Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Snajper i ekwipunek,


Recommended Posts

Witam,

 

Kupiłem ostatnio M14 AGM i chciałbym zabawić się w "snajpera" a raczej strzelca wyborowego. W najblizszym czasie mam zamiar zrobić tuning do ~400 fps. Mam kilka pytań, jako iż nie mogę pisać w dziale "Jestem zielony" piszę tutaj.

 

Pierwsze pytanie do was. Wiem jaka jest rożnica pomiędzy snajperem a strzelcem wyborowym (był temat o tym), wiec szukam odpowiedzi na inne pytanie, a mianowicie czym sie różni snajper od parasnajpera?

 

Posiadam mundur francuski, buty rownież francuskie, rekawice, farbę maskująca i ochraniacze, nie wiem w co teraz zainwestowac pieniądze:

- jungle hat (CCE) - zapewne pomoze to w maskowaniu

- kamizelka taktyczna (CCE)

- luneta

Czy może coś jeszcze innego, co może mi w znaczący sposó pomóc?

 

Czy strzelcowi wyborowemu, jest potrzebne ubranko (ghillie) na broń? Zastanawiam się, ponieważ te wiszące szmatki, często przeszkadzają, zaczepiają się o krzaki itp.

 

Przedostatnie pytanie (bądźcie cierpiliwi :twisted: ). Jakich kulek używacie w M14 AGM? 0.20 czy 0.25? Kończą mi się "dwudziestki" i nie wiem jakie kupić.

 

Zastanawiam się też nad używaniem ochraniaczy. Często przydają się, ale przeszkadzaja podczas czołgania itp. A snajper/strzelec wyborowy, często jest do tego zmuszony. Jak jest z wami? Używacie ochraniaczy czy wolicie walczyć bez nich?

 

Jestem w 100% świadomy co takiego robię, dlatego z pełną swiadomościa poddaje się krytyce i publicznemu "pojechaniu" zgodnie z wszystkimi normami panującemu, na tym forum :twisted: .

 

Pozdrawiam,

Edited by Paciek
Link to post
Share on other sites

1. 400 fps-ów to trochę mało. Do takiej prędkości można zupgraydować większość elektryków za dość niewielkie pieniądze... I ludzie właśnie tak robią. W porównaniu do nich będziesz miał więc... Zupełnie zwyczajny karabin. Dla strzelca wyborowego te 450-470 fps-ów powinno być OK.