145

 

Można to kupić w sklepach sanitarnych czy też przemysłowych albo w jakimś OBI czy innym tego typu sklepie

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...