Hussar1683 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 (edited) Z góry przepraszam za n-ty temat o tym samym ale po lekturze przyklejonych wątków nie jestem ani trochę mądrzejszy w tej kwestii. Wreszcie się dorobiłem pierwszego elektryka - B&T MP5A2 TLF z CA - no i oczywiście pierwszy problem. Szczerze mówiąc nie zorientowałem się nawet w którym momencie się zaczął - na pewno jeszcze jeszcze podczas pierwszego testu. Na początku wszystko było ok. Ogień pojedynczy działał. Ale już chwilę później w pewnym momencie zauważyłem, że przy ustawieniu ognia pojedynczego replika strzela serią, dokładnie tak samo jak przy auto. Sam selektor chodzi dosyć dobrze, wyraźnie klika przy zmianie ustawień. Replika kupiona w asgshopie. Jak to ugryźć ? Edited July 14, 2007 by Hussar1683 Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Oddać na gwarancję jak jeszcze masz. Ale jeśli to CA to szczerze powiem że dla mnie to dziwne że się sypnęło od nowości (bo wnioskuję że jest dosyć nowa). Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Kumpel chyba w tej samej MP5 ma problem że na singlu jeśli trochę naciśnie spust to wali serią, jeśli dociśnie do końca to strzela normalnie. Generalnie jeśli replika nowa i na gwarancji to najlepiej odesłać na gwarę. Jeśli masz choć trochę pojęcie o mechanice to możesz spróbować rozebrać replikę i zobaczyć czy coś się nie stało z selektorem (lecz generalnie jeśli się coś połamało to i tak trzeba odesłać na gwarę żeby wymienili a jeśli coś wyskoczyło czy przeskoczyło to nie opłaca się wysyłać bo można by samemu zrobić). Żeby uprzedzić następne pytania, to gwarancji nie tracisz jeśli nie rozbierzesz GB (no i przed odesłaniem na gwarę poskładasz jak było). Sposób rozebrania: - odłączasz batkę - odkręcasz kolbę - odkręcasz pokrywę silnika (te 2 śruby w chwycie pistoletowym, nie kręć środkowym imbusem i uważaj na okrągłą blaszkę która wypadnie po zdjęciu pokrywy) - odłączasz przewody od silnika - wyjmujesz silnik (niekiedy może się nieco przyblokować to możesz go lekko podważyć) - odkręcasz i wyjmujesz selektor ognia - odkręcasz 2 śruby które znajdują się w miejscu gdzie był silnik - odkręcasz przedni pin - zaciągasz chwyt pistoletowy razem z dolną częścią body - w tym momencie powinieneś widzieć płytkę selektora, co dokładnie tam mogło się złamać czy przeskoczyć to sobie nie wyobrażam, ewentualnie możesz porównać to co zobaczysz z fotami na forum. Generalnie jeśli nie zauważysz tam nic niepokojącego to poskładaj wszystko z powrotem i odeślij na gware. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 To jest B&T ;) Po wyjęciu pina przy kolbie i zwalniaczu magazynka wychodzi cały gearbox z chwytem pistoletowym ;) Ale problem najprawdopobobniej jest w zbyt łagodnym naciskaniu spustu (jak już Radzu wspomniał). Nowi użytkownicy zazwyczaj boją się zdecydowanie za niego ciągnąć :) Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted July 15, 2007 Report Share Posted July 15, 2007 Sorki jeśli coś pomyliłem, pisałem na podstawie doświadczeń z mp5 cymy (w końcu to chyba kopia CA :P) Quote Link to post Share on other sites
Hussar1683 Posted July 15, 2007 Author Report Share Posted July 15, 2007 Wszystkim dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Potestowałem i faktycznie - przy mocnym ściąganiu spustu wszystko działa jak należy. Nawet coś takiego nie przyszło mi do głowy szczerze mówiąc. Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.