Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z pj4 s-system


Recommended Posts

Wczoraj na scenariuszu karabin chodził (czytaj zębatki sie kręciły silnik działał popychacz też) ALE pierwsze co zauważyłem to inny dźwięk po włożeniu maga i naciśnięciu spustu kulki sie wytaczały a nie strzelały potem sprawdziłem czy powietrze bije i tu zonk nic żadnego powiewu. Potem go rozkręciłem i zobaczyłem że

1. Tłok nie ma zębatek zostały zmielone na wiór

2. głowica tłoka jest popękana i oderwała się od tłoka

3. cylinder ma w środku ``szramy``

 

Czy może ktoś powiedzieć na jakie części powinienem dokupić aby ta sytuacja sie nie powtórzyła nigdy??Proszę o linki :poddanie: Z góry dziękuje

 

P.S. Wstawiłem do niego zestaw Hurricane m100 i batkę 9,6 1400 Intellecta

Edited by Dzidzia35869
Link to post
Share on other sites

Najprawdopodobniej przy montażu zestawu Hurricane'a za słabo dokręciłęś śrubkę w głowicy tłoka.

 

Korzystając z okazji możesz wymienić zespół cylindra na bore-up.

Tłok może być stockowy CA.

 

PS. tylko tym razem dobrze dokręć głowicę tłoka (najlepiej zabezpiecz gwint jakimś klejem/lakierem).

Link to post
Share on other sites

Cylinder typ 0 - Systema

Wzmocniona aluminiowa głowica tłoka - Systema

Wzmocniony, poliwęglanowy tłok - Systema

 

Ten zestaw wytrzyma m110? Czy lepiej za te pieniądze kupić coś innego??

 

Aluminiowa głowica tłoka + SUPER O'ring Deep Fire

Cylinder do karabinów z lufą 500mm - 705mm Deep Fire

Wzmocniony tłok Deep Fire

Link to post
Share on other sites

hellmans czytaj jeszcze raz, jeśli zębatki są tych samych rozmiarów i ośki są też w tej samej pozycji - ustawienie (miałem to na myśli)

to można śmiało ale do tego trzeba co najmniej zwykłej suwmiarki a najlepiej mikrometrycznej.

Link to post
Share on other sites

Zębatki zostawiłem w spokoju. Ale teraz mam inne pytanie, po co właściwie jest łożyskowanie (chodzi o głowice tłoka) i jak ono powinno być dobrze zamontowane

 

Sorry ale nie mogę edytować a mam następne pytanie, co się stanie jeżeli kupie nowy tłok i głowice a wstawię stary cylinder tzn. stockowy czy też może sie coś posypać???

Link to post
Share on other sites

łożyskowanie głowicy tłoka jest po to by sprężyna miała jak najmniej naprężeń czy tez przypadkowych skręceń/przekręceń łożyska powinny być w środku tłoka a sama głowica na zewnątrz tłoka. Zmniejsza po prostu naprężenia

Link to post
Share on other sites

Udało sie złożyłem założyłem i znowu działa(pierwszy raz samodzielnie GB złożyłem, full lans) :)

1. Tylko nie wiem czy dobrą stroną sprężynę włożyłem na prowadnica jest ta końcówka gdzie jest bardziej ściśnięta.

2. I pisane tu było o szczelności układu, co się stanie jeśli tłok i głowica nie przylegają do ścianek i maja więcej luzu???

Link to post
Share on other sites
Tylko nie wiem czy dobrą stroną sprężynę włożyłem na prowadnica jest ta końcówka gdzie jest bardziej ściśnięta.

Udało Ci się ;)

I pisane tu było o szczelności układu, co się stanie jeśli tłok i głowica nie przylegają do ścianek i maja więcej luzu???

Tłok i głowica tłoka nie powinny przylegać do wewnętrznej powierzchni cylindra. Szczelność sprawdzasz zatykając dyszę i wciskając tłok w cylinder. Powinien stawiać opór, a najlepiej jak by po prostu sprężynował na poduszce powietrznej ;) Dobrze jest to sprawdzać na lekko odsuniętej dyszy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...