Pituch Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Mam pewne kłopoty. Otóż zapragnąłem sobie zrobić tuning. Kupiłem wszystko, włożyłem i nie działa. Pojawiło się kilka problemów: 1. Zębatki w ogóle się nie poruszają 2. Zębatka tłokowa napina sprężynę z tłokiem i w pewnym momencie przestaje to robić 3. Tappet plate przeszkadza zębatce tłokowej Oczywiście wszystkie problemy nie dzieją się w tym samym czasie. Nie wiadomo kiedy to się stanie. Wszystko jest wysmarowane odpowiednimi smarami. Sprawdzałem same zębatki - śmigają jak po lodzie, sprawdziłem działanie z samym tappet platem - tu się problem pojawił, ale trzeba tylko parę razy ręcznie nim poruszać, ale nie wiem czego się dzieje sytuacja opisana w pkt 2. Myślałem, że to wina zamocnej sprężyny (170 pdi), więc wsadziłem stockową i to samo jest - tylko dlaczego batka 10,8V nie może naciągnąć sprężyny, która bez problemu była naciągana batką 8,4? Czy to jest wina zębatek? Czy czegoś innego? Bardzo bym prosił o pomoc i z góry za nią dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 17, 2007 Report Share Posted May 17, 2007 Wymontuj cały zespół cylindra wraz z tappetem, sprężyną, prowadnicą, itp... zostaw same zębatki i zespół spustowy. Skręć gearbox i sprawdź czy zębatki się lekko obracają. Jak tak to podepnij silnik i wyreguluj go tak, żeby mechanizm pracował jak najciszej. Jak nie to musisz zrobić podkładkowanie od nowa. Quote Link to post Share on other sites
Pituch Posted May 18, 2007 Author Report Share Posted May 18, 2007 OLO, czyli problem tkwi w zębatkach? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Zębatki albo spalony silnik ;) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Myślę że to jednak shimming. Czy te części wszystkie nadają się do gearboxa V2? Może napisz listę części które kupiłeś... Jeśli silnik naciąga tłok do połowy to chyba spalony nie jest. Jaki przebieg ma replika? Może wytarte szczotki. Quote Link to post Share on other sites
Pituch Posted May 18, 2007 Author Report Share Posted May 18, 2007 ehh, panowie. Dzisiaj mi styki poszły, więc narazie nic nie zrobie. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Jak dla mnie to części są nieodpowiednie, shimming swoja drogą ;) ALBO! Przy majstrowaniu wpadła ci jakaś śrubka do silnika, bądź któryś ze styków grzeje się. No jest masa możliwości, sprawdź pod każdym kątem GB. Daj znać potem co wyszło z tego. P.S. Jakiej firmy części DOKŁADNIE wstawiłeś? Quote Link to post Share on other sites
mysterious Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Witam! Nie znalazłem nigdzie na forum odpowiedzi na swoje pytanie, a że sprawa jest dość banalna, to nie chcę zakładać nowego topicu :). Mianowicie: w jakim przełożeniu selektora i płytki selektora wkłada się gb do body M15?? Gb wyjmuję na tyle RZadko, że zapomniałem już jak się go wsadza Z_powrotem :wink: za (sensowną) odp z góry danke 8) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 3, 2007 Report Share Posted July 3, 2007 Selektor na SAFE, a płytka na SEMI. PS. Zmniejsz podpis Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.